2023-03-19, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Största problemet är att människor tror att Dumpen jagar pedofiler.
Dom flesta som hängs ut av Dumpen har NOLL med pedofili att göra. Dumpen fokuserar på översexuella desperata äldre män. Oftast lågbegåvade som knappt fått knulla i hela sina liv.

Om då en kåt 14-15 åring inleder konversationen med att dom vill knulla, med just dig, hur oattraktiv du än må vara. Ja då finns det män som är tillräckligt desperata för att nappa, och ger Dumpen chansen att tjäna sitt levebröd på.

Dumplingarna är för gaslightade av Dumpen för att förstå den ENORMA skillnaden, att vilja knulla en 2 åring mot en 14-15 åring.

Om det var en massa småbarns knullare, som Dumpen satte fast, så tror jag faktiskt dom flesta hade tyckt det var en bra sak, även om det finns en anledning varför vi har ett rättssystem, och att man bör vända sig till polisen först och främst.

Men som vi alla vet så är det inte fallet, nu för tiden hängs det även ut folk som vill knulla fullt lagliga 15 åringar, eller vuxna människor som har sex med sina klienter (terapuet kvinnan).

Ja det är klassisk pedofilretorik det att det är ok att våldta barn bara det inte är riktigt små barn. Sen är det tydligt att du har svårt med sanningen. Dumpen har aldrig fiskat med en 15-åring.
Citera
2023-03-19, 15:49
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Dumpens Swish är fortfarande icke-fungerade. Samma felmeddelande som igår.
Blir kämpigt för stollarna att bedriva sin ”verksamhet” om dom inte löser det problemet.
Spekulerar nu, men med tanke på att Dumpen är ett 50k AB numera. Har banken inte godkänt Swish överhuvudtaget.

Det fungerade när jag swichade i går kväll.
Jag tycker nästan lite synd om dej angående din rädsla och oro kring Dumpen. Verkar stressa dej väldigt.
Men samtidigt så är det bra att Dumpen har den effekten.
Citera
2023-03-19, 16:05
Medlem
Citat:
Felmeddelandet jag får beträffande Swish:

https://app.swish.nu/1/p/sw/?sw=1232502284&msg=&edit=msg&src=qr

Men har du pengar på kontot då?

Vad är egentligen värst med Dumpen anser du då? Att deras swish inte fungerar?
Citera
2023-03-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Ja det är klassisk pedofilretorik det att det är ok att våldta barn bara det inte är riktigt små barn. Sen är det tydligt att du har svårt med sanningen. Dumpen har aldrig fiskat med en 15-åring.

Jag tror personligen att det hade uppstått ett ganska kraftigt hat även om Dumpen fiskat med 15-19 åringar.
Citera
2023-03-19, 16:30
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av podofil1981
Jag tror personligen att det hade uppstått ett ganska kraftigt hat även om Dumpen fiskat med 15-19 åringar.
Jag tror att det hade blivit ganska dålig stämning även om gubbarna var ute efter kvinnor i sin egen ålder eller till och med äldre. Hatet är förvisso inte lika uttalat, men bönder med mindervärdighetskomplex tenderar att även tycka illa om incels (något som i princip alla som hängs ut är).
Citera
2023-03-19, 17:38
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag tror att det hade blivit ganska dålig stämning även om gubbarna var ute efter kvinnor i sin egen ålder eller till och med äldre. Hatet är förvisso inte lika uttalat, men bönder med mindervärdighetskomplex tenderar att även tycka illa om incels (något som i princip alla som hängs ut är).

Nu har du helt lämnat verkligheten märker jag.
Citera
2023-03-19, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det fungerade när jag swichade i går kväll.
Jag tycker nästan lite synd om dej angående din rädsla och oro kring Dumpen. Verkar stressa dej väldigt.
Men samtidigt så är det bra att Dumpen har den effekten.
Pic or it didn’t happen.
Jag påstår att deras Swish är nedstängd. Någon får gärna bevisa motsatsen.
Jag struntar väl fullständigt i dumpen btw, berör inte mig. Förutom att 2 tweekers inte skall leka rättsväsende.
Citera
2023-03-19, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men har du pengar på kontot då?

Vad är egentligen värst med Dumpen anser du då? Att deras swish inte fungerar?
Jag konstaterar fakta. Deras Swish är nedstängd.
Blir lite problematiskt för dom att fortsätta härja omkring då.
Sidan fungerar helt enkelt inte. Kan man dra sina egna konklusioner av.
Citera
2023-03-19, 17:55
Medlem
Citat:
Jag konstaterar fakta. Deras Swish är nedstängd.
Blir lite problematiskt för dom att fortsätta härja omkring då.
Sidan fungerar helt enkelt inte. Kan man dra sina egna konklusioner av.
Funderar på vad du tjänar på att ljuga om en sådan sak? Det är så lätt att kolla så du framstår ju som helt retarded när du envisas med att det inte fungerar.
Citera
2023-03-19, 17:59
Medlem
Citat:
Funderar på vad du tjänar på att ljuga om en sådan sak? Det är så lätt att kolla så du framstår ju som helt retarded när du envisas med att det inte fungerar.
Bevisa motsatsen. Släng upp en bild som inte är photoshoppad.
Put up or shut up
Citera
2023-03-19, 18:02
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Vill väl framställa det som att det här är slutet för Dumpen.
Att "nedstängningen" nu är ett faktum.
Citera
2023-03-19, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vill väl framställa det som att det här är slutet för Dumpen.
Att "nedstängningen" nu är ett faktum.
Märkligt att man antingen är pedofil, ljuger eller intellektuellt handikappad om man är motståndare till Dumpen.
Något fel på er. Ni har inte direkt alla indianerna i kanoten.
Dumpens Swish är avslutat innan någon bevisar annorledes.
Senast redigerad av Eskamotera 2023-03-19 kl. 18:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in