Ovanlig brottsmisstanke efter razzia mot boende i Skellefteå området.
" Citat från Norran "
Myndigheternas razzior mot misstänkt olämpliga bostäder i Skellefteå har resulterat i flera brottsmisstankar. En förundersökning har bland annat inletts om det ovanliga brottet människoexploatering. Vidare lyfter polisen fram misstankar om sexhandel, narkotikalangning och våldsbrott.
Norran redogjorde för en tid sedan om upptäckterna som myndigheterna gjort vid granskningar av fyra platser i Skellefteå kommun där boenden misstänktes vara olämpliga.
Nu har ytterligare razzior gjorts vid fyra bostäder på fyra olika platser i kommunen.
Ovanlig brottsmisstanke efter razzia mot boende i Skellefteå området.
" Citat från Norran "
Myndigheternas razzior mot misstänkt olämpliga bostäder i Skellefteå har resulterat i flera brottsmisstankar. En förundersökning har bland annat inletts om det ovanliga brottet människoexploatering. Vidare lyfter polisen fram misstankar om sexhandel, narkotikalangning och våldsbrott.
Norran redogjorde för en tid sedan om upptäckterna som myndigheterna gjort vid granskningar av fyra platser i Skellefteå kommun där boenden misstänktes vara olämpliga.
Nu har ytterligare razzior gjorts vid fyra bostäder på fyra olika platser i kommunen.
Nån som vet vart i kommunen det är ?
En bostad tror jag mig ha identifierat. Den risiga fastigheten i Skelleftehamn strax före, om du kommer västerifrån, korsningen Södra Hamngatan och Järnvägsleden. Det står ofta utlandsregistrerade bilar parkerade där.
En bostad tror jag mig ha identifierat. Den risiga fastigheten i Skelleftehamn strax före, om du kommer västerifrån, korsningen Södra Hamngatan och Järnvägsleden. Det står ofta utlandsregistrerade bilar parkerade där.
En annan fastighet som onekligen sticker ut är den på Myrängsvägen. Har sett bilar parkerade inne på gården. Gården är dessutom upplogad vintertid så någon torde bo där. Husen ser nu mera värre ut än detta från Google Maps. Om den är misstänkt vet jag inte.
Fått veta nu att snubben heter "abbas". Det finns säkert en massa araber som heter det också, men det här ska tydligen vara an småspelare på drogscenen, som är för stor i käften. Tydligen, har han strulat till det på något sätt, och nu har han ovänner på besök som letar efter honom..
Är det ingen som vet någonting om det här, så ofta har vi väl inte besök av två väldigt mörka snubbar från förorten, som är allvarliga..
Nån som har koll på L*nda El*vin? vad gömmer hon sig? sägs hon blev misshandlad av nån pundare, vräkt sen vet jag inte var hon tog vägen? Blockerade mig eftersom jag fråga satte hennes omgänge när hon skulle få mig att tro att hon var ren.. Bullskit