2023-03-17, 18:46
Medlem
Ser inte på programmet men tittade in då en bekant är med i år för att se vad ni säger om honom, den gamblande handbollsspelaren.. Ja det var inte nådigt direkt. Viktor är en i grunden bra kille, lite dampig och inte direkt mensa-kille men vem som deltar i en dokusåpa är det?
2023-03-17, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Ser inte på programmet men tittade in då en bekant är med i år för att se vad ni säger om honom, den gamblande handbollsspelaren.. Ja det var inte nådigt direkt. Viktor är en i grunden bra kille, lite dampig och inte direkt mensa-kille men vem som deltar i en dokusåpa är det?

Om du läser lite fler inlägg bakåt i tråden så ser du att vi är många som gillar Viktor också. Han har varit underhållande och charmig och helt klart min favorit som jag ville skulle ta hem alltihopa.
2023-03-17, 18:59
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
De flesta av frågorna var enkla. Tora vann första finalplatsen pga att Nebil & Viktor är korkade. Nebil & Viktor sa i ett avsnitt att de ej läst alla delar i bondepraktikan, om de läst på alla delar & hängt med mer, då hade de svarat 10 rätt på 10 frågor & båda gått vidare till finalen. Nebil & Viktor har ej utnyttjat fördelen med att vara med från början, Tora kom in i mitten av säsongen.
Faktorn OM är en lurig rackare. OM man gjort si i stället för så hade den vunnit. OM jag varit med hade jag haft chansen att vinna. OM inte någon slagit ut mig före finalen.
2023-03-17, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Om du läser lite fler inlägg bakåt i tråden så ser du att vi är många som gillar Viktor också. Han har varit underhållande och charmig och helt klart min favorit som jag ville skulle ta hem alltihopa.

Viktor visade att han reko och godhjärtad när var på Torpet och hanterade JC bra.
2023-03-17, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Viktor visade att han reko och godhjärtad när var på Torpet och hanterade JC bra.
Kul att höra!
2023-03-17, 19:42
Bannlyst
Citat:
Kan du fråga Viktor hur många han knullade i farmen? Eller om du redan vet säg bara.
Själv bryr jag mig inte als men jag frågar åt två kompisar: Herr Bökberg och Zurfarn. De tycker det är jätte viktigt att veta
2023-03-17, 22:23
Medlem
Scapulas avatar
Blondie, Qristina, Naken-Janne, Dawkins... Och nu Viktor. Viktor tror jag utan tvekan att vi kommer att komma ihåg ett par år från och med nu. Men har det varit någon värd att minnas mellan förstnämnda deltagare och Viktor?
2023-03-17, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
...vilket bara bevisar att Viktor inte har en aning om vad ett liv på en bondgård handlar om.

Flera har redan skrivit att man vill se hur de sköter djuren, odlar, sköter bygguppdragen, plockar sina blåbär till gröten - har nån sett dem gå och plocka blåbär? För de får dem väl inte av produktionen, eller?..

Nej, ta och titta på norska Farmen och lär. Så ska en Farmenproduktion se ut!
Norska/Svenska farmen är en spegling av tillståndet mellan Norge/Sverige.
I Farmen Norge börjar det på en burgen gård där husen är målade inga döda flugor i mångfald inomhus djuren på plats och minst en med gedigen lantbrukserfarenhet som kan lotsa in dom andra i hur man hanterar djur.
Gräsmattan ser tillochmed välklippt ut medan Svenska farmen är mer som om ett gäng stadsbor på sin förste resa ut på landet och kommer till ett en byggnad som är bondgårdsstor fast i övrigt är allt som ett öde torp med flagande färg och högt vildvuxet gräs.
Ingen av norrmännen har, såvitt jag har sett, stoppat madrassen dom ska sova på.
Men jag kan ha missat det i någon kort paus(en paus som blev längre än tänkt).
Så jag kan ju förstå att dom norska farmarna har en annan entusiasm.
Norrmännen har också en annan nationell sammanhållning (WW2 o den kampen, plus att dom har lägre andel individer från andra kulturer i sin befolkning) som speglar sig i sammanhållning på gruppnivå.
Och givetvis spelar det in att Norge inte har urbaniserats på samma sätt som i Sverige.
Norrmänen har (gissningsvis) en annan förankring i sin rurala historia och ett kortare tidsspann dit och har sett en levande ko.
2023-03-17, 22:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Nu har jag fått PM av Viktors "kompis": Han hade sex med Juila, Cia , Sandra ö, Karin och Tora.
Inte Anna B alltså? visa oss skärmdumpen över korrespondensen nu får du ta dina montage skill till nästa level

Fråga om Sandra ställde upp på att vara reciever

Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Med all välmening så rekommenderar jag ex Paradise till Er, det ligger liksom mer på Er nivå...
Paradise är lika seriöst & tråkigt men svårare att arbeta med, då det inte går att förstöra & skapa kontraster lika lätt med deltagare som inte kan nånting i livet, kan du greppa den basala humorlagen att Paradise Motel går ut på att ha sex, mens Farmen går ut på att inte ha sex vad är intressantast att spekulera i? vi i gänget tittar just nu på Sveriges Mästerkock, det har likartade ingångsvärden

Jag hade lite övertid mellan två överåriga kvinnliga patienter idag varpå jag fingerfärdigt knåpade ihop ett litet bäst of Episk-traktor-gänget som du är med i, då jag var framsynt nog att inse att inläggen "You only live twice" i en moderators borttagande ögon https://imgbox.com/qQgkc769

Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Ville inte gå så långt i min bedömning men jag tror du är på rätt spår...
Det märkliga är att dom inte har kommenterat männens häckar... 🤔😉
Pyttsan, har inte jag kommenterat Annas besatthet av Victors häck kanske?.
Kvinnerna i tråden har inte tagit ansvar och pratat om herr-rövar
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-17 kl. 23:46.
2023-03-17, 23:04
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Finns det ett mellanläge? som t.ex 100 i IQ i en dokusåpa

Varför har Victor lagt handbollen på hyllan? det är ganska tidigt att retire vid 28 års ålder, sög han?
eller fick han förslitningsskadan?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-17 kl. 23:39.
2023-03-17, 23:12
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja. Det visar ju bara att hon är en värdig Finalist - som det alltid brukar tjatas om
Varför anslöt du dig samtidigt till den trötta kören du försökte dissa, förstår du nu varför EPA-gänget behövs som luktsalt

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Han kunde hantera en viss typ av människa som inte är ett hot mot honom

Citat:
Ursprungligen postat av ProfessionalOnly
Päjvi glömde sina stringtrosor hemma i lådan, å andra sidan vem fan drar med sig en tyglapp till Farmen. Har svårt att se att kvinnor sprang omkring med minimala strings i början av 1900-talet på en bondgård. Men Plastic Padding har tydligt visat hur man tappar stil och finess.
Plastic padding ska tydligen inte användas för utvärtes bruk efter en googling, flytspackel också! (attans)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-17 kl. 23:53.
2023-03-17, 23:18
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Norska/Svenska farmen är en spegling av tillståndet mellan Norge/Sverige.
I Farmen Norge börjar det på en burgen gård där husen är målade inga döda flugor i mångfald inomhus djuren på plats och minst en med gedigen lantbrukserfarenhet som kan lotsa in dom andra i hur man hanterar djur.
Gräsmattan ser tillochmed välklippt ut medan Svenska farmen är mer som om ett gäng stadsbor på sin förste resa ut på landet och kommer till ett en byggnad som är bondgårdsstor fast i övrigt är allt som ett öde torp med flagande färg och högt vildvuxet gräs.
Ingen av norrmännen har, såvitt jag har sett, stoppat madrassen dom ska sova på.
Men jag kan ha missat det i någon kort paus(en paus som blev längre än tänkt).
Så jag kan ju förstå att dom norska farmarna har en annan entusiasm.
Norrmännen har också en annan nationell sammanhållning (WW2 o den kampen, plus att dom har lägre andel individer från andra kulturer i sin befolkning) som speglar sig i sammanhållning på gruppnivå.
Och givetvis spelar det in att Norge inte har urbaniserats på samma sätt som i Sverige.
Norrmänen har (gissningsvis) en annan förankring i sin rurala historia och ett kortare tidsspann dit och har sett en levande ko.

Jovisst, men så kan det också bero på att de castar helt andra människor. De har titlar som kommunalråd, polis, hotelldirektör, terapeut, pastor, bonde osv. Då blir det också per automatik högre kvalitet på produktionen utan att intriger och fulspel för den skull uteblir.

Lägg där till att prissumman är en miljon och att mentorn ställer mångdubbelt högre krav på uppdragen så blir Farmen sevärd på ett helt annat plan än den här svenska skiten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in