2023-03-23, 07:49
  #9889
Medlem
Jag har noterat att hon nästan alltid bär 2 st ringar på ringfingret likt förlovnings+vigselring. Tycker det är lite komiskt att hon försöker ge ett sken av att vara en gift kvinna hehe
Citera
2023-03-23, 10:17
  #9890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumrik6789
Jag har noterat att hon nästan alltid bär 2 st ringar på ringfingret likt förlovnings+vigselring. Tycker det är lite komiskt att hon försöker ge ett sken av att vara en gift kvinna hehe

Det säger väldigt mycket om hennes egna självbild..att hon känner sig mer accepterad ifall andra tror att hon är gift och att Simon är pappa till alla ungarna.

Det skulle faktiskt ha varit mer speciellt ifall hon och Marcus hade gift sig som 21-åringar (som det var planerat) och fortsatt skaffa barn tillsammans. Linn hade fått en helt annan image.

Hon hade kunnat profilerat sig som ung mamma/"hemmafru". Hon och Marcus hade kunnat köpa ett stort fint trähus från 1920/30-talet.

Media hade säkert uppmärksammat henne mer, hon hade kanske till och med fått en egen realityshow..en fortsättning på unga mammor. Fast med unga gifta föräldrar (programmet hade bestått av bullbakning, Linn som saftar och syltar från den egna trädgården, midsommarfirande brevid kohagar och ängar, bad i insjöar omringade av björkar och granar. Fullt med ungar som springer omkring på gårdsplan.)

Lokaltidningar hade säkert viljat göra "hemma-hos"-reportage hemma hos Herr & Fru Malm.

Men som någon uttryckte det här i tråden, så knullade Linn bort allt..man får hoppas att Pelle var värd det.

Och nu verkar det som att det kommer gå åt helvete med Simon också..
Citera
2023-03-23, 10:18
  #9891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusmumrik6789
Jag har noterat att hon nästan alltid bär 2 st ringar på ringfingret likt förlovnings+vigselring. Tycker det är lite komiskt att hon försöker ge ett sken av att vara en gift kvinna hehe

På högerhanden väl?
Citera
2023-03-23, 13:50
  #9892
Medlem
Och ännu en gång är folk på henne om ”3 barn med 3 pappor”, varför förstår hon inte att folk kritiserar faktumet att hon börjar försöka bli gravid två veckor efter de matchat på Tinder?
Citera
2023-03-23, 15:35
  #9893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
Och ännu en gång är folk på henne om ”3 barn med 3 pappor”, varför förstår hon inte att folk kritiserar faktumet att hon börjar försöka bli gravid två veckor efter de matchat på Tinder?

Det är väl mest hon själv som är ledsen över att det har blivit 3 olika pappor till 3 barn. Och att hennes dröm om en kärnfamilj sprack. Men att ständigt få det till att andra personer har ett problem med det är nog bara ett sätt för henne att skylla ifrån sig. Att hon inte tänker, innan hon planerar barn.
Citera
2023-03-23, 15:41
  #9894
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Det säger väldigt mycket om hennes egna självbild..att hon känner sig mer accepterad ifall andra tror att hon är gift och att Simon är pappa till alla ungarna.

Det skulle faktiskt ha varit mer speciellt ifall hon och Marcus hade gift sig som 21-åringar (som det var planerat) och fortsatt skaffa barn tillsammans. Linn hade fått en helt annan image.

Hon hade kunnat profilerat sig som ung mamma/"hemmafru". Hon och Marcus hade kunnat köpa ett stort fint trähus från 1920/30-talet.

Media hade säkert uppmärksammat henne mer, hon hade kanske till och med fått en egen realityshow..en fortsättning på unga mammor. Fast med unga gifta föräldrar (programmet hade bestått av bullbakning, Linn som saftar och syltar från den egna trädgården, midsommarfirande brevid kohagar och ängar, bad i insjöar omringade av björkar och granar. Fullt med ungar som springer omkring på gårdsplan.)

Lokaltidningar hade säkert viljat göra "hemma-hos"-reportage hemma hos Herr & Fru Malm.

Men som någon uttryckte det här i tråden, så knullade Linn bort allt..man får hoppas att Pelle var värd det.

Och nu verkar det som att det kommer gå åt helvete med Simon också..
Det tror jag faktiskt inte skulle ha hänt. Att köpa ett hus är svindyrt och ingenting som 19-åriga föräldrar brukar kunna göra, särskilt inte om de inte ens jobbar.

Och deras relation hade sannolikt tagit slut ändå, även om inte Pelle kommit emellan. Ytterst få som blir ihop i 16-årsåldern är ihop 15 år senare. Och får man dessutom barn redan innan 20 är separationen så gott som säker.

Sen tror jag inte att Linn hade fått någon tv-serie OM hon mot förmodan lekt kärnfamiljsliv med Marcus. Dels för att han förmodligen inte velat medverka i det spektaklet, men framför allt för att det inte lockar några tittare. Anledningen till att folk följer förnedrings-tv såsom unga mammor är att de vill ha något att förfasa sig över, något som gör att de själva känner sig lite bättre. Folk är inte intresserade av att titta på någon tråkig vanlig barnfamilj. Det som säljer är socialporr med separationer, otrohet, drama, ogenomtänkta beslut, korkade livsval, nya partners hit och dit osv. Det vill säga precis det Linn levererar.
Citera
2023-03-23, 16:28
  #9895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Det tror jag faktiskt inte skulle ha hänt. Att köpa ett hus är svindyrt och ingenting som 19-åriga föräldrar brukar kunna göra, särskilt inte om de inte ens jobbar.

