2023-03-25, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
En sida som verkar logga Dumpens gäddor:
https://www.facebook.com/wehuntudown.arg.5

Den funkar inte längre
Citera
2023-03-25, 07:07
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
En sida som verkar logga Dumpens gäddor:
https://www.facebook.com/wehuntudown.arg.5

Verkar som om Facebook tagit bort profilen tyvärr..
Citera
2023-03-25, 07:26
Medlem
Angående senaste gäddan i frölunda. Han frågade väktarna om hjälp men blev ignorerad. Tjänstefel?

Lite ostabilt med väktare/ordningsvakter som inte agerar på stämningen, ignorerar bara för att dumpen är där

Kan dumpen bete sig som dom vill bara för att de "räddar barnen"?
Citera
2023-03-25, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stereotypenn
Angående senaste gäddan i frölunda. Han frågade väktarna om hjälp men blev ignorerad. Tjänstefel?

Lite ostabilt med väktare/ordningsvakter som inte agerar på stämningen, ignorerar bara för att dumpen är där

Kan dumpen bete sig som dom vill bara för att de "räddar barnen"?

de har väl samma befogenheter som en vanlig människa att lägga sig i? dvs göra envarsgripande om brottet är belagt med fängelsestraff samt att gärningsmannen tas på bar gärning eller flyende fot?
En parkeringsvakt har samma befogenheter.. bara polisen som får göra annorlunda.
Citera
2023-03-25, 08:03
Medlem
HaroldSnepstss avatar
Varning för bilderna längst ned i senaste gäddans (204) chatloggar Råkade se dem innan jag ätit frukost Well, jag får försöka äta ändå
Senast redigerad av HaroldSnepsts 2023-03-25 kl. 08:13.
Citera
2023-03-25, 08:39
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
202 ser ut som definitionen av ålderskris
https://anonfiles.com/d1x6s5g5z7/Screenshot_20230322_232448_Chrome_2_jpg

Äckligt att han har en babymobil i bakgrunden på ett av fotona. Hoppas verkligen att han inte har barnbarn.

Hahaha, professor peddo😬
Citera
2023-03-25, 08:40
Avslutad
Professor P, (#202) har förlorat några kontakter på linkedin, han hade 225, nu 221.

För den som vill söka efter honom har han bytt ut sitt efternamn till endast "S".
Citera
2023-03-25, 08:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Professornsgäddan kommer inte att ge sig frivilligt är min gissning. Här kommer vi nog få se en långdragen tvist. Han sitter med en lön på 70 000/mån och den ger han inte upp frivilligt.

Han har ju råd att investera dessa pengar och eventuella sparade pengar på att vinna emot dumpen i rätten. skulle vara intressant att se om den här mannen kan utnyttja sin intelligens på rätt sätt.
Citera
2023-03-25, 08:43
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldSnepsts
Varning för bilderna längst ned i senaste gäddans (204) chatloggar Råkade se dem innan jag ätit frukost Well, jag får försöka äta ändå

Det var helvete vad gäddfabriken levererar gäddor nu, produktionen verkar gå på maxfart👀 snart når vi #242💥
Citera
2023-03-25, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Det kan nog vara så, att dessa män söker 15+ också, men att detta inte är något som intresserar dumpen eller övriga samhället eftersom det inte är olagligt.

Så är det säkert, dock är det ju ointressant för samhället/Dumpen av den anledningen du nämner. Att vara snuskgubbe är inte olagligt, om du inte raggar under 15.

Som någon annan skrev, troligtvis är det så att många Gäddors enda "dejter" blir konfrontationer med Dumpen. Iaf får vi verkligen hoppas att det är så.

Detta inlägget (och denna konversation) är ju egentligen OT, men kan inte sluta fascineras över psykologin hos Gäddorna. Hur f-n tänker man när man skickar äckliga kukbilder till vad man förmodar är en tonåring? Eller rövbild som "köttrosen"? Att motparten ska bli tänd? Fan, bilderna är ju bara äckliga - jag fattar inte att dom inte begriper detta. Som sagt, det måste vara en fördummande kåthet som gör att Gäddan helt tappar verklighetsförankringen.

När jag var i tonåren och raggade på jämnåriga tonårstjejer, hade jag nog inte kommit särskilt långt om jag skickade bilder på anus. Tvärsom, tvivlar på att jag någonsin kunnat sätta min fot på skolan igen.
Citera
2023-03-25, 09:03
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak
Så är det säkert, dock är det ju ointressant för samhället/Dumpen av den anledningen du nämner. Att vara snuskgubbe är inte olagligt, om du inte raggar under 15.

Som någon annan skrev, troligtvis är det så att många Gäddors enda "dejter" blir konfrontationer med Dumpen. Iaf får vi verkligen hoppas att det är så.

Detta inlägget (och denna konversation) är ju egentligen OT, men kan inte sluta fascineras över psykologin hos Gäddorna. Hur f-n tänker man när man skickar äckliga kukbilder till vad man förmodar är en tonåring? Eller rövbild som "köttrosen"? Att motparten ska bli tänd? Fan, bilderna är ju bara äckliga - jag fattar inte att dom inte begriper detta. Som sagt, det måste vara en fördummande kåthet som gör att Gäddan helt tappar verklighetsförankringen.

När jag var i tonåren och raggade på jämnåriga tonårstjejer, hade jag nog inte kommit särskilt långt om jag skickade bilder på anus. Tvärsom, tvivlar på att jag någonsin kunnat sätta min fot på skolan igen.

Du tror att du raggar på tjejer när du skickar bilder på Anus? Är det dina "tjejer" som sätter på dig?

Den gäddan var ju bög, tänder inte bögar på rövar? Så på så sätt är det ju logiskt. Finns säkert en avart av människor som gillar sådan.
Citera
2023-03-25, 09:07
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldSnepsts

Orkade inte kolla på hela konfrontationen. Han är ju uppenbart förståndshandikappad på nåt sätt. Fattar inte att de orkar stå och diskutera med honom.

Vi snackar social fallhöjd noll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in