2007-09-18, 22:37
Medlem
Fobecs avatar
Har en tjejkompis som har dd eller ef eller vad fan hon har Så hon utnyttjar det helt klart, De är fasta ännu men som alla vet så tar tyngdlagen över till slut.
Citera
2007-09-18, 23:29
Medlem
Tycker det ofta är klagomål från flickvänner som går ner i vikt att brösten också försvinner. Har dock bara haft flickvänner med små bröst
Citera
2007-09-18, 23:36
Medlem
Aiolis avatar
Huvudsaken är väl att dom är hyfsat proportionerliga mot resten av kroppen? Jag skulle se idiotisk ut med två stora meloner, så mina små är jag helt nöjd med, medan det på andra kan vara riktigt fint med en större storlek. Dock är jag tacksam att jag slipper uppleva alla ryggproblem och allt bh-krångel som man hör talas om.
Citera
2007-09-18, 23:39
Medlem
osiriz88s avatar
Bröstens storlek har aldrig varit speciellt viktigt för mig men visst är det fint med stora bröst.. Min tjej pratar typ hela tiden om att hon skulle villja förstora brösten och det är ingenting jag skulle protestera emot.

Men jag föredrar stora rumpor. mmmm, det finns inge bättre än tjejer med oproportionerligt stora rumpor! Jag älskar hur rumpan rör på sig varje gång man stöter in kuken i den bakifrån.

Kanske man skulle övertala tösen till att skippa bröstförstoringen och biffa upp rumpan istället. a.k.a brazilian style.
Citera
2007-09-18, 23:49
Medlem
Psyko Dads avatar
Såg en brud på Ikea med Enorma bröst. Kunde inte låta bli att stirra. Om de har äkta eller inte skiter jag totalt i, men när det kommer ett par enorma bröst guppande så är det hypnotiskt. Jag är inte lebb, inte ens geting eller bi.
Citera
2007-09-19, 00:16
Medlem
DjRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Såg en brud på Ikea med Enorma bröst. Kunde inte låta bli att stirra. Om de har äkta eller inte skiter jag totalt i, men när det kommer ett par enorma bröst guppande så är det hypnotiskt. Jag är inte lebb, inte ens geting eller bi.

som sagt föredrar jag små bröst men av nån anledning kan jag inte heller slita mina ögon ifrån ett par stora fartbulor
Citera
2007-09-19, 00:21
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Vid närmare eftertanke så är det samma med mig. Kan inte sluta stirra.

Stora bröst är helt enkelt heta blickmagneter .. Man vill typ ta på dom. No matter what.
Citera
2007-09-19, 13:56
Medlem
jandis avatar
jag tror inte att dom flesta tjejer vill ha stora bröst.
jag själv har rätt små bröst, jetesmå utan bh och mycket större om jag har bh på mig, då ser dom typ mittemellanstora ut och det tycker är jag praktiskt och bra. då får jag liksom välja.
har man stora bröst blir man ju automatiskt sexig på ett sätt man inte vill vara sexig på hela tiden. alltså... det är lättare att "se vulgär" ut och verka uppmärksamhetskåt om man har stora bröst. tråkigt för dom faktiskt.
det snyggaste är väl om man ser proportionerlig ut helt enkelt. har man breda höfter brukar det se snyggare ut med bröst som matchar dom, typ.

och jag kollar också om det kommer ett par stora bröst i närheten, speciellt om det är urringat till det och det är ingen sexuell grej utan mer "wow, coolt att dom kan bli så stora" (kanske "undra om dom är äkta" eller "vad fina dom är" eller nåt sånt.)
Citera
2007-09-19, 14:20
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av occasus
Att många killar föredrar stora bröst är väl ganska obestridligt men hur är det med tjejerna? Jag antar att de flesta själva hellre vill ha stora än små men beror det på att killar gillar det (vilket i sin tur leder till avund från andra tjejer) eller för att det är mer estetiskt tilltalande (något som tjejer kanske kan se lite mer "objektivt" på än killar, utan alltför mycket sexuella tankar)?

Egentligen fel forum men tråden kommer väl ändå flyttas hit förr eller senare..
Härlig fråga, för det första vill jag börja med att säga att alla tuttar är bra tuttar så länge de inte sitter på män.
Personligen gillar jag små bröst för att de har mer personlighet, stora tuttar har en förmåga att bli bara just stora! Jag ser hellre en vacker måttlig urringning än en stor jävla klyta där man blir rädd för att tuttarna ska hoppa ut och anfalla en.
Citera
2007-09-19, 14:27
Medlem
filofaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninso
Utveckla gärna, vad i inlägget var 'vanligt äckligt feministsnack'?
Äsch.. du ser ju vad han heter

Jag håller med Katarsis om att C-kupa känns som det ideala.
(Beror ju såklart på kroppstyp och vikt)
Citera
2007-09-19, 14:35
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Vid närmare eftertanke så är det samma med mig. Kan inte sluta stirra.

Stora bröst är helt enkelt heta blickmagneter .. Man vill typ ta på dom. No matter what.

Ja, jag tror att det är den uppmärksamheten som är den stora kicken för de kvinnor som lägger in mycket silikon. Samma sak gäller för män som bygger sina kroppar.
Det är Linda Rosing/Gudrun Schyman-syndromet. Uppmärksamheten ger dom kickar - sen om folk gillar det dom ser/hör är inte viktigt.
Citera
2007-09-19, 15:13
Medlem
LillaFluffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filofax
Äsch.. du ser ju vad han heter

Jag håller med Katarsis om att C-kupa känns som det ideala.
(Beror ju såklart på kroppstyp och vikt)

Killar vill ju ha nåt att ta på hur kul är det med damer som är platta dvs C- kupa och neråt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in