2023-03-23, 01:58
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Det var en kort tid i alla fall med det egna boendet. Om hon trivdes på jobbet så ytterligare en förlust. Bilåkandet blev också en kortare intervall. Snacka om att förstöra sitt liv. Jag tror dock inte att hon ångrar en sekund att hon mördade Tove utan tvärtom.

Näe de tror inte jag heller inte så som hon uppfört sig efteråt... jag tror hon är nöjd med att ha mördat Tove det enda hon ångrar är väl att hon inte lyckats mörda hennes syster också.
Citera
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Jag tror att ingen skulle kunnat ana att bli mördad av tjejerna.

Men jag förstår inte heller varför T följde med?
Hennes pojkvön sa i det samtal hon hade med honom då hin var på väg dit att hon inte borde gå dit pga osämjan mellan tjejerna
Men T sa att det va lugnt

Visst tjejerna lurade henne att följa med
Men jag försår ändå inte hur hon tänkte?
Vad skulle nöjet vara med att umgås med J som hon inte ens gillade?
Det finns ju ett uttryck som heter att där spriten går in går vettet ut. Tragiskt. Många som ångrar saker dom gjort på fyllan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atoxy
Låter rimligt! Ja hennes lägenhet är nog uppsagd, hon är redan skriven tillbaka på hennes farsas adress , förövrigt verkar hans hus el gård också vara till salu nu.
Ja det har varit till salu ett tag nu
Familjen kommer inte heller kunna bo kvar i Vetlanda
efter det här
Dom lär flytta någonstans där de blir okända
Kanske även med skyddat id?
Citera
2023-03-23, 01:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Näe de tror inte jag heller inte så som hon uppfört sig efteråt... jag tror hon är nöjd med att ha mördat Tove det enda hon ångrar är väl att hon inte lyckats mörda hennes syster också.
Ja, och dom övriga som hon misslyckades med att elda upp. Fanns väl någon lista på alla hon hatade har jag för mig. Inte kul för Maja om dom hamnar på samma anstalt.
Citera
Medlem
Citat:
Det finns ju ett uttryck som heter att där spriten går in går vettet ut. Tragiskt. Många som ångrar saker dom gjort på fyllan.
Ja tyvärr så sant
Citera
Medlem
Läste nyss igenom förundersökningen och något förhör med JJ:s kompis. Enligt henne så hade hon aldrig hört JJ säga något dåligt om TT, men de kändes som hon inte sade hela sanningen under förhöret.

Till och med förhörsledaren blev irriterad och avbröt flera gånger och förtydligade för kompisen hur viktigt hennes vittnesmål faktiskt är.

Tycker bara att det är så konstigt hur JJ:s kompisar beskriver henne som världens bästa person medans alla andra tycker det motsatta.
Citera
2023-03-23, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruhuggorm
Läste nyss igenom förundersökningen och något förhör med JJ:s kompis. Enligt henne så hade hon aldrig hört JJ säga något dåligt om TT, men de kändes som hon inte sade hela sanningen under förhöret.

Till och med förhörsledaren blev irriterad och avbröt flera gånger och förtydligade för kompisen hur viktigt hennes vittnesmål faktiskt är.

Tycker bara att det är så konstigt hur JJ:s kompisar beskriver henne som världens bästa person medans alla andra tycker det motsatta.

Säkert rädda för JJ. Jag hade inte gärna vittnat till en sådan persons nackdel.
Citera
2023-03-23, 02:02
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Jag kanske minns fel men jag har för mig att Rullman sagt att båda kunde bindas vid fyndplatsen?

Det var endast J mob som spårades dit
Men fanns det inte övervakningsbilder också på båda i bilen fr Nye?

Jag har bara läst aktbilaga 153 än så länge, men JJ knyts till fyndplats med sin mobil och MHs vittnesmål.

MH knyts till fyndplatsen pga fynd av granbarr i JJs säng (där bara MH hade legat) och granbarr på MHs jacka, fuskpälsen.
Citera
2023-03-23, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atoxy
Säkert rädda för JJ. Jag hade inte gärna vittnat till en sådan persons nackdel.

Blir bara pinsamt och genomskinligt
Citera
2023-03-23, 02:03
Medlem
Citat:
Det var en kort tid i alla fall med det egna boendet. Om hon trivdes på jobbet så ytterligare en förlust. Bilåkandet blev också en kortare intervall. Snacka om att förstöra sitt liv. Jag tror dock inte att hon ångrar en sekund att hon mördade Tove utan tvärtom.
Det tror jag också att det inte finns ånger i den tjejen
Tror hon ser sig själv som ett offer att andra har förstört hennes liv
Citera
2023-03-23, 02:04
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:

Dom kanske har läst när fyllprofessorn GW rapakaljat och ser framför sig hur dom ska frias. Då kommer nog skräcken och jag tror inte dom vågar säga sanningen. Sen satt väl Silbersky och påstod nåt liknande så det kanske kan ligga nåt i det som jag skrev? Eller också har JJ manipulerat vissa och inte visat sin mordiska sida?
Citera
2023-03-23, 02:04
Medlem
Citat:
Blir bara pinsamt och genomskinligt

Håller med, men förstår kompisarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto