Citat:
Ursprungligen postat av
LeTeigneux
Sandra Ö också? Bra jobbat
Antar att det är ett rent slarvfel av Viktors kompis att Anna Brolin saknas på listan.
Nej det var inte slarv, han sa att han hade en till lista på alla i produktionen också men den var jag inte intresserad av (den var 3 gånger längre med massa ointressanta namn).
Sen tog jag bort Eddie och Hutten från listan också för att vara snäll. Ibland vet
Viktors "kompis" inte sitt egen bästa, som vi alla har sett.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Inte Anna B alltså? visa oss skärmdumpen över korrespondensen

nu får du ta dina montage skill till nästa level
En sån skärmdump hade varit en pice of cake för mig att fejka och det hade inte krävts mycket av mina skills, därför tänker jag inte heller lägga upp det för det skulle vara onödigt. Min livliga fantasi och mina ord är tillräckliga bevis. Precis som Zurfarn kan trolla sig till vilka hon vill på framen kan jag också nu trolla till vilka som har knullat med vilka

. Och kan man inte trolla så har man inget här på fb att göra

Men det behövs inga skärmdumpar eller erkännanden från Viktor för du och jag vet hur mycket det har knullats i årets farmen, det är bara andra som lever i förnekelse.
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Jag hade lite övertid mellan två överåriga kvinnliga patienter idag varpå jag fingerfärdigt knåpade ihop ett litet bäst of Episk-traktor-gänget som du är med i, då jag var framsynt nog att inse att inläggen "You only live twice" i en moderators borttagande ögon
https://imgbox.com/qQgkc769
Haha den var rätt roligt, det var toppen före fallet, precis innan EPA-gänget AB gick i konkurs

. Men Herr Bökberg... Det kan inte bli best of någonting utan dina inlägg, du får hemläxa att göra om och göra rätt.