2023-03-14, 08:11
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Bilen de använde att köra liket i, eldades upp. Samt Morots kläder.

Så var det!
Citera
2023-03-20, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
ida låg och brann i anslutning till hans feta morsas hus där han bodde

Om du läser dom senaste inläggen här, så får du faktan du saknar...
Citera
2023-06-16, 16:57
Medlem
Mogaku-sans avatar
Illa att vi har ett sådant rättssystem där den skyldige bara fick 16 år när det borde ha varit livstid för att ett litet barn tvingades att höra sin egen mamma bli dödad.

Den som utförde detta vansinne borde inte ha fått annat än livstid. Visst han hade säkert fått det omvandlat till 2/3 av straffet likt Jackie Arklöv nu senast som fick sitt livstidsstraff omvandlat till 41 år.
Citera
2023-06-19, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Illa att vi har ett sådant rättssystem där den skyldige bara fick 16 år när det borde ha varit livstid för att ett litet barn tvingades att höra sin egen mamma bli dödad.

Den som utförde detta vansinne borde inte ha fått annat än livstid. Visst han hade säkert fått det omvandlat till 2/3 av straffet likt Jackie Arklöv nu senast som fick sitt livstidsstraff omvandlat till 41 år.

Håller helt med dej.
Lite plåster på såren är att lagen andrade sej i Sverige nått år efter detta, så hade Morot gjort detta ett år senare hade han fått livstid.
Ja, stackars det lilla barnet.
Citera
2023-06-19, 08:18
Medlem
fearreapers avatar
Finnes FUP?
Citera
2023-09-02, 06:44
Medlem
simson79s avatar
Finns det inte en pod eller en ljudbok som handlar om detta fall ?
Citera
2023-09-03, 13:42
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson79
Finns det inte en pod eller en ljudbok som handlar om detta fall ?
Det finns ett avsnitt i Fängelsepodden och även ett avsnitt av I huvudet på en mördare
Citera
2023-09-03, 14:06
Medlem
simson79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimur
Det finns ett avsnitt i Fängelsepodden och även ett avsnitt av I huvudet på en mördare

Ska undersöka saken
Citera
2023-09-17, 14:29
Medlem
Pompombitchs avatar
https://www.instagram.com/reel/CxN6jt9IyOo/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA ==

”Ja…, vad säger man ❤️ ni som känner mig aldrig slutat visa att Ida ängel glömmer vi aldrig ❤️ Andreas Johansson tog ditt liv 10 år sen och du Ida är en woman to remember 🙏 hedrar dig som idag din födelsedag 15 september du ska ALDRIG bli glömd älskade Ida ❤️ men denna dag du skulle fyllt 34 ❤️ tog du hem din son Demian till himlen han somnade in 11.10 idag . Vi hela familjen tog fint avsked av dig vår prins vår kämpe vår flörtare. Idag firar ni ned tårta i himlen älskade änglar ❤️🥲 älskar er så mycket så grattis på födelsedagen Ida och Demian - jag har varit med om dig därför kommer jag aldrig förlora dig ❤️ älskar dig”

Verkar som idas ena son har dött
Citera
2023-11-08, 17:41
Medlem
Fängelsestraffet är väl över i april 2024 eller har jag fel ?
Citera
2023-11-08, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pompombitch
https://www.instagram.com/reel/CxN6jt9IyOo/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA ==

”Ja…, vad säger man ❤️ ni som känner mig aldrig slutat visa att Ida ängel glömmer vi aldrig ❤️ Andreas Johansson tog ditt liv 10 år sen och du Ida är en woman to remember 🙏 hedrar dig som idag din födelsedag 15 september du ska ALDRIG bli glömd älskade Ida ❤️ men denna dag du skulle fyllt 34 ❤️ tog du hem din son Demian till himlen han somnade in 11.10 idag . Vi hela familjen tog fint avsked av dig vår prins vår kämpe vår flörtare. Idag firar ni ned tårta i himlen älskade änglar ❤️🥲 älskar er så mycket så grattis på födelsedagen Ida och Demian - jag har varit med om dig därför kommer jag aldrig förlora dig ❤️ älskar dig”

Verkar som idas ena son har dött

Hur dog hennes son? Hur gammal var han?
Citera
2023-11-08, 20:00
Medlem
GrodanKermit1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllWeKnow
Hur dog hennes son? Hur gammal var han?
Jag tror att jag kommer ihåg att jag läste i en tråd här på Flashback att barnen är födda 09 och 11 och att Damian är den äldre och att han på något sätt skulle vara sjuk eller ha en skada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in