Citat:
Ursprungligen postat av
akademikerfyllo
Men sätt igång då och syna mina teser om den ryska strategin i Ukraina. Det välkomnar jag. Vad väntar du på?
Jag har ju precis synat dem?? Är du helt jävla torr bakom öronen eller är det fyllan som spelar dig ett spratt? Jag serverade dig faktumet att din källa var fullständigt misshandlad av dig eftersom att du inte kan läsa trots dina akademiska kunnigheter. Vad är det du fortfarande inte förstått?
Låt mig förtydliga!
Du serverar andra saker här med understruket narrativ av att de inte förstår bättre. Som du gjorde när du försökte genom att hoppas att de andra inte skulle läsa Maj Peters skrift. Detta är falskt, okunnigt och allt annat än akademiskt. Ärligt talat så är det så genomskinligt så att det inte är sant. Din stöddighet bygger på att du hoppas att andra inte skall syna dig. Det kommer alltid en dag när det inte fungerar längre. Vad som är värst är inte att du försöker detta utan att du är tillåten att göra det oavsett TS eller ämne. Akademiskt som fan visst? Det verkar som att du försöker dig på att spela på scener långt bort från akademiskt och dötrist verkande. Är det detta du försöker förverkliga här? Att få känna dig som lite annat än bara den stickade västen ingen bryr sig ett skit om om den nu inte är en riktig akademisk tänkare? En låtsasnasse som sitter och blöder ut sin egen tristess är vad du är, inget annat. Hela ditt agerande här handlar om inget annat än att få dig att känna dig som viktig i någon form. Fattar du fortfarande inte det uppenbara? Tråden handlar inte om dina psykiska besvär. Den handlar om hur Ryssland försökt driva tillbaks 2023 till att vara 1969. Det fungerar inte så oavsett om du vill eller inte