Citat:
Ursprungligen postat av
Jesko
Hade gubben varit lite smartare så hade han tagit kroppsdelarna från frysen och grävt ner det bakom trädgården då stanken efter en kropp har försvunnit efter så lång tid i frysen. Kunde ha eldat upp delarna tsm med annat skräp från huset utan att någon hade misstänkt något ute på vischan var han bodde. Märks att det är ingen serie mördare. En serie mördare åker oftast dit för denne inte slutar. Kommer oftast undan med sina första mord men till slut torskar man för att man gör bort sig till slut, blir för många lik att hålla undan. Men den här gubben hade klarat sig undan om han hade haft lite fler hjärnceller.
Nu tror jag inte att det handlar om att han är så osmart att han förvarade kroppen i frysen. Jag tror att han har någon slags störning eller stark känsla till kroppen som gör att han inte vill göra sig av med sin sambos kropp, eller begrava den ens på sin gård. Kanske tittar han till den ibland? Kanske känns det som att hon är närmare honom när hon är inne i huset? Eller tvärtom - han njuter av sin sadistiska ådra att kunna se hennes kroppsdelar i frysen då och då.
Att det sägs att han är vid god psykisk vigör tar jag med en stor nypa salt. Han behöver inte ha en psykisk störning för att göra såhär, men samtidigt så KAN han ha en psykisk störning - det är ju inte utrett ännu!