Synd att Christina åkte… Tyckte hon verkade härlig. Dessutom den överlägset sötaste deltagaren. Att hon ligger och läser om dagarna var tydligen ett problem. Känns som att det seriösa gänget i det laget tar överlevnadsgrejen på lite för stort allvar.
De gör nog betydligt mindre nytta än vad de tror.
Hoppas Christina kommer in igen och skickar ut Dennis.
Undrar förresten hur mycket de får betalt för sin medverkan? Förutom chansen att vinna en halv miljon menar jag. De som jobbar måste ju ta tjänstledigt och missar en löning. Själv skulle jag aldrig ta ledigt för att delta om jag inte fick en summa motsvarande minst en månadslön.
Det är på tok för lite. Man får 8000:-
Sandra från förra säsongen, lyckades förhandla om lite mer, 15 000:- Hon jobbar som försäljerska, hon är van att förhandla.
Det är på tok för lite. Man får 8000:-
Sandra från förra säsongen, lyckades förhandla om lite mer, 15 000:- Hon jobbar som försäljerska, hon är van att förhandla.
Ett skämt egentligen att delta för inga pengar alls och ha chansen, typ 1 på 20 om det vill säg väl att vinna ynka 500k före skatt... Detta för att vara iväg i ca 2 månader. Om man antar att det är 1 på 20 att vinna så blir förväntad betalning alltså 8000 minus skatt plus ca 17 500 efter skatt.
Helt sjukt hur de kan locka med 25 000 som prispott i gränslandet och deltagarna tappar hakan...
Ett skämt egentligen att delta för inga pengar alls och ha chansen, typ 1 på 20 om det vill säg väl att vinna ynka 500k före skatt... Detta för att vara iväg i ca 2 månader. Om man antar att det är 1 på 20 att vinna så blir förväntad betalning alltså 8000 minus skatt plus ca 17 500 efter skatt.
Helt sjukt hur de kan locka med 25 000 som prispott i gränslandet och deltagarna tappar hakan...
Roligare i Robinson Australien där de då och då slänger in prispengar eller bil och dylikt under tävlingarnas gång
Bevisar väl bara hur lättköpta en del deltagare är, likaså totalsumman 500K, löjlig summa efter skatt.
Minst 1 miljon ska det vara i potten och 100K i gränslandet, då blir lite fajt att vilja vinna.
Alltså vet inte vad jag ska tänka längre, först vände jag åsikt om Oskar, och den åsikten kommer jag nog inte vända tillbaka, han är en ful fisk, en sån som utan problem hugger folk i ryggen och sen vägrar ta den konflikten när han väl ställs mot väggen. Men samtidigt efter gårdagen och dagens avsnitt så verkar Marcus verkligen vara en "fake it till you make it"- person, jag såg dessutom att han är entreprenör....ja det säger det mesta, han är bra på att prata men att göra det han snackar om lämnar ju mycket åt fantasin...så Oskar kanske hade rätt iallafall...
Alltså vet inte vad jag ska tänka längre, först vände jag åsikt om Oskar, och den åsikten kommer jag nog inte vända tillbaka, han är en ful fisk, en sån som utan problem hugger folk i ryggen och sen vägrar ta den konflikten när han väl ställs mot väggen. Men samtidigt efter gårdagen och dagens avsnitt så verkar Marcus verkligen vara en "fake it till you make it"- person, jag såg dessutom att han är entreprenör....ja det säger det mesta, han är bra på att prata men att göra det han snackar om lämnar ju mycket åt fantasin...så Oskar kanske hade rätt iallafall...
Alldeles för tidigt att "låsa" sin åsikt om deltagarna. Den kommer ändå vända många ggr för flera deltagare.
Senast redigerad av greta75 2023-03-27 kl. 09:08.