2022-12-11, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Vad sysslar ex-frun Sanna med nu för tiden?

Undrar desamma vad milfen gör idag.
Citera
2023-01-05, 22:16
Medlem
Är det någon som har blivit utslängd på sista tiden, jag försöker att bli det men det verkar inte funka.
Är inne och trollar runt i verenda tråd där.
Eller vill ha ha kvar folket tro??
Citera
2023-01-06, 09:26
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svetthenk
Är det någon som har blivit utslängd på sista tiden, jag försöker att bli det men det verkar inte funka.
Är inne och trollar runt i verenda tråd där.
Eller vill ha ha kvar folket tro??
Vilken sida är det?
Citera
2023-01-06, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Vilken sida är det?

Folkets rättigheter i samhället.
Citera
2023-01-13, 15:39
Medlem
Maxipower1s avatar
Härligt snille

https://www.facebook.com/groups/252997535398070/permalink/1121849711846177/
Citera
2023-01-19, 08:47
Medlem
Är det inte lite folihattsvarning på folket i den här tråden?

Det är ju helt vanliga klassiska flashback-frågor hans grupper driver.
Citera
2023-01-21, 23:22
Medlem
tigerrakets avatar
Han stoltserade ju om hur mycket ved han huggit i höstas, och sen bilder från "okänd anläggning" där han mötte folk som betalade multum för ved. Jag tror vår käre Anders tog betalt i cash och tog upp sin gamla sport: Ekobrott.

Tycker också att det är kul hur han kan skriva inlägg såsom: Pratade med en läkare som sa att de blivit tystade av Pfizer, folk dör i drivor överallt.
Och ingen ifrågasätter utan alla bara hejar på honom. Men det är ju det som är kul med dem som skriker källkritik mot Media, de går ju på vad som helst så länge det ligger i deras linje
Citera
2023-01-22, 17:46
Medlem
Nu ska det tydligen skrivas en till skitbok. Den nya ska handla om träning för alla plånböcker och hur man äter rätt, naturligtvis så kommer det att skrivas om alternativmedicin
Förstår inte varför han ska dra samma visa varje gång som det presenteras någon nytt. Standard meningen är att han har hållit på med det här i flera år. Varit runt hela världen och hjälpt tusentals.
Anders Sydborg är inte ett dugg intresserad utav att hjälpa några människor. Han är narcissist och vill bara tjäna pengar. Aldrig i livet att han hade stått i Facebook och tjattrat om han inte tjänade penar på det. Kvacksalvare och bedragare utan dess like. Frågan är bara när sambon ska upptäcka det, eller har hon lagt ut så mycket pengar så hon kan inte dra sig ur? Redovisar dom alla kontantbetalningar till skatteverket på skräpet dom säljer? Ser ut som att hon skäms i varje video eftersom hon inte vill titta in i kameran.
Citera
2023-02-26, 10:34
Medlem
Nu har herr sydborg för miljonte gången i följd hittat på ett nytt sätt att kränga på folk massa alternativ skitmedicin som enligt honom kan bota alla sjukdomar i världen. Han skriver nu om "Shedding" från vaccinerade. Att han blir sjuk av att möta fullt vaccinerade människor. Tätt följt av sälj inlägg om alternativ mediciner.

Folket skanderar i tråden " du är en hjälte anders" " du är så modig anders" mm.

Han har lurat folk på såna enorma summor så han lär ju bli klippt på sitt kassaskåp vilket jag hoppas också.
Citera
2023-03-26, 18:35
Medlem
Intervju i Alexanders Pärleros podd

Dom diskuterar om vad han gör idag och vad han har gjort.

https://www.youtube.com/watch?v=Hp3FpV9nEp0
Citera
2023-03-29, 18:43
Medlem
Är det någon som gjort "Basilikatestet" som han pratar om i framgångspodden? Skulle ju vara kul att se bevis på att det han säger om testet inte stämmer. Han påstår att när SVT gjorde testet så gjorde de på fel sätt. SVT är ju tyvärr lika opålitliga som Anders.
Citera
2023-04-04, 21:39
Medlem
Rainmans avatar
Reagerade på att anders hjälpt ett flertal gamlingar att hitta pin-koden i plånboken till deras kort i matkön på ica! Haha vilken jävla lurendrejare. Hur ofta står man i kön på mataffären och en senior har glömt sin pinkod? Har hänt mig 0 ggr av ca 10.000 ggr jag besökt mataffären. Anders är en bluff rakt igenom som likt en parasit gjort sig rik på sin värd men bara lämnat efter sig död och förruttnelse. Ankläppen pärleros intervjuar anders av en anledning: visningar.

Sveriges version av en wish-beställd joe rogan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in