2023-03-26, 10:25
Medlem
Hamsterbolls avatar
Både Sandra, Björn och Pontus feströker i alla fall enligt senaste bilderna på Instagram. Tycker personligen att rökningen är mer problematisk än vin till maten. Usch.

Sandras klänning täcker inte ens rumpan.
Citera
2023-03-26, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Både Sandra, Björn och Pontus feströker i alla fall enligt senaste bilderna på Instagram. Tycker personligen att rökningen är mer problematisk än vin till maten. Usch.

Mycket tydligare än så blir inte fyrtioårskrisen. Att hon inte slår till och skaffar ett OF bara.
Senast redigerad av bataclan 2023-03-26 kl. 10:40.
Citera
2023-03-26, 10:59
Medlem
Citat:

Ja hon gillar ju ”Microkjol” tydligen, det är inte särskilt smickrande för kroppen tyvärr..

Usch, trodde ho slutat. Och trodde det var svårt att hålla sig till feströkning om man en gång varit storrökare som Sandra, men vad vet jag. Tycker inte heller att vin till maten eller fest är det minsta problematiskt men det är problematiskt att hon verkar supa betydligt mer och oftare än så
Citera
2023-03-26, 11:25
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bataclan
Mycket tydligare än så blir inte fyrtioårskrisen. Att hon inte slår till och skaffar ett OF bara.
Vad är ett OF?
Citera
2023-03-26, 12:43
Medlem
Citat:

Var på IG ser du det? Har kollat Sandras, Björns och Pontus instagram men inte sett några cigg..

Jag stämmer också in i kören som tycker att SB beter sig väldigt omoget. Denna charmen för ungdoomen, festandet, rökandet, "hånglandet med fräkniga pojkar", att knappt täcka rumpan. Och ärligt talat, känner bara en sorg och förvåning i att hon tog en sista alkoholkväll (med MYCKET alkohol, inget litet glas vin) när hon misstänkte att hon var gravid. Forskning har visat att även små mängder alkohol kan skada ett foster. Skador man inte märker av direkt vid födseln, men som kan visa sig senare i NPF-diagnoser t.ex. Så fruktansvärt omoget. Borde räknas som barnmisshandel. Att hon också inte alls skäms för det? Hon verkar ha en stolthet i att vara en sån förälder som inte riktigt bryr sig. Varför skaffar man ens barn om man inte vill vara förälder.
Citera
2023-03-26, 12:48
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainjules
Var på IG ser du det? Har kollat Sandras, Björns och Pontus instagram men inte sett några cigg..

Jag stämmer också in i kören som tycker att SB beter sig väldigt omoget. Denna charmen för ungdoomen, festandet, rökandet, "hånglandet med fräkniga pojkar", att knappt täcka rumpan. Och ärligt talat, känner bara en sorg och förvåning i att hon tog en sista alkoholkväll (med MYCKET alkohol, inget litet glas vin) när hon misstänkte att hon var gravid. Forskning har visat att även små mängder alkohol kan skada ett foster. Skador man inte märker av direkt vid födseln, men som kan visa sig senare i NPF-diagnoser t.ex. Så fruktansvärt omoget. Borde räknas som barnmisshandel. Att hon också inte alls skäms för det? Hon verkar ha en stolthet i att vara en sån förälder som inte riktigt bryr sig. Varför skaffar man ens barn om man inte vill vara förälder.

Elsas story på Instagram.

Tänkte på det här med att hon inte gillar sås. Hon hade en period när hon inte ”gillade” gulan i ägget också…
Citera
2023-03-26, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverglitter
Vad är ett OF?

Konto på OnlyFans.
Citera
2023-03-26, 13:55
Medlem
Tycker rökbilden på EBs instastory ser hemskt ut. SB ser ut som en "östeuropeisk" prostituerad som gått till jobbet utan kjol. Hon är en 39 år gammal småbarnsförälder. Känns inte sexigt/snyggt någonstans. Björn W ser däremot hunkig ut. Att röka passar hans slafsiga stil.

Känns som SB snart börjar gå ur taxibilar utan trosor och visa upp sitt rakade underliv för världen sådär som vissa amerikanska kändisar höll på med för 15 år sen typ...
Senast redigerad av bigpink 2023-03-26 kl. 13:58.
Citera
2023-03-26, 17:00
Medlem
Silverglitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Konto på OnlyFans.
Tack. Haha..
Citera
2023-03-26, 17:29
Medlem
Citat:
Elsas story på Instagram.

Tänkte på det här med att hon inte gillar sås. Hon hade en period när hon inte ”gillade” gulan i ägget också…

Hon ”gillar” inte efterrätter eller choklad heller, som jag minns det. Ändå slinker en och annan gräddtårta, semla och chokladbit ner. Förmodligen bara en slags ätstörningsstrategi för att försöka lura sig själv att inte äta fett. Självhypnos fast på ett inte särskilt genomtänkt sätt. Funkar dessutom inte i längden eftersom hon uppenbarligen trillat dit ändå. Torsk på tårta.
Citera
2023-03-26, 18:23
Medlem
Citat:

Tycker oftast Sandra har en fin klädstil, men klänningen var vääääldigt kort, och vad är det för färg? Trodde hon skulle köra på den guldiga kjolen och den guldiga hjärtväskan som jag personligen gillar!
Citera
2023-03-26, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainjules

Det här stämmer med min egen uppfattning och åsikt. Tänk att vara en influenser och förmedla ett så pass fosterskadligt beteende till tusentals kvinnor. Jag tror dessutom hon drack sig igenom hela amningstiden också. Detta och händelsen efter valet där hon godkände vidriga kommentarer mot en ganska trevlig tjej som röstat höger (själv skulle Sandra lämna Sverige direkt om hon kunde, så varför hon är så hatisk är oklart? Det är ju inte som att hon ens gillar Sverige) - var orsaken till att jag numera tycker Sandra är en oförtjänt framgångsrik influenser med vidriga tendenser och tveksamma moraliska guidelinjer. Jag tycker hon förtjänar all kritik hon får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in