2023-03-24, 10:09
Medlem
Jag undrar vad grundaren till Kd (kds) Lewi Petrus hade sagt om denna syndiga kd soppa!! 🤪🤔
Citera
2023-03-24, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sajan-Wusman
Hon röker hasch samt ibland tagit kokain samt MDMA baserade piller. Källa: Varit på samma fest.
Hur långt bak i tiden är vi nu och var det något mer du reagerade på angående henne?
Citera
2023-03-24, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Snyggt! Mmmm...

Synd bara på ansiktet.
Citera
2023-03-24, 11:50
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Än är hon ju inte ute. Men som du säger, den ekonomiska framtiden lär vara tryggad.

En av biverkningarna med cannabis är att omdömet och personligheten avtrubbas.
Men det har vi ju inte sett med Sara. Inte alls...inte alls..

Ebba måste göra sig av med denna SS om KD ska kunna leva vidare . De hänger ju på gärdsgården redan
Sara är i dag och för all framtid ett blysänke för KD
Citera
2023-03-24, 11:54
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Synd bara på ansiktet.

Jo, hon är ju verkligen ingen modell eller supersnygg (absolut inte), men tycker ändå att hon är sexig/het och utstrålar något: https://magasin.frivarld.se/wp-content/uploads/2012/10/skyttedal.jpg
Citera
2023-03-24, 12:02
Medlem
Folketstempels avatar
Jag skrev i morse om hur det verkar gått till. Men nu när hela partiet rasar så har allt skit varit förgäves och det nya med Sara är bara en del av den katastrofen jag nämnt nedan, men visar hur fel allting blivit av att jesuiterna utmanade de nationella med resultatet att paritet har dött. Det vågar jag redan påstå.

Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Efter valanalysen om varför de fick lägre röster än beräknat så skyller alla på varandra.
Det är Sd- samarbetets fel säger ena falangen, direkt så sparkas Ingerö och Sara åker snart, eller gör det egentligen?

Vad är det som Ebba egentligen ser ut att ha gjort, men påstått något helt annat och varför?

Hon bytte plötsligt sida och sparkade sina vänner i hennes egen falang, anledningen?
Ebba har fått ett Ultimatum: antingen måste du avgå och hela förnyarsidan sparkas eller så stannar du men då ska Ingerö och hans nya bruna politik bort och den traditionella KD-politiken återställas.

Då har en konspiration inletts mot Ingerö, men som inte kunde döljas då hela den lögnaktiga storyn hon uppgav sprack såklart.

Sara Skyttedal, var hon med på det hela då även hon fått samma ultimatum som Ebba?
Allt talar för det, hon satte dit Johan hellre än att strykas från EU-listan och att få över 100k i månadslön till arbetslöshet kan få många att ljuga sig röda och sälja ut sina vänner, precis som vi sett henne göra men aldrig förstått tills nu.

Sara, Ebba och Johan är de som är förnyarna som de traditionella vill få bort.
Sara sa utan förvarning att Johan tafsat på henne för 9 år sedan.

Sammanfattning:

Det blir lättare att förstå nu varför Sara och Ebba kastade sin vän åt vargarna, för att inte själva bli utkastade.

https://www.expressen.se/nyheter/gratstamning-bland-kd-valjare-efter-skandalerna/
Citera
2023-03-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
jesuiterna utmanade de nationella

Inte förvånande att vår tids häxjakter, internetdrivna konspirationsteorier, även splittrar de kristna.
Citera
2023-03-24, 16:17
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Inte förvånande att vår tids häxjakter, internetdrivna konspirationsteorier, även splittrar de kristna.
Jag vet inte riktigt vad du menar, men jag skrev det som ett skämt vill jag tillägga.
Citera
2023-03-24, 16:31
Medlem
Det verkar va en slampa utan dess like. Läste

”Skyttedal har lagt sig på hotellsängen med två killkompisar. Hon känner sig trygg”

https://www.expressen.se/nyheter/sara-skyttedal-han-skriker-att-jag-ar-kord-i-partiet/
Citera
2023-03-24, 16:39
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Followed
Det verkar va en slampa utan dess like. Läste

”Skyttedal har lagt sig på hotellsängen med två killkompisar. Hon känner sig trygg”

https://www.expressen.se/nyheter/sara-skyttedal-han-skriker-att-jag-ar-kord-i-partiet/

"Trekant är OK, men fyrkant....då har han gått över gränsen!"
Citera
2023-03-24, 17:04
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterpanp
Jo, hon är ju verkligen ingen modell eller supersnygg (absolut inte), men tycker ändå att hon är sexig/het och utstrålar något: https://magasin.frivarld.se/wp-content/uploads/2012/10/skyttedal.jpg

Visst sjutton har hon varit en het brutta, inget snack om det.
Dock har hon vuxit till sig från Crazy-girl woohoo 🥳, till det numera mer kända crazy-Bitch uuhhulkk..🤮
Citera
2023-03-24, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
"Trekant är OK, men fyrkant....då har han gått över gränsen!"

Knarkar och är slampig och sedan gråter ut i pressen och ber till Jesus.

Och så tar hon för egen vinning en massa skattefinansierade polisresurser i anspråk som verkligen behövs på annat håll till att bedriva privat hämnd. Hon borde landsförvisas.

Typiskt en knarkande nymfomanisk psykopat. Inte den första och inte den sista.
Senast redigerad av Followed 2023-03-24 kl. 17:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in