Och deras relation hade sannolikt tagit slut ändå, även om inte Pelle kommit emellan. Ytterst få som blir ihop i 16-årsåldern är ihop 15 år senare. Och får man dessutom barn redan innan 20 är separationen så gott som säker.

Sen tror jag inte att Linn hade fått någon tv-serie OM hon mot förmodan lekt kärnfamiljsliv med Marcus. Dels för att han förmodligen inte velat medverka i det spektaklet, men framför allt för att det inte lockar några tittare. Anledningen till att folk följer förnedrings-tv såsom unga mammor är att de vill ha något att förfasa sig över, något som gör att de själva känner sig lite bättre. Folk är inte intresserade av att titta på någon tråkig vanlig barnfamilj. Det som säljer är socialporr med separationer, otrohet, drama, ogenomtänkta beslut, korkade livsval, nya partners hit och dit osv. Det vill säga precis det Linn levererar.

Att köpa hus behöver inte vara svindyrt och de skulle självklart inte ha gjort det som 19-åringar. Jag vet många som köpt hus på landet och mindre orter i tjugoårsåldern.

Jag tror absolut att folk vill se andra saker än trash-tv, det beror väl bara på vilka man frågar.

Familjen annorlunda, unga mammor och Bonde söker fru gick ju hem hos en hel del tittare. Jag ser inte unga mammor som förnedrings-Tv eller något av de andra programmen.
Citera
2023-03-23, 16:59
  #9896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Att köpa hus behöver inte vara svindyrt och de skulle självklart inte ha gjort det som 19-åringar. Jag vet många som köpt hus på landet och mindre orter i tjugoårsåldern.

Jag tror absolut att folk vill se andra saker än trash-tv, det beror väl bara på vilka man frågar.

Familjen annorlunda, unga mammor och Bonde söker fru gick ju hem hos en hel del tittare. Jag ser inte unga mammor som förnedrings-Tv eller något av de andra programmen.
Jag menar inte heller att de nödvändigtvis skulle ha köpt huset just som 19-åringar. Jag menar att folk som fått barn i 19-29-årsåldern har i regel inte råd att köpa hus tio-femton år senare heller. Åtminstone inte ett hus som skulle duga åt Linn. Att få barn så tidigt ger oftast ekonomiska konsekvenser under lång tid framåt. De flesta skaffar aldrig någon utbildning, och blir därmed hänvisade till lågbetalda jobb med låg status och dåliga arbetstider. Och de flesta separerar som sagt, vilket ofta ger ännu sämre förutsättningar att få ett huslån.
Citera
2023-03-23, 17:00
  #9897
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Jag menar inte heller att de nödvändigtvis skulle ha köpt huset just som 19-åringar. Jag menar att folk som fått barn i 19-29-årsåldern har i regel inte råd att köpa hus tio-femton år senare heller. Åtminstone inte ett hus som skulle duga åt Linn. Att få barn så tidigt ger oftast ekonomiska konsekvenser under lång tid framåt. De flesta skaffar aldrig någon utbildning, och blir därmed hänvisade till lågbetalda jobb med låg status och dåliga arbetstider. Och de flesta separerar som sagt, vilket ofta ger ännu sämre förutsättningar att få ett huslån.
19-20-årsåldern menar jag förstås.
Citera
2023-03-23, 18:26
  #9898
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Jag menar inte heller att de nödvändigtvis skulle ha köpt huset just som 19-åringar. Jag menar att folk som fått barn i 19-29-årsåldern har i regel inte råd att köpa hus tio-femton år senare heller. Åtminstone inte ett hus som skulle duga åt Linn. Att få barn så tidigt ger oftast ekonomiska konsekvenser under lång tid framåt. De flesta skaffar aldrig någon utbildning, och blir därmed hänvisade till lågbetalda jobb med låg status och dåliga arbetstider. Och de flesta separerar som sagt, vilket ofta ger ännu sämre förutsättningar att få ett huslån.

Om Linn hade nöjt sig med att inte bo i Örebro utan Frövi/område runtom så hade hon redan nu kunnat få väldigt mycket hus för pengarna. Så absolut inte omöjligt att det hade blivit så
Citera
2023-03-23, 19:03
  #9899
Medlem
Kattihatt07s avatar
Till å med på hennes ”nakenbilder” måste ungen vara med på… Fyfan Linn, lägger upp en sån bild för att visa upp sig själv egentligen… Inte många månader kvar av detta förhållande🤣
Citera
2023-03-23, 19:08
  #9900
Medlem
Tyrranics avatar
Fascinerande att den här tråden lever kvar med så mycket aktivitet. Är det inte jobbigt för er att kommentera och ägna tid åt att följa precis allt som den här bimbon gör?

Incels som önskar de hade legat med henne sitter och fortsätter spy hat. Gå utanför dörren grabbar och träffa lite tjejer i er liga istället. I all välmening.

Och ja, jag hade nog doppat henne om hon tjatat lite. Och nej, jag följer eller känner henne inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in