2023-03-22, 13:38
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Någon som har information om "vasaloppsgäddan" från Örebro?

Det ryktas om att han blivit av med sitt målarjobb, utslängd av sin sambo och flytt till Västerås.

Först flyttade han till Kumla, men nu bor han i Västerås sedan några veckor. Han har även bytt förnamn.
Citera
2023-03-22, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpankel
Först flyttade han till Kumla, men nu bor han i Västerås sedan några veckor. Han har även bytt förnamn.

Oj. Livet förändras när man kopplar ur hjärnan och låter kuken styra efter underåriga.

Västeråsgurkan är en annan som det blev helt tyst om. Kändes framgångsrik med hus, familj och publikt företag. Inte mycket nytt där mer än ett rykte om annan frisyr och linser i stället för glasögon.
Citera
2023-03-22, 17:39
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Enda anledningen till att det är fler som ger honom stryk är för att de inte skulle våga gå på honom en mot en.
Vilken tur att de gick samman och vågade då. Annars hade det ju kanske inte blivit av.

Han förtjänar en omgång till.
Citera
2023-03-22, 17:48
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Han känner sig som en rebell nu. En riktig Allan Ballan. Han leker med elden och kommer bli bränd. Han kommer nämligen fortsätta eskalera tills han blir ihjälslagen.
Delar din åsikt till fullo. Nu vet jag inte till 100% att han är sjuk. Men om vi antar det, då tycker jag nog inte att han förtjänar stryk utan då behöver han vård. Tycker nog att allting sammantaget tyder på att han har en skruv lös eller en pågående psykos och borde tvångsvårdas omgående. Bara att lägga upp tre sådana bilder på småtjejer han nu har gjort på Facebook. Gör att han nu lever tämligen farligt enligt mig.
Citera
2023-03-22, 18:17
Bannlyst
Citat:
Vilken tur att de gick samman och vågade då. Annars hade det ju kanske inte blivit av.

Han förtjänar en omgång till.

Jag skulle tycka det var riktigt kul om han mötte på en av sina misshandlare ensamma.Riktigt kul,tror inte den personen varit lika tuff i så fall.
Citera
2023-03-22, 18:21
Medlem
Undrar hur det går för gädda 182, han som skulle hjälpa till med cigaretter. Han trodde att han skulle tappa mycket om det hela kom fram hur han skickar kukbilder och sökte efter barn i sexuellt syfte.
Citera
2023-03-22, 18:32
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Undrar hur det går för gädda 182, han som skulle hjälpa till med cigaretter. Han trodde att han skulle tappa mycket om det hela kom fram hur han skickar kukbilder och sökte efter barn i sexuellt syfte.
Tolka inte detta på ett drygt sätt, men är det så svårt att ta reda på om du så gärna vill veta?

Om du har hans namn så kan du ju börja med att söka på honom på MrKoll och kolla om han har bytt adress nyligen t ex. Har han sociala medier som tycks stå helt stilla så kan det också vara ett tecken på att han genomgår en utfrysning bland sina vänner och bekanta.

Är du väldigt modig av dig så kan du ju även ringa honom och fråga. Det är ju inte särskilt vanligt att anhöriga eller vänner kommer in i någon Dumpen-relaterad tråd och börjar berättar om vad gäddan sysslar med eller hur det har gått för honom.
Citera
2023-03-22, 19:35
Medlem
DrSpankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Tolka inte detta på ett drygt sätt, men är det så svårt att ta reda på om du så gärna vill veta?

Om du har hans namn så kan du ju börja med att söka på honom på MrKoll och kolla om han har bytt adress nyligen t ex. Har han sociala medier som tycks stå helt stilla så kan det också vara ett tecken på att han genomgår en utfrysning bland sina vänner och bekanta.

Är du väldigt modig av dig så kan du ju även ringa honom och fråga. Det är ju inte särskilt vanligt att anhöriga eller vänner kommer in i någon Dumpen-relaterad tråd och börjar berättar om vad gäddan sysslar med eller hur det har gått för honom.

182 är väl ett de kräken som ingen identifierat ännu? Jag har inte kunnat hitta några namn eller rebusar för honom.
Citera
2023-03-22, 19:39
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
I så fall har du missat #197

Fy fan vilken obehaglig jävel. Bara det faktum att han vill träffas på kvällen i skogen gör honom jävligt obehaglig.

Vet inte om detta har postats innan (men förmodligen är jag väldigt sent ute), men jag hittade några bilder på Facebook som tydligen ska vara relaterade till Tweedy.

https://imgbb.com/1nXVjH1?fbclid=IwAR1DBRYzbOmSg2NoTC-bHXT0BNn6JKj3BIPi1jrfCIPaRHpCxTJ4G1f-31A

https://imgbb.com/XFgcRX6?fbclid=IwAR2Blle0MyxGrhI0Fl5SugeFF7e0XfY4o S__jD5YjRegKd6o7vUXBNrpl50
Haha jo, obehagligt där också.

Men tänkte mest på återfallsrisken. Många som dumpen träffar blir nog skrämda for life. Men #201 uppfattar jag som en person som verkligen struntade i syftet med konfrontationen, han flinade ju till och med lite vill jag minnas. Han kommer garanterat att fortsätta.
Citera
2023-03-22, 19:41
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
182 är väl ett de kräken som ingen identifierat ännu? Jag har inte kunnat hitta några namn eller rebusar för honom.
Hittar inte ens någon 182.

Kollar jag HoS så hoppar det från 172 till 183.
Citera
2023-03-22, 19:47
Medlem
Crankyshake2s avatar
Undra hur de blev med gädda #189? Han som tog med sig sitt barn. Undra vad soc säger om allt?
Citera
2023-03-22, 19:51
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Undra hur de blev med gädda #189? Han som tog med sig sitt barn. Undra vad soc säger om allt?
Ja det är en av de värsta Gäddorna.
Hoppas att barnet är omhändertaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in