Är det någon på plats som kan svara på hur tufft det är med parkeringsplatser om man kommer imorgon bilburen? Räcker Lugnets parkering i anslutning eller får man ställa sig långt ifrån tävlingsstadion? Och vilka områden är okej då? Är allt huvudleder eller kan man dumpa bil i vägkant inte allt för långt bort? Anländer förmodligen vid 12-tiden efter herrarnas distans.