2023-03-27, 09:10
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidertider
Jag tycker att J ändå har berättat en hel del , även om hon hävdar olyckshändelse , vilket jag inte tror på. M har väl mest sovit , hur trovärdigt är det egentligen , att somna mellan tuggorna på hamburgaren tex . ? Sen har hon lagt allt krut på att skylla ifrån sig , och det hon själv eventuellt har gjort , har hon blivit tvingad till. Ändå kallade hon J för sin bästa vän . Men det var väl innan hon blev påmind om sina sk diagnoser !
På vilket sätt menar du att hon lagt allt krut på att skylla ifrån sig? Hon har påstått att hon inte höll i Ts händer och inte ens var i badrummet. Är det mer?
Citera
2023-03-27, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Inte sett någon citera att en advokat säger så dedär är nog bara en gissning ifrån personen

Är nog nedan uttryck av MH advokat

“Hon klargör härvid att vetskapen om inspelning och senare utsändning till allmänheten, av hennes egen röst, avsevärt kommer att försvåra, alternativt omöjliggöra för henne att berätta”.
Citera
2023-03-27, 09:12
Medlem
När tas beslut om lyckta dörrar? Reportern från Expressen sa de kallades till salen nu.
Citera
2023-03-27, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Troligtvis för att hon inte kan hålla reda på i vilken ordning saker har hänt utan blandar och ger.
Visst har hon svårigheter men inte korkad
Och vi vet att hon inte sov så vad gjorde hon då medans T blev dödad?
Citera
2023-03-27, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
När tas beslut om lyckta dörrar? Reportern från Expressen sa de kallades till salen nu.

Det beslutet meddelas nog rätt fort.
Citera
2023-03-27, 09:13
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Är nog nedan uttryck av MH advokat

“Hon klargör härvid att vetskapen om inspelning och senare utsändning till allmänheten, av hennes egen röst, avsevärt kommer att försvåra, alternativt omöjliggöra för henne att berätta”.

Som sagt det är ju hennes problem och inget Toves anhöriga ska behöva ta hänsyn till... och jag tycker att deras vilja trumfar en utvecklingsstörd mördares.
Citera
2023-03-27, 09:16
Medlem
Citat:
”Den yngsta av de misstänkta är klädd i en gul sweatshirt med hoodie och tittar ner i bordet. Hon sitter närmast åhörarna och har handen mot hakan. Den äldre kvinnan är klädd i en mörkblå tröja och har håret i en liten fläta. Hon tittar mot åhörarna och ser mycket tagen ut”

Från Expressens live rapportering. Såklart att JJ ska titta rakt ut mot åhörarna och sätta på sig en offer mask ”Titta hur förstörd jag är”. Usch får rysningar. Ger mig Amber Heard vibbar med sitt skådespeleri.

https://www.expressen.se/nyheter/nu-startar-rattegangen-om-mordet-pa-tove/
Citera
2023-03-27, 09:17
Medlem
Katrin Krantz
I dag 09.17
Men det blir inte stängda dörrar.
Citera
2023-03-27, 09:17
Medlem
Känns märkligt att de misstänkta sitter på en stol bredvid varandra och inte lite längre ifrån varann.. eller?
Citera
2023-03-27, 09:18
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Du låter som en apolget av MH...
Jag kan förstå Ms beteende och jag tror inte att hon varit delaktig i mördandet, så visst kan det ses som att jag försvarar henne. Jag anser dock inte att förstå och försvara är ekvivalent.
Citera
2023-03-27, 09:18
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Det beslutet meddelas nog rätt fort.

Inte lyckta dörrar.
Citera
2023-03-27, 09:19
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Känns märkligt att de misstänkta sitter på en stol bredvid varandra och inte lite längre ifrån varann.. eller?
Håller med..de kan ju kommunicera med lappar eller nåt..och JJ kan fortsätta sina dolda hot mot MH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in