2023-03-19, 09:26
Medlem
Dax för Litium. Men hon kanske planerar graviditet....
Citera
2023-03-19, 11:26
Avslutad
Skrev hon inte till Sanna på Facebook att det skulle bli en ny tävling i helgen? 😄
Citera
2023-03-19, 11:49
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Skrev hon inte till Sanna på Facebook att det skulle bli en ny tävling i helgen? 😄
Stämmer bra det. Och när man nu går in och kikar under tävling 3 på Facebook så har tappra Sanna lagt in en 19:e kommentar. Själv var jag naturligtvis snabb med att ta en skärmdump.

https://postimg.cc/kVJ4LbD1
Citera
2023-03-19, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Stämmer bra det. Och när man nu går in och kikar under tävling 3 på Facebook så har tappra Sanna lagt in en 19:e kommentar. Själv var jag naturligtvis snabb med att ta en skärmdump.

https://postimg.cc/kVJ4LbD1

Sanna ger sig verkligen inte, otroligt bra! Men My lär väl komma undan som vanligt.
Helt otroligt att man som influenser kan göra vad som helst typ, allt är glömt och förlåtet efter ett tag. Självklart tappar hon några nu, men finns alltid någon kvar antar jag.

Hon har väl tur att hon är en liten verksamhet, känns mest som hon leker affär och företagare.
Tänk om en handelsträdgård som funnits i 20år, har trogna kunder och bra rykte skulle köra oärliga tävlingar, hade nog tagit hus i helvete då.

Grymt att du är inne och kollar då och då + att du lägger upp skärmdump här!

Förstår inte hur man kan vara så oärlig och lura folk, det är ju ingenting nytt men förstår inte hur man kan sova gott om natten.
Citera
2023-03-19, 12:11
Medlem
Hagernasstrand på facebook har delat den filmsnutten My la upp med hög musik så man inte hör var hon säger på vissa ställen.

"Mys_blommor har även öppet idag! SÖNDAG!! 11-15:30"

Trodde det var till 15 bara, har hon utökat tiderna igen?
Är det My som har det kontot också? Hade ju förklarat slarvet med hur det är skrivet, sen om hon fortfarande inte har uppdaterat skylten är det svårt att hänga med.

Och att man inte kan googla hennes öppettider är så sjukt, varför förlitar hon sig på att det räcker med instagram och facebook? Varför har man inte en hemsida? Har inte hennes gym det heller?

Kollar man på google maps ser man ju massa företag där runt om, men inte Mys. Rädd för dåliga recensioner kanske? Kostar det pengar? Är det svårt att fixa? Förstår verkligen inte varför man inte har det.
Folk hade ju hittat dit om det fanns.
Citera
2023-03-19, 12:28
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Hagernasstrand på facebook har delat den filmsnutten My la upp med hög musik så man inte hör var hon säger på vissa ställen.

"Mys_blommor har även öppet idag! SÖNDAG!! 11-15:30"

Trodde det var till 15 bara, har hon utökat tiderna igen?
Är det My som har det kontot också? Hade ju förklarat slarvet med hur det är skrivet, sen om hon fortfarande inte har uppdaterat skylten är det svårt att hänga med.
Ja det var till 15 först men det ändras nog från dag till dag.
Alla dessa konton i en enda röra. Så pinsamt att läsa hur hon svarar sig själv.

Tror det var på blomkontot Jonas skrev
"🔥🔥🔥🔥"
Och My svarade
"Jonas kom hem!"
Varför kan dom inte sköta sina privata kontakter via SMS eller samtal?
Citera
2023-03-19, 13:00
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Sanna ger sig verkligen inte, otroligt bra! Men My lär väl komma undan som vanligt.
Helt otroligt att man som influenser kan göra vad som helst typ, allt är glömt och förlåtet efter ett tag. Självklart tappar hon några nu, men finns alltid någon kvar antar jag.

Hon har väl tur att hon är en liten verksamhet, känns mest som hon leker affär och företagare.
Tänk om en handelsträdgård som funnits i 20år, har trogna kunder och bra rykte skulle köra oärliga tävlingar, hade nog tagit hus i helvete då.

Grymt att du är inne och kollar då och då + att du lägger upp skärmdump här!

Förstår inte hur man kan vara så oärlig och lura folk, det är ju ingenting nytt men förstår inte hur man kan sova gott om natten.
Ja, det är jättekonstigt att folk inte bara plockar bort sig som följare. Men det verkar finnas många därute som inte bryr sig alls. Det tråkiga är ju att de möjliggör för rötäggen att fortsätta sina influencerlekar.

