2023-03-18, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfa.Beta
Ang. spya så står det i fupen att det luktade mycket av rengöringsmedel i badrummet. En av poliserna tyckte att det luktade kräks med.
Johanna säger också vid ngt tillfälle i förhör, att hon blev arg på M för att hon låg på hennes säng, och skrek till på henne! Hon tyckte inte om när folk låg med kläder på hennes säng eller rota bland hennes saker.
Kan mkt väl va så att hon sov, och Johanna blev arg för att hon sov, när det va en ”pågående allvarlig situation” i hennes hem. Och att hon väckte henne när hon behövde hjälp.
Citera
2023-03-18, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Håller absolut med, men tycker de stack ut att tjejen likna henne själv och att det är den enda videon hon sökt/kollat på.. jag brukar dra igenom 20-50 filmer haha och videos som hellre liknar nån man tänker på än sig själv..
Kan hon vart narcissist eller bara kåt på se "sig själv" bli gangbangad?

Det är väldigt anmärkningsvärt faktiskt. Hmm.. har hon nedsatt mentaliseringsförmåga? Vi vanliga tjejer kan se gangbangfilmer och föreställa oss att vi är tjejen i det, oavsett hur hon ser ut. Johanna har nedsatt förmåga att sätta sig in i andra människors känslor/se saker från andras perspektiv dvs har svårt att föreställa sig saker. Så därför måste hon se en likadan tjej bli påsatt
Citera
2023-03-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Nej, jag tror detta är BS. Båda GM var negativa på THC.

Kanske just vid detta tillfälle! Men dom bägge har ju erkänt att dom testat både hasch , marijana och kokain.
Citera
2023-03-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
I denna teorin då, var grannen metveten om att Tove låg i bilen?

Enligt den här teorin är det alltså grannen som är skyldig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denbriljante
Läs fupen så får du reda på det.

Såg det sen… lite av en besvikelse tyvärr, hade hoppats på något mer symbolladdat.
Citera
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Enligt ragget /killen så säger han att han inte haft sex med My
Jag vet men Johanna trodde ju det.
Jag är bara nyfiken på varför det är så många som påstår att Johanna skulle vara avundsjuk på TT och MT, jag tror snarare att hon tyckte de var jobbiga.
Jag förstår inte hur det kan driva någon till mord men jag är ju seminormal till skillnad från henne.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av noselake
Kanske just vid detta tillfälle! Men dom bägge har ju erkänt att dom testat både hasch , marijana och kokain.

De borde ha rökt en holk istället för att supa så hade mordet aldrig skett.
Citera
2023-03-18, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Ok, intressant. Så BO kan ha haft en promille på runt 1 när brottet skedde. ADD/ADHD samma sak enligt ny forskning vad jag förstått.

Men hur kan dom ha testat T blod vid 1??? Hon hittades ju typ 2 v efter att hon försvann?
Citera
Avslutad
Citat:

Jag har testat hasch, marijuana, benzo, subutex, lyrica, ritalin, GBL, oxycontin och heroin. Om du skulle mäta mitt blod slumpmässigt så skulle jag vara helt clean. Håller inte på med knark.
Citera
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Njä, hon var väl inte med och tände på? Hon ansåg det för "risky", så det fick J göra själv.

Jag har aldrig påstått att hon inte har känslor. Hon har säkert betydligt mer känslor än vad hon kan hantera.

Som jag uppfattat det, lurade M med sig T för att hon skulle få sig en omgång, inte dödas. (Js avsikt var kanske det senare.) Men när hon förstod vart det barkade tror jag att hon backade.
Negern är lika medskyldig som stryperskan.
Citera
2023-03-18, 21:53
Avslutad
Citat:
Men hur kan dom ha testat T blod vid 1??? Hon hittades ju typ 2 v efter att hon försvann?

Det finns protokoll för sådant. Vi vet hur alkohol i blodet på lik beter sig.
Citera
2023-03-18, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackdaniels77
Johanna säger också vid ngt tillfälle i förhör, att hon blev arg på M för att hon låg på hennes säng, och skrek till på henne! Hon tyckte inte om när folk låg med kläder på hennes säng eller rota bland hennes saker.
Kan mkt väl va så att hon sov, och Johanna blev arg för att hon sov, när det va en ”pågående allvarlig situation” i hennes hem. Och att hon väckte henne när hon behövde hjälp.

M hade lagt sig på j s säng efter dom hade varit iväg och dumpat kroppen . Då j skulle packa för att åka hem och sova hos sin mamma vilket hon gjort under renoveringen .
Så M la sig en snabbis på sängen och det hade inte J gillat. Enligt förhör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in