2023-03-18, 21:24
Medlem
Fibonaccitals avatar
Lite gamla bilder för er som är nytillkommande:

FUP:
https://gofile.io/d/7rDqPT

Grepen:
https://imgur.com/a/nByN188

Fyndplatsen:
https://imgur.com/a/4Y2tqEA
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Jag tycker att toxrapporterna var intressanta. Vid första anblicken kan man tycka att BOs 1.9 promille alkohol i lårets blod låter högt, men som jag förstår det så finns det processer som koncentrerar alkoholer efter döden.

JJ var helt "clean", MH hade metylfenidat i blodet. Har MH ADHD diagnos? Det var mycket spekulation om knark tidigt i tråden. Det kom på skam.

Jag skrev om droger väldigt tidigt i tråden då jag hört att dom bägge sysslat med sånt. Och i förhören kommer det fram att dom bägge testat deras egna haschkaka och dessutom kokain.
Klart dom höll på med droger ”helgknarkade”
Att ha en egenbakad hashkaka i sin frys som kompisar smakar på stannar ju inte direkt inom vämskapskretsen
Citera
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrator
Undrar sa flundran hur de kommer ha det i fängelset de små liven. Blir inte lätt för dem att sitta bort sina bästa år när familj ska skaffas etc. Hur är det på kvinnofängelserna, de kan säkert vara lite onda mot varandra därinne de med. Kanske får de dela cell med karin lilja eller johanna möller. Kul för dem.
Negern är ju så ful och ser vanskapt ut. Den andra är också ful med en galen blick. Tror inte någon normal kille skulle vilja ha barn med dessa 2. Därför tror jag att dom hatade den söta Tove.
Citera
2023-03-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalabalik13
Verka som hon ha diagnos. M alltså,
Hon anmärktes ju även på psyk testet
Men det gjorde inte J, hon va inte under påverkan av ngt psykiskt
En riktig fullblods psykopat brukar ofta ha högt iq
Citera
2023-03-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsan1212
Okej bara så jag får klarhet är jj den ljushyade och är 20 år ?
Ja
Citera
2023-03-18, 21:27
Medlem
Svidmyras avatar
Pappans fastighet är nu till salu enligt en annons som lagts ut här i tråden. Där (och i ett annat inlägg) finns några foton på JJ och en medelålders man, en yngre flicka och en kille i ungefär JJs ålder. Är det pappan och brorsan och en lillasyster till JJ?

Stackars pappan skäms (och hotas?), han kan alltså inte bo kvar i trakten och tvingas sälja pga dotterns mordiska äventyr. Hästen lär väl också säljas nu när JJ blir borta i många år. Vet vi mer om honom än att han inte klarar av några former av mental ohälsa?

Hur har MHs adoptivföräldrar reagerat på händelsen? Anser de fortfarande att de gjorde ett bra val när de adopterade ett afrikanskt barn som troligen varit påverkat av näringsbrist redan i moderlivet och därför fått obotliga skador i bl.a. hjärnan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfa.Beta
Ang. spya så står det i fupen att det luktade mycket av rengöringsmedel i badrummet. En av poliserna tyckte att det luktade kräks med.

Ja det la jag märke till också . Den första polisen som kom in sa att det luktade en blandning av stark rengöring och spya
Citera
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Fast det är ju många som i förhör beskriver Tove som uppmärksamhetssökande och jävligt jobbig på fyllan.
Om man har varit med om att någon spårar ur varenda gång de dricker så tar man nog sådana uttalanden med en nypa salt.
I så fall skulle jag mördat massvis med folk om man ska gå efter detta. Skulle varit helt tomt av folk i min förra hemort.
Citera
2023-03-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Negern är ju så ful och ser vanskapt ut. Den andra är också ful med en galen blick. Tror inte någon normal kille skulle vilja ha barn med dessa 2. Därför tror jag att dom hatade den söta Tove.
En ful brud får alltid ett knull ändå av nån full kille som vaknar upp dagen efter med världens ångest säkert.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Pappans fastighet är nu till salu enligt en annons som lagts ut här i tråden. Där (och i ett annat inlägg) finns några foton på JJ och en medelålders man, en yngre flicka och en kille i ungefär JJs ålder. Är det pappan och brorsan och en lillasyster till JJ?

Stackars pappan skäms (och hotas?), han kan alltså inte bo kvar i trakten och tvingas sälja pga dotterns mordiska äventyr. Hästen lär väl också säljas nu när JJ blir borta i många år. Vet vi mer om honom än att han inte klarar av några former av mental ohälsa?

Hur har MHs adoptivföräldrar reagerat på händelsen? Anser de fortfarande att de gjorde ett bra val när de adopterade ett afrikanskt barn som troligen varit påverkat av näringsbrist redan i moderlivet och därför fått obotliga skador i bl.a. hjärnan?

Jag tror det är pappans nya tjejs lilla barn.
Alltså Js bonussyskon
Citera
Medlem
Prempions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Jag tycker att toxrapporterna var intressanta. Vid första anblicken kan man tycka att BOs 1.9 promille alkohol i lårets blod låter högt, men som jag förstår det så finns det processer som koncentrerar alkoholer efter döden.

JJ var helt "clean", MH hade metylfenidat i blodet. Har MH ADHD diagnos? Det var mycket spekulation om knark tidigt i tråden. Det kom på skam.
Alkohol koncentreras inte efter döden, utan det är att svampar och bakterier producerar det när de inte har tillräckligt med syre.

MH har metylfendiat utskrivet ja. Tror dock det var för ADD och inte ADHD.
Citera
2023-03-18, 21:31
Medlem
Benyameans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
I så fall skulle jag mördat massvis med folk om man ska gå efter detta. Skulle varit helt tomt av folk i min förra hemort.
Nu var det ju inte motivet till att hon blev mördad det handlade om utan varför hennes pojkvän inte reagerade på att hon varit i bråk på Nöjet. Han var väl van vid att det hände mycket kring Tove när hon var full. Flera av hennes vänner, hennes föräldrar och hennes syster har talat om hur hon blev när hon druckit. Toleransen höjs väl lite när det alltid blir tjafs och konstigheter, tänker jag.
Kan ju vara anledningen till att A inte följde med Tove ut från början, han tyckte att hon spårade för mycket när hon drack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in