2023-03-22, 22:53
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sevanol123
Ja o detta är riktigt efterblivet ..

Man kan kalla det efterblivet, visst - men det är oxå ondska kalkylerat! JJ gick igång på det här och VILLE det här. Rubba clittan efteråt dessutom...
Senast redigerad av ziracorn 2023-03-22 kl. 22:57.
Citera
2023-03-22, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavinge
Exakt finns det några bevis på att MH är svagbegåvad eller har lägre IQ?

Jo, det finns men slutade gälla i samma stund hon lyckades med det endast begåvade klarar, att ta körkort.

Känner själv ingen som misslyckats.
Citera
2023-03-22, 22:57
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
En mycket van ryttarinna kan få det att kännas som att hen väger 1 ton.....man övar hela tiden på att göra sig "tung" i sadeln, att inte "skumpa". Detta är speciellt jobbigt/svårt när man travar, JJ hade väl flera travhästar som hon och pappsen tränade.....och just detta "nya" (för gamla mig i alla fall) med ridträning av travhästar.

Ja det kanske är så! och jag utgår ifrån mig själv eftersom jag tränat BJJ och MMA i många år! och vet precis hur jag ska göra för att flytta folks balans... men det jag vet är att hur tung en person än är så kommer denne att ramla om den inte har minst 1 hand som stödpunkt! men det är möjligt att det inte går att applicera på vanliga svenssons!
Citera
2023-03-22, 22:58
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Det är inte lika lätt idag som det var tidigare på 70- och 80 talet.

Det kan jag inte svara på jag var inte ens en påtänkt vid dessa tidpunkter... men att ta ett körkort idag är faktiskt inte så jäkla svårt... finns flertalet lågt begåvade personer som har körkort.
Citera
2023-03-22, 22:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Nu vet jag inte vem du syftar på men vittnesmålet med personen som samsuttit samt delat rum med M var ju mycket intressant. M hade ju där uppgett att TT var bränd trots detta inte kommit ut någonstans. Var väl ytterligare uppgifter som också kom fram som ännu inte framkommit i media?
Jag tyckte dock inte att personen tillförde någonting av intresse mer än att sitta och tala om hur känslig och skör Maja var typ. Hur Maja ältade och att hon var trött på det. Kanske missade något eller om jag bara inte tyckte att det var nåt nytt?
Citera
2023-03-22, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Hon får vara världsmästare i gymnastik eller ridning... har hon händerna runt min hals samtidigt som hon sitter på min överkropp kan jag lova dig att hon kommer att flyga av mig såvida hon inte väger 1ton...

Citat:
Ursprungligen postat av BlixtarDunder
JJ är bortom all räddning. Gissar att de inte låter henne dela cell med någon.

Tänk om de ändå lyckats reda ut en av alla bränder. Känns som det lagts för lite resurser på att utreda dessa.

Var flera i förhören som trode JJ tänt på dörrarna, inkusive MH. Förstod de inte allvaret och tipsade polisen då det skedde?

Fattar inte det heller varför larmade ingen om allt hon gjort och gick till polisen? Helt obegripligt vad är det för folk som bor i Vetlanda
Citera
2023-03-22, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavinge
Exakt finns det några bevis på att MH är svagbegåvad eller har lägre IQ?

Och sedan så klarade MH också p7 undersökningen. Så nej, det tyder trots allt på att MH är normalbegåvad trots att hon har ADHD. Och ADHD är detsamma som att vara överaktiv och då fungerar man bättre i mindre grupper och lär sig bättre.
Senast redigerad av Braskamin58 2023-03-22 kl. 23:03.
Citera
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlixtarDunder
Jo, det finns men slutade gälla i samma stund hon lyckades med det endast begåvade klarar, att ta körkort.

Känner själv ingen som misslyckats.

Off ttopic: Hahaha - du måste vara från Vetlanda eller nån annan byhåla där alla kan köra EPA när man är typ 5 bast!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Jag begriper inte att du alldeles för några poster tillbaka sa att hon inte sov i sängen utan att det var JJ som hade sagt det.
Eller....?

Svara inte ens på hans rasistiska inlägg!
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Fattar inte det heller varför larmade ingen om allt hon gjort och gick till polisen? Helt obegripligt vad är det för folk som bor i Vetlanda

behöver man säga mer än att styckmörderskan Jonna Henningson också har anknytning till Vetlanda och dessutom samma gymnasium som JJ så får du kanske en bättre uppfattning om vad de är för jävla inavelshåla.
Citera
2023-03-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Hon sover säkert nu, kommer sova sig igenom hela rättegången och det spelar ingen roll hur många år hon får eller inte får. Hon kommer ändå bara sova.

Vid minst ett tillfälle i ett av förhören sa polisen, en paus är väl bra nu, M börjar bli trött. Då var klockan runt tre på dagen om jag minns rätt.

Den där extra dagen i rätten lär behövas om M behöver sova mellan frågorna.
Citera
2023-03-22, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
behöver man säga mer än att styckmörderskan Jonna Henningson också har anknytning till Vetlanda och dessutom samma gymnasium som JJ så får du kanske en bättre uppfattning om vad de är för jävla inavelshåla.

Mmm läste det innan ,skrämmande ju.😲
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in