2023-03-20, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarie-Kudos
OK. Du kunde inte svar på min fråga. Nvmnd. Du snackar antagligen kakka.

In och läs vet jag. Svårt att hänvisa till exakt sida och rad.
Citera
2023-03-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Nej betalkort säger hon sig ha i bilen, hon sa sig hämta mobilen då hon har Apple Pay på den. Den telefon hon tycks ha tagit med sig är Toves, jag tror dock hon tog fel, att det var Majas hon tänkte ta med sig, dom brukar lämna Majas telefon hemma, och Maja använder sig av Johannas gamla lur eftersom alla i hennes familj brukar frekvent se efter henne på Hitta
Jag såg en bild från J:s telefon som hon betalade med, "cheeseburger". Så hon använde sin telefon, inte M:s. T:s telefon hade hon kanske med sig från början för att göra sig av med?
Citera
2023-03-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Kanske JJ smällde till Tove med ciderburken i bakhuvudet så hon skulle trilla. Inte så kraftfullt kanske men förstår inte varför hon skulle bränna upp ciderburken annars med Tove.

Hon kanske bara tog med allt som var Toves för att elda upp det ihop med henne.
Citera
2023-03-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Jag hittade gamla bilder här.

Okänd uppladdare...

https://imgur.com/a/HyU6Edf
Jävlar vilka breda lår och underkropp hon har!
Citera
2023-03-20, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, det finns några som tar avstånd, och då kommer hoten som ett brev på posten. Minns nu inte på rak arm vem som berättar det.

Faktum är att jag tycker att Johanna anklar t ex Tove för exakt de problem hon själv har, projektion.

Vet inte om Maja inte är rädd för Johanna. Jag tror att det är en blandning, ilksom i vissa störda partnerrelationer. Johanna blandar korten och Maja hänger inte med.

Det du berättar om att Maja sitter fem timmar utanför Johannas dörr, är ju helt bisarrt, även om det handlar om att hon ätit hashkaka.

Maja beskrev att hon ringde på och ville komma in utan att J öppnade. J var tydligen sur för att M mådde dåligt och inte ville med ut och festade. Efter 5-6 timmar ringde J pappan till M som kom och hämtade henne.

M var även besviken på J vid ett annat tillfälle. Dom festade på öland och träffade där nån kille dom tänkte efterfesta med. J, M och killen tog sig till nån nedlagd bar där dom skulle klättra över ett staket. M fastnade då högst upp i staketet och då kom en Securitas. J hade då sprungit iväg och lämnat M. Nu lyckades även M komma undan men var ledsen över att J lämnat henne.
Citera
2023-03-20, 15:52
Medlem
Ännu ett mördarpar bestående av en personlighetsstörd person som drar med sig en lättpåverkad individ. Jf tex:
Helge och barnflickan
Anatoliy och Leo
Johanna och Mohammad
Citera
2023-03-20, 15:54
Medlem
argusmaximuss avatar
JJ är förmodligen ingen narcissist, hon är psykopat, med tanke på extremt våldsamt aktion. Samma sport men olika nivå.

Narcissist är allsvenskan, psykopat är champions league. JJ spelar i den senare.
Citera
2023-03-20, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkisen72
Finns det vittnen som sett trion sällskap hem till JJ efter Nöjet?
Om det då varit hätska toner dom emellan?
Eller helt lugnt?

Läst någonstans tror det var FUP att det inte var hätska toner mellan dem de småpratade lugnt och var t.o.m positiv stämning dem emellan. Också att JJ och MH ska ha bett om ursäkt till Tove. Dock hade JJ och MH redan där planer på att göra något mot Tove, ville få bort henne från folk, men plötsligt var de redan vid lägenheten och gick in.
Citera
2023-03-20, 16:00
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ingen av oss som vet hur det förhöll sig.

Citat:
Ursprungligen postat av emhela
Läst det också, att vakterna trodde så.

Men obviously är dom inte ett kärlekspar.

Det vet vi inte hur det förhöll sig.

Varken du eller jag. Från en person som JJ kan förvänta sig vad som helst.
Citera
2023-03-20, 16:03
Medlem
maxatdunders avatar
Några intressant iaktagelser ur FUP är att JJ alltså gått in och googlat efter hur man mördar någon, därefter har hon klickat in sig på sida 17 i en tråd här på FB och där en användare "tipsar" om

Citat:
Sen tejpar man fast offret tejpar för munnen och stryper denne. Ta bort tejpen o lägg offret i en säng och gå ut bakvägen.
Citat:
häller man en besindunk på offret och i en rand till flyktvägen/bakdörren och tänder på och sticker. Detta eliminerar många spår men också fibrer o sånt. Sen går man åt "fel" hål till fots och byter kläder (Drar av sig dom man har och har andra kläder under) och flyr medelst cyckel...
Citera
2023-03-20, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
MH och JJ träffades första gång på en fest där de kysstes. För JJ var det säkert en annan rolig, spontan grej, för MH kan det uppstått känslor med tanke på hon inte är hetero.
MH:s mamma sa hon också hade frågat om deras relation var mer än bara vänskap.
Jag är helt säker på att en av väkterna på Nöjet som har sett tjejerna där flera gånger sa att de var ett kärlekspar. Men har svårt att hitta det nu i FUP.
De måste ha ”kyssts” fler gånger, eller visat intimitet på ngt sätt, för att så många ändå misstänker att de har en relation. Vad är det liksom som gjort att vakterna tror det, som inte ens känner dom?! De måste uppträtt på ett visst sätt för att folk ska få den uppfattningen.
Citera
2023-03-20, 16:05
Medlem
Skaraborg2s avatar
En mycket stark ung kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Jävlar vilka breda lår och underkropp hon har!

Ja du här finns det styrka.

En arg och hatisk JJ är inte lätt att tas med. Lång är hon också. Har läst 1,80.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in