2023-03-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StyrelseProffset
Även om det går 100 år så kommer Reinfeldts svek att vara färskt i minnet. Det är inget som bleknar, det blir tvärtom påtagligare för varje år som går i takt med att konsekvenserna av Reinfeldt ger sig till känna allt mer, för alla.

Att jag (och de flesta andra) som är jätteblå känner så säger en hel del.

Trevlig kväll och glöm inte att ställa om klockan till sommartid i natt.

Med vänlig hälsning,
S.P.

Om 100 år kommer de flesta inte ens känna igen namnet Reinfeldt.

Men, som jag sade i mitt första inlägg, skilsmässor är bittra, mest besviken är man på den man en gång tyckt om och sedan har något ändrats. Du tillhör tydligt den kategorin, vilket du också säger själv, tvivlar dock på att du var en av de 23,3% som röstade på honom 2014.

Just det, såg snön falla utanför fönstret, dags att ställa om till vintertid. Eller, hmm..
Citera
2023-03-25, 20:57
Medlem
ska han styra sv fotbollförbundetförbundet som han gjorde med sverige...ja då vet vi svaret
Citera
2023-03-25, 21:12
Medlem
Vilken flane !
Citera
2023-03-25, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonwozniak2
Hahaha.. han har väl noll koll på idrott/fotboll?

Han har spelat basketboll, ganska duktig också.
Citera
2023-03-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Om 100 år kommer de flesta inte ens känna igen namnet Reinfeldt.

Men, som jag sade i mitt första inlägg, skilsmässor är bittra, mest besviken är man på den man en gång tyckt om och sedan har något ändrats. Du tillhör tydligt den kategorin, vilket du också säger själv, tvivlar dock på att du var en av de 23,3% som röstade på honom 2014.

Just det, såg snön falla utanför fönstret, dags att ställa om till vintertid. Eller, hmm..

Det har gått 2000 år sedan Judas svek och kristna minns det än idag.

Varför tror du att svenskar skulle ha glömt Reinfeldts svek om 100 år, när de är mer påverkade av det än vi är nu? Hans namn är för evigt inskrivet i historieböckerna.

Jag slutade rösta på M 2014. Men jag har förståelse för de som röstade på M även i det valet, med tanke på hur samhällsklimatet och samhällsdebatten såg ut och hur grundlurade alla var. De som stod för lögnerna och som förgiftade samhället kan dock aldrig förlåtas. Och de ska inte leda några fotbollsförbund.

Tänk att det ändå inte är många veckor kvar tills det är vår. Om du inte bor i Norrland.

Kvällshälsningar,
S.P.
Citera
2023-03-25, 21:29
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Jag tror detta har två syften för Ledsna Hunden:

1) Fåfänga. Det är ett litet roligt projekt för den internationelle Herr Reinfeldt som redan har allt i meritlistan. Nåt ska man ju göra på dagarna.

2) Sportwashing. Freddan förstår såklart att hans eftermäle är för alltid synonymt med "öppna era hjärtan". Alltså nonchalans, "let them eat cake"-attityd och allmän ruin för Sverige. Han vill att vi ska minnas honom på ett annat sätt.
Citera
2023-03-25, 21:30
Medlem
Ealrenzs avatar
Öppna era hjärtan alltså.
Fotbollen kommer foka på ensamkommande från MENA.

Härlig tider, nu kör vi 👺
Citera
2023-03-25, 21:32
Medlem
Reinfeldt hatar Sverige och svenskarna, det är hans starkaste drivkraft. Den andra är att slemma åt sig korruptionspengar på olika sätt han har inte fått nått riktigt jobb efter sin tid som statsminister, pga helt värdelös, kan inte producera nått konstruktivt utan bara förstöra och förskingra.
Själlöst, korrupt, kortsiktigt.

Man undrar verkligen vad han har lovat styrelsen i svff. Som nu sänkt sitt varumärke rejält. Mkt utländska pengar kanske? Snart äger väl kineser och islamister storslagen i Sverige.
Citera
2023-03-25, 21:33
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Fy fan. Inga offentliga uppdrag allt till honom. Bort, bort, bort.
Du måste öppna ditt hjärta.
Citera
2023-03-25, 21:35
Medlem
Vad är rövhålets dolda agenda? Kvinnor i landslaget eller bara neger?
Citera
2023-03-25, 21:37
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
https://www.expressen.se/nyheter/reinfeldts-miljonavtal-med-diktaturen-kina/

Där har ni en av FLERA (inte ens den huvudsakliga, den vet jag inte om jag kan gå ut med) orsaker att han inte var välkommen hos oss i DIF.

Han gör allt av eget intresse. Han skiter i Sverige, det vet vi redan. Han skiter i SVFF. Han vill ha mer pengar och kontakter. Han är sjuk i huvudet.
Citera
2023-03-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stakeholder
Reinfeldt kandiderar nu till att bli ordförande för svenska fotbollsförbundet. Tidigare försökte han bli ordförande för Djurgården Fotboll men misslyckades efter starka protester.

Den tidigare statsministern är omåttligt impopulär i många kretsar men får kanske en andra chans nu.

Kommer han lyckas och vad kan vi i då fall se fram emot när det gäller det stukade svenska fotbollslandslaget? Nedlagt försvarsspel? Kvotering vid landlagsuttagningen? Fotbolls-VM i Sverige? Mera VAR, avlyssning på publiken (som FRA)? Mildare straff? Inga poliser på högriskmatcher?

Vad tror ni, kommer han att lyckas med detta?

Öppna era plånböcker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in