2023-03-28, 07:52
Medlem
KillPus avatar
Nu har vi en till korkad blatte skratta åt.

Sammanfattning av "bråket"

Bojan: Varför fick X spela bara 7 minuter? Han är i sitt livs form!
Janne: Jag ska välja 11 män, vem ska bort? Svara!
Bojan: Är jag serb eller?
Citera
2023-03-28, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semuor
Sparken är att ta i men han borde pudla rejält efter detta hjärnsläppet

Vad exakt ska han be om ursäkt för? Att han har känslor och är en människa?

Det han borde göra men inte kan förmodligen är att bojkotta alla journalister utanför presskonferensen.

Ser man intervjun i sin helhet så är han rätt ödmjuk och självkritisk.

https://www.youtube.com/watch?v=DF6vgMF-r00&ab_channel=SvenskaFotbollen
Citera
2023-03-28, 07:53
Medlem
Typiskt en blatte och börja argumentera
Just därför man kollar på hockey istället 😂😂😂😂😂
Citera
Medlem
Grontarskonts avatar
Janne är pressad! Vinner man med 5-0 borde det vara hyffsat lugnt men stället kommer Bojan med lite tveksamma frågor om vem som spelat mycket/lite.

Janne överreagerar lite men samtidigt förstår jag hans reaktion!

Sen borde Bojan backa lite men så smart är han/vill han inte vara!
Citera
Medlem
Har lite svårt för Janne och alltid tyckt Bojan är en frisk fläkt i TV-rutan, men i denna ”debatt” tycker jag Bojan gick åt helvete över alla gränser. Aggressiv och oseriös.

Men värst var ändå efterspelet där Bojan tilläts stå och spy skit över Janne som person i 5-10 minuter. Utan att den livrädde programledaren vågade stoppa honom eller att sändningsansvarige bröt av för något annat. Ljungberg höll med(!) och borde liksom Bojan och Jidhe frigöras från kommande sändningar. Personangrepp av denna sorten är inte ok och kanalen bör agera kraftfullt.
Citera
2023-03-28, 07:54
Medlem
semuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Vad exakt ska han be om ursäkt för? Att han har känslor och är en människa?

Det han borde göra men inte kan förmodligen är att bojkotta alla journalister utanför presskonferensen.

Ser man intervjun i sin helhet så är han rätt ödmjuk och självkritisk.

https://www.youtube.com/watch?v=DF6vgMF-r00&ab_channel=SvenskaFotbollen

Som förbundskapten kanske man ska kunna hålla huvudet liite kallt och inte lämna intervjuer hur som helst om en journalist är lite kritisk?
Citera
2023-03-28, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Svårt att ta såna här meddelanden på allvar med 15 frågetecken efter expert och stavar väl med på l.

Bojan har gjort det bra som fotbollsspelare och har erhållit en mycket bra utbildning inom fotboll - plus en gedigen erfarenhet. Han har bra analyser och är genuint intresserad av att förmedla en rättvis bild från matcher.

Bojan gjorde 5 mål mellan 1999 och 2015.

Under 5 åring i ManUnited spelade han 1 match.
Vad var det han gjorde som var bra som fotbollsspelare???????? Menar du. Han är mest känd för att hota att gå till ett annat landslag om han inte fick spela i det svenska landslaget.

Spelar ingen roll om jesper Karlsson är i sin livsform får han inte mer speltid så är det för att det finns ngn annan som är bättre. Förstår att det är svårt för Bojan att förstå det ,då han inte förstod det ens då när han var aktiv.

Sorry Bojan du platsade inte i landslaget och du är ingen journalist. Mest fascinerande att ngn ens ids satsa på han efter alla turer. Vete fn om jag ens skulle anställa honom att sortera glasspinnar.
Citera
2023-03-28, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semuor
Sparken är att ta i men han borde pudla rejält efter detta hjärnsläppet
Sparken är mer för han är inte rätt man för jobbet längre och nu finns chansen att slå 2 flugor i en smäll.
Därför kom detta perfekt om man tycker som jag.
Men jag håller med om att han borde åka över till Bojan med lite blommor och choklad och stå där med mössan i hand och buga för honom.
Citera
Medlem
flashbackkalles avatar
Ouf det där var jobbigt att lyssna på Synd att detta blir vad man pratar om efter en 5-0 vinst.
Citera
Medlem
KillPus avatar
Hoppas att serben får kicken nu. Totalt osvenskt beteende i studio. Högljud, alltid vet "bäst", påflygande, arrogant. Typiskt blatte stil. Hej då. Finns ingen sportkanal i Belgrad som kan ta över han?
Citera
Medlem
Älskar när husblattars sanna grottmänniska-mentalitet kommer fram i situationer de inte kan kontrollera. Ugha-bugha.
Citera
2023-03-28, 07:57
Medlem
Alfentanils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlarsson365
Svensk fotboll = totalt värdelöst = Jannes ansvar = kritiska frågor = Janne spårar ur = Janne borde få sparken

Det spelar ingen roll vem som är tränare. Svensk fotboll kommer ändå vara värdelös. Det är milsvida skillnader på stora fotbollsnationer mot Sverige. Kolla på allsvenskan.. fattar inte ens att folk går och ser skiten.

Men sure, avsätt Janne så man får läsa mer om hur Sverige nu har stora chanser när det kommer in ett nytänk i laget.. sätt gärna in någon med mer rytm i blodet.. det passar väl bättre. Det får folket att tro att vi har en chans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in