Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
För att lyckas med detta vill jag påstå att T måste varit helt utslagen av smällarna i huvudet. Inga inre blödningar i hjärnan hittades. Så någon större hjärnskakningar verkar det inte handla om.
Är man inte helt utslagen så kämpar man med allt man har. Skriker, vevar med armar och ben, vrider sig, ja all kraft och varenda muskel används för att slå sig fri. Nästan uteslutande hittar man avvärjningsskador på gm där dom vanligaste är rivsår på armar och hals.
Och om inte tjejerna kan ge en rimligt förklaring till dom ca 5 sparkliknande ljuden i väggen var får man anta att detta var T som var vid medvetande. Ledsen, men jag har väldigt svårt att tro att spasmer kan avge den styrka som grannen beskriver som sparkljud.
Jag tror att T var så omtöcknad så att J kunde låsa hennes armar, men enligt J sparkade hon i väggen så J hade fått flytta på henne/dem. Hur det gick till har jag inte klurat ut, om de hasade runt på något vis eller om J lyfte T och slängde henne I golvet igen. J antydde väl något hasande?
Kraften i spasmer har jag egentligen inte en aning om. Det är mest en gissning.