Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Maja beskrev att hon ringde på och ville komma in utan att J öppnade. J var tydligen sur för att M mådde dåligt och inte ville med ut och festade. Efter 5-6 timmar ringde J pappan till M som kom och hämtade henne.
M var även besviken på J vid ett annat tillfälle. Dom festade på öland och träffade där nån kille dom tänkte efterfesta med. J, M och killen tog sig till nån nedlagd bar där dom skulle klättra över ett staket. M fastnade då högst upp i staketet och då kom en Securitas. J hade då sprungit iväg och lämnat M. Nu lyckades även M komma undan men var ledsen över att J lämnat henne.
Här visar ju Johanna sitt sanna jag. Tänker bara på sig själv, och kan bli arg på någon som mår dåligt för att de inte kan festa (herregud).
Johannas vänner måste verkligen ha blivit duperade av henne.
Nu minns jag en som tagit avstånd från Johanna och som fick pynta. Det var E*llen som fick sin bil målad med bitch. Hon kände att det var mycket tjafs runt Johanna. Om jag inte minns fel var det okså en lång tid efter att hon brutit med Johanna som "straffet" kom.
Det verkar ju vara flera som misstänker att Johanna har något med Toves försvinnande att göra, vilket jag tycker känns mycket talande. De vet en del om henne, och sätter ihop ett och ett, även om man kan ha svårt att ta till sig det.
Typiskt narcissistens svårighet att komma över det som de ser som oförätter. Lååångsinta.