Citat:
Ursprungligen postat av
Benyamean
Egenskaper sitter ju i personligheten, inte i diagnosen. Alla personer med ADHD beter sig inte likadant. Din dotter kan vara raka motsatsen mot någon annan men ändå dela samma diagnos.
(Varför skriver du så konstigt? Med massor av punkter och talspråk? Om du inte klarade skolan kanske du borde låta utreda dig för ADHD nu i vuxen ålder. Det är ofta genetiskt betingat så att din dotter har det och med tanke på hur du skriver så tycker jag att det vore värt att kolla upp.)
Citat:
Ursprungligen postat av
Benyamean
Eller så säger det mer om Toves personlighet, det är ju inte vem som helst som lyckas att bli ihjälslagen av en polare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Benyamean
Så att ha åsikter, preferenser och respekt (skulle respektera en väns åsikt) är samma sak som att äga människor? För oss normala så är incest inom vänskapskretsen inte föredra, blir alldeles för mycket konflikter.
Citat:
Ursprungligen postat av
Benyamean
Hon är ju bara fet. Det var ju inte Tove som fick smäll på Nöjet, det var hon som bråkade med JJ.
Edit- Jag hade visst fel, hon ska tydligen hoppat på JJ och fått en smäll av MH inne på Nöjet. Men jag vidhåller att hon knappast har svullnat upp i hela ansiktet av ett slag, hon var ju lite mullig.
Trist med bittra troll som inte har något bättre för sig - än att både försöka förstöra tråden - och BOs rykte.
Annars tycker jag att Krim-trådarna som regel håller en riktigt hyfsad nivå. Många bra användare som (i motsats till ovan) bidragit till den här tråden - inte minst
GrevenFB.
Är också väldigt nyfiken på
Avels utlåtande kring tidsperpektivet - som vi har talat en del om. Tänker mig att det finns potential för att korta ned tiden för sök mellan BP-FP, utifrån det resonemang som tidigare förts i tråden, visavi mastdata bland annat.
Antar att mod. tar itu med ovanstående (axplock) asap. Exemplariskt skött tidigare! Lika bra att återkomma när man hunnit ikapp att sålla agnarna från vetet, istället. ^^