Tack för uppskattningen! Det börjar väl verka som om jag inte gör annat än bevakar My Martens. Men riktigt så spännande är det inte för henne. Jag jobbar vid datorn stora delar av dagen och det tar bara några sekunder att klicka sig igenom hennes sidor. Blir bara en del av mina micropauser.
Citera
2023-03-19, 13:09
Medlem
HappySnowmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu är hon desperat och försöker få lägenheten såld via sitt Instagram-konto. Länk till Hemnet, inte mäklaren.
"Min underbara etagelägenhet"
Undrar verkligen om någon kom på visningen? Detta känns som sista chansen. Annars måste hon vakna och inse att det är nödvändigt att sänka priset rejält. Tycker synd om mäklaren.

Men hennes följare har uppenbarligen klickat in sig. Från att under en längre tid ha legat stadig på ca 3500 besök har annonsen nu drygt 6000 besök. Problemet är väl att det som sagt bara är nyfikna följare. För en riktigt bostadsförsäljning torde det snarare kunna förvandlas till en nackdel. Om jag är intresserad av en lägenhet, märker att många andra också har varit det, men det har ändå inte lagts några bud - då börjar jag genast ifrågasätta vad som är fel med den lägenheten. Varpå jag klickar vidare och försöker hitta något annat.

Fast det är ju jag det. Alla andra kanske fungerar helt annorlunda. Så nu blir det kanske värsta budgivningen ska ni se!
Citera
2023-03-19, 13:10
Medlem
På My's blommor på facebook:

"Penséer kampanj!!!!

Just nu kan du köpa penséer för 20:- / st { 😱👍🏻 }
Vid köp av full låda!

Vi har även blå pärlhyacint på kampanj för 3st = 100:-

Vi har öppet idag SÖNDAG!!! Fick precis en jätte stor leverans , så kom gärna ner och kika närmare!

Med vänlig hälsning, My 🥰"

Hur många är det i varje låda tro?
Är nog hon som har hagernasstrand också, eller varför skriver båda ordet söndag med versaler och flera utropstecken? Och så nära inpå varandra också.
Eller gör alla affärer så kanske?
Citera
2023-03-19, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ja det var till 15 först men det ändras nog från dag till dag.
Alla dessa konton i en enda röra. Så pinsamt att läsa hur hon svarar sig själv.

Tror det var på blomkontot Jonas skrev
"🔥🔥🔥🔥"
Och My svarade
"Jonas kom hem!"
Varför kan dom inte sköta sina privata kontakter via SMS eller samtal?

Hahah ja! Men skönt att slippa se hundarna peppa My i kommentarerna nu när deras konto blev kapat 🙃

Så pinsamt.. Kan My ha sagt åt J att han ska göra sånt för man ska se att han stöttar henne? Eller han är helt enkelt lika pinsam så det faller sig naturligt att skriva sånt?
Citera
2023-03-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySnowman
Ja, det är jättekonstigt att folk inte bara plockar bort sig som följare. Men det verkar finnas många därute som inte bryr sig alls. Det tråkiga är ju att de möjliggör för rötäggen att fortsätta sina influencerlekar.

Tack för uppskattningen! Det börjar väl verka som om jag inte gör annat än bevakar My Martens. Men riktigt så spännande är det inte för henne. Jag jobbar vid datorn stora delar av dagen och det tar bara några sekunder att klicka sig igenom hennes sidor. Blir bara en del av mina micropauser.

Man kan bara hoppas att det dör ut någon gång. Hoppas att folk snart börjar ifrågasätta mer, se igenom mer, inte vara så blåögda etc.

Perfekt att göra så! som du säger går det fort, så kollar man sin mejl, ska svara på något på messenger eller liknande så kollar jag in lite snabbt ofta också.
Citera
2023-03-19, 13:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Är nog hon som har hagernasstrand också, eller varför skriver båda ordet söndag med versaler och flera utropstecken? Och så nära inpå varandra också.
Eller gör alla affärer så kanske?
Självklart är det My bakom alla dessa konton, inreda_fo, hagernasstrand och allt vad dom heter. My och alla hennes olika identiteter svarar och gillar huller om buller, ibland skickar hon 😍 och ❤️ till sig själv av bara farten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in