2023-03-25, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Jo, han var demokrat. Och nej, han offrade inte välfärden.

Jo, välfärden har blivit klart sämre senaste 25 åren. Inte endast Reinfeldts fel men absolut en av huvudaktörerna.
Citera
2023-03-25, 21:49
Medlem
bombaccis avatar
Tycker hela situationen är märklig. reinfeldt vägrar ställa upp på debatt innan, så istället för att köra på med debatten ändå så ställer man in den. Förenignar som protesterar mot nomineringen tystas ned och sedan röstar en majoritet på en individ som aldrig hållit på med fotboll, varken som spelare, tränare eller ordförande i någon klubb.

Han verkar inte ens ha några ideer. Han tänker inte ens arbeta på med detta på heltid, den andra gubben har ju lång erfarenhet och verkade ha ideer.

Jätte märkligt val.

reinfeldt kunde ha blivit generaldirektör eller landshövding någonstans istället.
Citera
2023-03-25, 21:52
Medlem
Det är så jävla patetiskt att en avdankad moderat blir ordförande.
När har han någonsin kickat boll?

SFF fick tex bort Carro som i sin ungdom kickat boll, men fick korsbandskada, genom att kräva uppsägning för för att kandidera. Men skäms över SFF och deras misogyni.
Citera
2023-03-25, 21:53
Medlem
Ett under att det jävla rövhålet till missfoster kunde bli ordförande för SvFF.
Man får känsla av att förbundet är än mer korrupt än FIFA.
Undrar hur mycket rösterna kostade.
Citera
2023-03-25, 21:57
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Reinfeldt hatar Sverige och svenskarna, det är hans starkaste drivkraft. Den andra är att slemma åt sig korruptionspengar på olika sätt han har inte fått nått riktigt jobb efter sin tid som statsminister, pga helt värdelös, kan inte producera nått konstruktivt utan bara förstöra och förskingra.
Själlöst, korrupt, kortsiktigt.

Man undrar verkligen vad han har lovat styrelsen i svff. Som nu sänkt sitt varumärke rejält. Mkt utländska pengar kanske? Snart äger väl kineser och islamister storslagen i Sverige.

Så väl formulerat!
Jag kan bara och endast instämma!
Vilket djävla as till människa som egentligen borde hamna inför en folkdomstol för sitt totala förstörande av Sverige på alla plan.
Jag hoppas fotbollsföreningarna avsätter honom snabbt!

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera
2023-03-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
https://www.expressen.se/nyheter/reinfeldts-miljonavtal-med-diktaturen-kina/

Där har ni en av FLERA (inte ens den huvudsakliga, den vet jag inte om jag kan gå ut med) orsaker att han inte var välkommen hos oss i DIF.

Han gör allt av eget intresse. Han skiter i Sverige, det vet vi redan. Han skiter i SVFF. Han vill ha mer pengar och kontakter. Han är sjuk i huvudet.

Maffiakungen Fredrik Reinfeldt!
Citera
2023-03-25, 22:00
Avslutad
Då ska vi applicera Reinfelts politik på SFF.

Vi lägger ner all plantskola för spelare, sånt är ju bara ett särintresse.

Alla som vill få spela fotboll i Sverige får asyl.

Alla som vill spela för Sverige, speciellt indier får arbetsvisum, och medborgarskap efter 1 månad samt en lön på 13000.

Sen ändrar vi grundreglerna om att Sveriges landslag är svenskt. Fr.o.m. nu är det multikulturellt.
Citera
2023-03-25, 22:03
Medlem
Ungar som springer efter boll. Organisera dessa kan ju knappast vara svårare än stt leda ett land.

Det kan ju knappast bli mer korruption i fotbollen med honom än vad det redan är och erfarenhet av snacka skit har ju karln. Det finns inget som kan privatiseras väl?
Citera
2023-03-25, 22:14
Medlem
ankademikers avatar
Känner att jag måste försvara SvFF:s kloka val av Frederik Brajat, som är den som kan lyfta problemet med att nationerna tävlar mot varandra i en tid när varje problem har lösningen globalisering.

Varför exkluderar exempelvis "herr"landslaget papperslösa nigerianer och personer förtryckta av potentialen att föda barn? Dröm stort, framtiden tillhör hengloballaget.
Citera
2023-03-25, 22:34
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Det var hos en tjej från sydamerika som studerade i Halmstad. Hon körde lite sidoinkomster i studentrummet. Har för mig Säpo fick vänta i trappan.

Att det stod ” statsminstern” i bokningen förklarades med det ordet hade hon fått att öva på av SFI.

Var nog lite mummel i kvällstidningarna. Hon åkte hem rätt snart efter detta hände.

Här står det mer utförligt. (FB) Fredrik Reinfeldt i prostituerads kundregister, enligt nättidningen Realisten

Ungefär det jag hört också men var det inte i Ängelholm eller Helsingborg eller något liknande?

Jag kände dock inte till att han spöade upp Filippa så hon låg på sjukhus en vecka. Tar man i beaktande vad han gjort mot Sverige och svenska folket, samt tidigare och kommande generationer så förvånar det mig inte. Det måste vara en tvättäkta psykopat. Blir det rättegångar i Finspång så tar jag med familjen och åker och tittar. Stannar på vägen hem och äter på McDonalds osv. En heldag med familjen helt enkelt. Hoppas på publika avrättningar. Jag tar gärna tjänstledigt om de behöver bödlar. Gissar dock att kön till de tjänsterna är milslånga. Först återstår det att se hur han ska förstöra SvFF och vilka reaktioner det kommer att ge. Hade han haft lite självinsikt hade han insett att han inte är önskvärd, där heller.
Citera
2023-03-25, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Tycker hela situationen är märklig. reinfeldt vägrar ställa upp på debatt innan, så istället för att köra på med debatten ändå så ställer man in den. Förenignar som protesterar mot nomineringen tystas ned och sedan röstar en majoritet på en individ som aldrig hållit på med fotboll, varken som spelare, tränare eller ordförande i någon klubb.

Han verkar inte ens ha några ideer. Han tänker inte ens arbeta på med detta på heltid, den andra gubben har ju lång erfarenhet och verkade ha ideer.

Jätte märkligt val.

reinfeldt kunde ha blivit generaldirektör eller landshövding någonstans istället.

Den andra gubben har en jävla kompetens, men har åldern mot sig. Någon som var med länge i rejset men blev bortgallrad när de sista 3 skulle fram, var Birger Jonsson. Han tror jag skulle bli jävligt bra. Men det var ju väntat. Hon VD-kärringen var också med på slutet och vad har hon att tillföra fotbollen? Lika lite som landsförrädaren gissar jag. De där psykopaterna tar sig alltid fram….
Citera
2023-03-25, 22:39
Medlem
KillenArCPs avatar
Nu ska man väl döma vad han kommer göra, inte ens han tidigare karriär men låt mig få säga så här, jag är jävligt skeptisk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in