Citat:
Ursprungligen postat av
podofil1981
Det kan nog vara så, att dessa män söker 15+ också, men att detta inte är något som intresserar dumpen eller övriga samhället eftersom det inte är olagligt.
Så är det säkert, dock är det ju ointressant för samhället/Dumpen av den anledningen du nämner. Att vara snuskgubbe är inte olagligt, om du inte raggar under 15.
Som någon annan skrev, troligtvis är det så att många Gäddors enda "dejter" blir konfrontationer med Dumpen. Iaf får vi verkligen hoppas att det är så.
Detta inlägget (och denna konversation) är ju egentligen OT, men kan inte sluta fascineras över psykologin hos Gäddorna.
Hur f-n tänker man när man skickar äckliga kukbilder till vad man förmodar är en tonåring? Eller rövbild som "köttrosen"? Att motparten ska bli tänd? Fan, bilderna är ju bara äckliga - jag fattar inte att dom inte begriper detta. Som sagt, det måste vara en fördummande kåthet som gör att Gäddan helt tappar verklighetsförankringen.
När jag var i tonåren och raggade på jämnåriga tonårstjejer, hade jag nog inte kommit särskilt långt om jag skickade bilder på anus. Tvärsom, tvivlar på att jag någonsin kunnat sätta min fot på skolan igen.