Citat:
Ursprungligen postat av
16-Smulan
Vet du om den broren som har vært i kontakt med ham på sykehuset nå, kan det være en som tidlig ble bortadoptert (evt bare bortplassert) og som senere har vært svært aktiv i å kreve erstatning til romanifolket for behandlingen de fikk av stat og samfunn?
Nei jeg vet ikke. Men det du sier om innkreving er noe dem er kjent for. Hvem som er bror ,tante eller onkel aner jeg ikke, tror ikke dem vet selv hehe . Dersom du vil nøste litt i familien kan du jo begynne med R*bert, han har hvertfall 3 åpne profiler som flere Fredriksen kan nøstes videre . Samme etternavn