2023-03-20, 16:07
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Maja beskrev att hon ringde på och ville komma in utan att J öppnade. J var tydligen sur för att M mådde dåligt och inte ville med ut och festade. Efter 5-6 timmar ringde J pappan till M som kom och hämtade henne.

M var även besviken på J vid ett annat tillfälle. Dom festade på öland och träffade där nån kille dom tänkte efterfesta med. J, M och killen tog sig till nån nedlagd bar där dom skulle klättra över ett staket. M fastnade då högst upp i staketet och då kom en Securitas. J hade då sprungit iväg och lämnat M. Nu lyckades även M komma undan men var ledsen över att J lämnat henne.

Här visar ju Johanna sitt sanna jag. Tänker bara på sig själv, och kan bli arg på någon som mår dåligt för att de inte kan festa (herregud).

Johannas vänner måste verkligen ha blivit duperade av henne.

Nu minns jag en som tagit avstånd från Johanna och som fick pynta. Det var E*llen som fick sin bil målad med bitch. Hon kände att det var mycket tjafs runt Johanna. Om jag inte minns fel var det okså en lång tid efter att hon brutit med Johanna som "straffet" kom.

Det verkar ju vara flera som misstänker att Johanna har något med Toves försvinnande att göra, vilket jag tycker känns mycket talande. De vet en del om henne, och sätter ihop ett och ett, även om man kan ha svårt att ta till sig det.

Typiskt narcissistens svårighet att komma över det som de ser som oförätter. Lååångsinta.
Citera
2023-03-20, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argusmaximus
JJ är förmodligen ingen narcissist, hon är psykopat, med tanke på extremt våldsamt aktion. Samma sport men olika nivå.

Narcissist är allsvenskan, psykopat är champions league. JJ spelar i den senare.
Helt klarat psykopat! Inget snack om den saken. Jävligt ovanligt dock att ha utvecklat den störningen fullt ut i den åldern.
Ruskigt!
Citera
2023-03-20, 16:16
Medlem
maxatdunders avatar
Här kommer ett litet axplock av JJ texter skrivna/riktad specifikt mot systrarna T. Hemsk hatisk och mordisk människa. Hittar bara mer och mer bevis i FUP'en, måste bli livstids fängelse för JJ!

Citat:
• Bara bottens bottenskrap väljer att stå vid er sida,
men om ni tror att ni ska sänka mig i detta decennium är det ni i slutet som kommer att
få lida.
• Er största hobby är att försöka se oskyldiga ut medan ni skapar onödigt drama,
kastar skit och sen slänga på er offerkoftan så tung att den nästan gör er lama.
• För inte har ni mycket kroppshydda att komma med,
och rött hår som när man såg på det kände hur ögonen sved.
• Gör nu bara en tjänst världen och försvinn från dess yta,
för mitt tålamod ha sedan länge börjat tryta.
Citera
2023-03-20, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emhela
Hon kanske bara tog med allt som var Toves för att elda upp det ihop med henne.
Jo förvisso, det kändes bara så onödigt och klumpigt att slänga på en oöppnad burk med cider som inte har använts på något sätt. Alla visste ju om Tove sist var hos JJ, och det hade inte ifrågasatts om hon hade glömt kvar sin burk hemma hos JJ/i cykelkorgen. Eller om det nu var JJ som bjöd Tove på den, så hade det inte heller varit konstigt om Tove hade hållit i den för hon tänkte dricka den. Men JJ är inte den smartaste, så man vet aldrig med henne.
Citera
2023-03-20, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Här visar ju Johanna sitt sanna jag. Tänker bara på sig själv, och kan bli arg på någon som mår dåligt för att de inte kan festa (herregud).

Johannas vänner måste verkligen ha blivit duperade av henne.

Nu minns jag en som tagit avstånd från Johanna och som fick pynta. Det var E*llen som fick sin bil målad med bitch. Hon kände att det var mycket tjafs runt Johanna. Om jag inte minns fel var det okså en lång tid efter att hon brutit med Johanna som "straffet" kom.

Det verkar ju vara flera som misstänker att Johanna har något med Toves försvinnande att göra, vilket jag tycker känns mycket talande. De vet en del om henne, och sätter ihop ett och ett, även om man kan ha svårt att ta till sig det.

Typiskt narcissistens svårighet att komma över det som de ser som oförätter. Lååångsinta.
Ja asså shit. Låter hennes så kallade bästa vän, stå i ett trapphus en hel natt 5-6 timmar. Ignorera att hon knackar och ringer på o ringer på telefonen. Så jävla sjukt!
Ännu sjukare att MH fortsätter umgås med henne. Men som sagt, Johanna har ju format situationen så att MH har ingen annan i hela världen än Johanna!
Citera
2023-03-20, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Jag såg en bild från J:s telefon som hon betalade med, "cheeseburger". Så hon använde sin telefon, inte M:s. T:s telefon hade hon kanske med sig från början för att göra sig av med?
Initialt ja, men eftersom hon gick upp igen borde hon lämnat kvar den då hon visste att hon inte hade möjlighet att göra sig av med den med nytt sällskap.
Därför lutar det åt någon annan förklaring
Citera
2023-03-20, 16:24
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jävlar vilka breda lår och underkropp hon har!

Japp, kallas för Skid- Hockey- Fotbolls- eller Hästlår.
Kan knäcka en nacke enkelt...
Citera
2023-03-20, 16:26
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emhela
Hon kanske bara tog med allt som var Toves för att elda upp det ihop med henne.

Kanske var den där burken som grannen nämnde att han såg i påsen i Toves cykelkorg?

De ska väl ha gjort sig av med påsen (A153/472 "L*ahanj sade att det såg ut som att det låg en dricksburk i påsen.").

Berättar inte JJ att de samlar ihop Toves tillhörigheter i en svart soppåse? Vad hände med den påsen?

Kanske burken rullade ut, eller så och de bestämde sig att den skulle brännas där med Tove?

Har inte kommit så långt att jag har koll på det.
Citera
2023-03-20, 16:31
Medlem
Synd att just signaturen AW är den som skrivit ut de avgörande förhören med JJ. Övriga som gjort utskrifter är snyggare uppställda så att man lättare ser vad som sägs av vem men framförallt är AW värsta typen av demmare (kan inte skilja på de/dem men vill av någon anledning inte skriva dom istället utan kör all in med dem). Nu är detta ingen språkpolistråd, men kunde inte låta bli att påpeka det.
Citera
2023-03-20, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Här kommer ett litet axplock av JJ texter skrivna/riktad specifikt mot systrarna T. Hemsk hatisk och mordisk människa. Hittar bara mer och mer bevis i FUP'en, måste bli livstids fängelse för JJ!

Säga vad man vill om JJ men hon är hyfsad på att rimma i alla fall, kanske kan göra karriär som rappare någon gång i framtiden?
Citera
2023-03-20, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av argusmaximus
JJ är förmodligen ingen narcissist, hon är psykopat, med tanke på extremt våldsamt aktion. Samma sport men olika nivå.

Narcissist är allsvenskan, psykopat är champions league. JJ spelar i den senare.

Psykopater är ju narcissister också. Ingår i Ulf Åsgårds gyllene triad tillsammans med borderline och antisocial personlighetsstörning.
Citera
2023-03-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Om inte jag minns fel så var det nog 2 av nöjets väktare som trodde att J och M var ett par

Som de sa i förhör

Kan hitta en i alla fall. I Aktbil 153 sida 548, 4 stycket sista meningen.

"På frågan om de är ett kärlekspar svarar Fr*drik ja ett kärlekspar, de är alltid
tillsammans."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in