Citat:
Ursprungligen postat av
ebeneezer22
Yes…bor i Vaxholm och jobbar som lärare tror jag…såg utifrån namn (gift) vad jag misstänker vara henne…annat efternamn än ”Er” alltså! Det var någon nyligen som skrev att hon gift sig o flyttat dit…eller viceversa😊
Ja just det ja…hon heter Ohl*son eller möjligtvis Ol*son nuförtiden. Chri*stel i förnamn ja…gammal innebandystjärna i IBK Lockerud…de kom väl till elit och ev. SM-Guld tror jag🤔
Så "ultra--mega-hemlig" som
ChEr är på sin Facebook-sida ligger det nära till hands att misstänka att det faktiskt är "C" som är "väninnan" som var hos UA den aktuella natten. Kanske är det just hennes koppling till BW som gör att hon är så "ljusskygg"? Om man vet om att man skyddar en mördare genom att man har gett GM i ett av Sveriges mest uppmärksammande försvinnande ett falskt alibi så blir man kanske "ultra-mega-hemlig" per automatik? 🤔
Om nu CrEr
även är "exet" som BW hotade och tvingade att ljuga inför polisen kan han kanske kontrollera, påverka och styra henne än idag, vem vet? Psykopater är experter på detta. Kanske räcker det med att han säger att hon indirekt är medskyldig? att UA och fam Andersson kommer få reda på att det är "C" som har ljugit och undanhållit sanningen i alla dessa år. Kanske inte jätteroligt att leva vidare efter ett sådant avlöjande...
ChEr Facebook-sida = Inga bilder, inga vänner, ingen uppgift vart hon kommer ifrån, ingen uppgift vart hon bott, ingen uppgift om familj, syskon, barn, skolgång, utbildning, arbete, etc - Nada!