Citat:
Ursprungligen postat av
linakova
Den ena är född i landet. Den andra adopterad som bebis. Om du tar din rasistiska hjärna och använder de hjärnceller du har så kunde du ha räknat ut detta själv. Dina åsikter är 0 värda när du så tydligt visar att du inte ens klarar av att inhämta grundläggande fakta och bearbeta den.
Det är inte åsikter du försöker argumentera emot, och jag har inte påstått något om födelseland.
Eftersom du kan stava till "rasist" borde du förstå att ras inte påverkas av vilket land man föds i eller i vilket land man växer upp i.
Den fakta du försöker med är totalt irrelevant och du misslyckades totalt i ditt försök att med sakliga argument bemöta något av det jag skrivit.
Istället kom du med ännu mer epitet och personangrepp, trots at jag nyss upplyst dig om att det bara visar att du
vet att det jag skriver är korrekt.
Så tack för den bekräftelsen.
Men försök gärna igen. Kanske kan du komma med åtminstone något sakligt, relevant eller konstruktivt argument.
Eller så visar du än en gång att du vet hur det ligger till med etnicitet, statistik och benägenhet att begå våldsbrott. Kanske har du till och med läst något av det jag länkat?