2023-03-25, 16:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lumbago
Det måste kännas enormt jobbigt för den andra kandidaten.
Tänk vilken mardröm, att ställa upp i ett val mot den mest hatade personen i Sveriges moderna historia, och förlora...

Nja, han är mest hatad av er extremister. Inte i Sverige generellt.
Citera
2023-03-25, 16:46
Avslutad
Fanskapet förnekar sig inte. I en intervju i Radiosporten sa han först att det ska inte finnas plats för rasister ( som vi alla vet så krävs det inte mycket för att vara rasist i dagens Sverige) för att en halv minut senare säga att de ska inte exkludera någon
Bestäm dig din idiot, du kan inte först säga att det finns inte plats för ditten och datten för att sen säga att ni ska inte exkludera någon...

Nåväl det svenska fotbollsförbundet bokstavligen pissar på svenska supportrar i och med denna utnämning men jag hyser inga förhoppningar om att detta kommer att leda till någon bojkott.
Dumsvensken kommer ändå gå på Friends på måndag och pissa på sig av lycka när Zlatan kommer in...
Citera
2023-03-25, 16:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
Fanskapet förnekar sig inte. I en intervju i Radiosporten sa han först att det ska inte finnas plats för rasister ( som vi alla vet så krävs det inte mycket för att vara rasist i dagens Sverige) för att en halv minut senare säga att de ska inte exkludera någon
Bestäm dig din idiot, du kan inte först säga att det finns inte plats för ditten och datten för att sen säga att ni ska inte exkludera någon...

Nåväl det svenska fotbollsförbundet bokstavligen pissar på svenska supportrar i och med denna utnämning men jag hyser inga förhoppningar om att detta kommer att leda till någon bojkott.
Dumsvensken kommer ändå gå på Friends på måndag och pissa på sig av lycka när Zlatan kommer in...

Det är ju bra att FR kämpar för att Svenskt fotbollsliv ska hållas rent från rasister. Då slipper man dessutom många från detta forum i framtida fotbollsmatcher. Win-Win!
Citera
2023-03-25, 16:52
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Skvaller från extremister räknas inte som en "klar källa".

Kläm fram en seriös källa, tack (om den mot förmodan finns).

Skriftligt eller länk blir svårt. Men du får lita på vad Filippa sagt till sina väninnor.
Citera
2023-03-25, 16:52
Medlem
Citat:

Det stämmer han är älskad av mindre begåvade personer.
Citera
2023-03-25, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Till det sämre, svar ja.

Kan bli till det bättre också med stridshingsten.
Citera
2023-03-25, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tajpR
Tror de blir bra. Bästa stadsministern vi haft. Nämn någon som gjort det bättre tillsammans med Anders Borg. Ingen

I vilken stad var han minister?
Citera
2023-03-25, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Skriftligt eller länk blir svårt. Men du får lita på vad Filippa sagt till sina väninnor.

Ok, du hittar på med andra ord. Tack, då vet vi.
Citera
2023-03-25, 16:58
Medlem
Hur mycket får eggheadet i kompensation?
Citera
2023-03-25, 17:03
Medlem
Fredrik Reinfeldt Svenska fotbollförbundets nye ordförande, fy fan!
Citera
2023-03-25, 17:06
Avslutad
Citat:
Nja. Han är mest älskad av er extremister.
Normalt folk har däremot koll.
Mvh.
Citera
2023-03-25, 17:18
Medlem
TheComebackKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Är ändå en ganska viktig post. För allt jag äger vill jag inte se Reinfeldt en gång till i mitt liv. Hatar honom av hela mitt hjärta, värre än Palme.

Kan bara hålla med. Och vilket jävla mygel!!! Nominerad av NOLL distriktsförbund. Han borde ta konsekvenserna av att han är paria, om än inte uppenbarligen i de fiiiiina salongerna, men i de breda folklagren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in