2023-03-23, 19:15
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lessler
Tack! Här snackar vi storfångst av rang. Den fallhöjden!

Ja jävlar. Ser att Dumpen nu publicerat ett klipp från SVT där gäddan intervjuats. Fallhöjd satan.

https://dumpen.se/2023/03/23/alla-yrkesgrupper-var-det-ja/
Citera
2023-03-23, 19:20
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Här har vi lite fallhöjd minsann....

Ojdå! En professorsgädda?

Det måste ju faktiskt smälla högre än rektorsgäddan.

Nästa steg: Nobelgädda?
Citera
2023-03-23, 19:23
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Då var det lätt men inte precis 44 år....

Jävligt skönt att han inte är några 44 år. Fick lite ångest av att tänka mig det är så man ser ut när man blir 44.. visade sig han var 14 år äldre än så.

Man undrar om inte precis alla snart känner till Dumpen? Även om han har den här störningen, eller vad det nu är, så är han uppenbarligen ingen dumskalle. Hur kan såna här människor inte tänka till och förstå vad de sätter på spel?

Ragga enbart byxmyndigt, helst myndigt så är det inga problem för någon annan än frugan och barnen. Hur svårt kan det va.
Citera
2023-03-23, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Det var dock en kvinna de pratade med.
Men hon som står på bilen var skriven på samma adress som peddot t.o.m. juni förra året.
Ok, det har jag missat men då kan man dra slutsatsen att kvinnan kollade upp vem som kört bilen och det visade vara hennes sambo/ man varpå hon väljer att avsluta relationen. Att gå på ”pumpen/ dumpen” EN gång är ju jäkligt illa men att åka på det igen vittnar ju om rejäla problem.
Citera
2023-03-23, 19:25
Medlem
Handknutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Ojdå! En professorsgädda?

Det måste ju faktiskt smälla högre än rektorsgäddan.

Nästa steg: Nobelgädda?

Ja här snackar vi golgatavandring.
Citera
2023-03-23, 19:28
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Ja här snackar vi golgatavandring.

Professorn tycks ha bedrivit mycket forskningsarbete på Kik. Över 3 000 dagar ...
Citera
2023-03-23, 19:29
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja jävlar. Ser att Dumpen nu publicerat ett klipp från SVT där gäddan intervjuats. Fallhöjd satan.

https://dumpen.se/2023/03/23/alla-yrkesgrupper-var-det-ja/
Klippet på SVT: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sodertalje/forskare-lagt-valdeltagande-i-de-har-omradena-ar-ingen-kvickfix
Citera
2023-03-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jävligt skönt att han inte är några 44 år. Fick lite ångest av att tänka mig det är så man ser ut när man blir 44.. visade sig han var 14 år äldre än så.

Man undrar om inte precis alla snart känner till Dumpen? Även om han har den här störningen, eller vad det nu är, så är han uppenbarligen ingen dumskalle. Hur kan såna här människor inte tänka till och förstå vad de sätter på spel?

Ragga enbart byxmyndigt, helst myndigt så är det inga problem för någon annan än frugan och barnen. Hur svårt kan det va.
Haha, jag tänkte precis detsamma. Ser man så sliten ut vid 44 så måste jag med mina 53 vara ytterst nära döden.
Edit: Visst är det otroligt märkligt att män med den fallhöjden ger sig på att ens försöka? Det måste ha med någon form av egocentrisk världsbild att göra, JAG står över lagar och regler. Om man tänder på tonårstjejer så får man väl be hustrun att ta på sig skoluniform med knästrumpor, vit blus och kavaj. Simple as that.
Senast redigerad av knickedick108 2023-03-23 kl. 19:47. Anledning: Edit
Citera
2023-03-23, 19:36
Medlem
Handknutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Professorn tycks ha bedrivit mycket forskningsarbete på Kik. Över 3 000 dagar ...

Ja som interdisciplinär statsvetare har han nog bedrivit sin forskning i företrädesvis den yngre befolkningen.
Citera
2023-03-23, 19:42
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handknuten
Ja som interdisciplinär statsvetare har han nog bedrivit sin forskning i företrädesvis den yngre befolkningen.

"Years of Fieldwork!"

Är detta den mest välmeriterade och högavlönade gäddan hittills? Snudd på Vulkanklass!
Citera
2023-03-23, 19:44
Medlem
JuniorDahlens avatar
Roligt att det är vid just Södertörn han arbetar också
Citera
2023-03-23, 19:51
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Roligt att det är vid just Södertörn han arbetar också

Genusfästet nummer ett?

Undras hur Institutionen kommer att krishantera detta. En professor flyttar man inte på i en handvändning.

Det ser inte bra ut för universitetets image. Springs det och skriks i korridorerna redan nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in