Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Efter mordet så öppnade hon sin mobil och spelade nåt spel som jag inte kommer ihåg vad det var. Då är man inte speciellt berörd av allt som skett under natten. Sen gick hon och lade sig för att sova fram till 17-tiden. Lite märkligt också med tanke på hur mycket hon påstod sig ha sovit tidigare under dygnet.
Om hon talade sanning så skulle hon inte ha behövt ljuga att hon sov hela tiden innan och till och med mellan tuggorna på hamburgaren. Drar hon samma vals nästa vecka tror jag det kan bli hennes fall. Låter ju inte klokt när hon sa att hon sov på varenda fråga som var besvärlig. Hon kommer nog utnyttja att folk tror hon är lite efterbliven vilket inte stämmer när man är så skicklig på att ljuga.
Som ursprungsinlägget du började citera.
Jag (ensam med tro detta enligt dig) tror att MH var rädd för JJ.
Dels för hon är ju nära vän med JJ, har hört/sett/vart med när JJ försökt tutta på andras hem, hört hennes hat, blivit uppviglad med "kodord" att klippa sin egna bror(?).
Och som jag uppfattat det är JJ den drivande och "bossen" mellan de två
Om du ser mig mörda någon + de faktorer jag skrev (+massa som jag säkert missat), då tar du nog ett hot av mig på allvar. Därför + att hon fått order om att dra en vals (som sket sig snabbt) blev MH osäker på vilken linje hon ska köra på och drar olika lögner som krockar med varandra..