2023-03-22, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alltså helvetet vad deprimerad han ser ut, som om någon slitit ut hans själ och bajsat på den.

Idag ska jag vara extra tacksam att jag kan krypa ner i min varma säng ikväll och äta en god hamburgare som jag inte behövt råna någon för att finansiera.
Ja hela filmen ser sjukt deprimerande ut
Citera
2023-03-22, 20:16
Medlem
BaraBiffens avatar
Tänk vad mycket content han skapar nu till hans framtida videos där han berättar om hans illdåd. Kommer bli episkt.
Citera
2023-03-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Hade inte varit förvånad om det är sant 🤣

https://tinyurl.com/2ny7ttcb
Gammal video.
Onödigt att sprida massa skit som ör månader gamla. Håll er till nuet!
Citera
2023-03-22, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Gammal video.
Onödigt att sprida massa skit som ör månader gamla. Håll er till nuet!

Gråt du också. Finns ingen skillnad mellan nuet med då:et när dom fortfarande gör samma sak but go off 🙂
Citera
2023-03-22, 22:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Ja hela filmen ser sjukt deprimerande ut
Dåligt med updates på slutet. Är det slut med pengar på kontantkortsluren? 😂

Vart ska dom spendera natten, en toalett på mcdonalds?
Citera
2023-03-22, 23:11
Medlem
lurifaxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Snabb swich såklart är det som gäller hahahaha

Haha. Självklart. Förskott gäller!
Citera
2023-03-23, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Gråt du också. Finns ingen skillnad mellan nuet med då:et när dom fortfarande gör samma sak but go off 🙂
Om du kollar mina inlägg så ogillar även jag alex, men blir rätt tråkigt när du kommer med månaders gamla videos.
Lägg ut nytt please
Citera
2023-03-23, 17:59
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Om du kollar mina inlägg så ogillar även jag alex, men blir rätt tråkigt när du kommer med månaders gamla videos.
Lägg ut nytt please

Det är inte alla som har hängt i denna tråd i evigheter. Jag uppskattar att folk lägger upp videos. Sluta vara så bajsnödig bara för att du sett en video tidigare.
Citera
2023-03-23, 18:57
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Alltså helvetet vad deprimerad han ser ut, som om någon slitit ut hans själ och bajsat på den.

Idag ska jag vara extra tacksam att jag kan krypa ner i min varma säng ikväll och äta en god hamburgare som jag inte behövt råna någon för att finansiera.

Det är precis vad drogerna har gjort med honom. En sann missbrukare, som är helt tom både invändigt och utvändigt i väntan på nästa fix. Sorgligt. Även om hans karriär var inom en väldigt destruktiv, totalt hjärnskadad scen var den lovande, och kunde användas till att vända sitt liv och inspirera andra. Vilket är högaktuellt idag då svensk ”gangster”-rap är mer populärt är någonsin. Hade han haft korrekt guidning och inte skaffade någon partner hade det kanske varit möjligt.

Jag hoppas hursom att de båda finner en väg ut, nyktrar till och bygger upp en bättre tillvaro.
Citera
2023-03-23, 21:38
Medlem
Rainmans avatar
Ceesay som är muslim kanske kör en special ramadan. Tjack på dagen för att fasta och flödder på kvällskvisten?
Citera
2023-03-23, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Det är precis vad drogerna har gjort med honom. En sann missbrukare, som är helt tom både invändigt och utvändigt i väntan på nästa fix. Sorgligt. Även om hans karriär var inom en väldigt destruktiv, totalt hjärnskadad scen var den lovande, och kunde användas till att vända sitt liv och inspirera andra. Vilket är högaktuellt idag då svensk ”gangster”-rap är mer populärt är någonsin. Hade han haft korrekt guidning och inte skaffade någon partner hade det kanske varit möjligt.

Jag hoppas hursom att de båda finner en väg ut, nyktrar till och bygger upp en bättre tillvaro.

Korrekt guidning?
Eget ansvar kanske? Ingen duvunge direkt.

Tidsfråga innan den ena drar ner den andra ordentligt, och då är det slut på tråden.

Såvida Alva inte klarar sig utan straff och försöker starta onlyfans.
Kanske kan para ihop sig med blattelitos x?

Trist för deras familjer och anhöriga.
Citera
2023-03-24, 00:57
Medlem
Undra hur det går för Alex i Ramadan, vilket innebär inget benzo och amfetamin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in