2023-03-17, 18:59
Avslutad
Upprinnelsen till händelsen är alltså att Tove går fram till Johanna på Nöjet och säger "Hur känns det att vara så värdelös"?
Citera
2023-03-17, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Upprinnelsen till händelsen är alltså att Tove går fram till Johanna på Nöjet och säger "Hur känns det att vara så värdelös"?

Detta är väl enligt GM utsago... tyvärr får ju Tove aldrig chans att yttra sig. GM har ju intresse av att få det att se ut som om Tove provocerade fram detta.
Citera
2023-03-17, 19:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Inomtullarnasthlm
Är du blind? Tove såg helt vardaglig ut, som "the girl next door". Söt, vanlig tjej. Maja och Johanna ser ju båda helt missbildade ut? Maja ser dessutom ut som en man. JJ ser ut som det fulaste mongo jag har sett på länge, typ halvt cross-eyed. Vad fan menar du? 😂

Bara min åsikt men JJ är snygg. Tove hade nåt absolut. Maja dock är ingen skönhet.
Citera
2023-03-17, 19:02
Avslutad
Citat:
Detta är väl enligt GM utsago... tyvärr får ju Tove aldrig chans att yttra sig. GM har ju intresse av att få det att se ut som om Tove provocerade fram detta.
Även Toves pojkvän säger i förhör att det började så.
Citera
2023-03-17, 19:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Det har varit drama länge.
Citera
2023-03-17, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det har varit drama länge.
Ja men den utlösande händelsen verkar ha varit detta.
Citera
2023-03-17, 19:06
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Det är enbart 1289 sidor vad jag kan se...

Vart de andra 1211 sidorna tog vägen?
Det sägs att det var 2500 sidor totalt...

Det finns fler filer att ladda ner, varav en nästan lika stor som den jag förstår att du laddat ned.
Citera
2023-03-17, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Bara min åsikt men JJ är snygg.

Med ett halvt kilo smink eller Polisens mugshot???? Jag har bara sett polisens bild och hon ser ut som ett troll.
Citera
2023-03-17, 19:08
Medlem
Citat:
Är du blind? Tove såg helt vardaglig ut, som "the girl next door". Söt, vanlig tjej. Maja och Johanna ser ju båda helt missbildade ut? Maja ser dessutom ut som en man. JJ ser ut som det fulaste mongo jag har sett på länge, typ halvt cross-eyed. Vad fan menar du? 😂

Alla 3 är faktiskt redigt fula.
Tove är ju en liten köttbulle med men hon va väl den som var minst ful men inte vacker.

De andra 2 mgm är otroligt fula och hon svarta ser ut som hon har en släng av downsyndrom.
Lika bra att de blir inlåsta och man får hoppas att de inte avlar på sina vidriga gener.
Citera
2023-03-17, 19:08
Medlem
Alonens avatar
Citat:

Prexix samma tänkte jag!

Tove var ju ”living next door to Alice”

De andra två platsar bäst på ett zoo…
Citera
2023-03-17, 19:09
Avstängd
Citat:
Med ett halvt kilo smink eller Polisens mugshot???? Jag har bara sett polisens bild och hon ser ut som ett troll.

Finns bilder innan mordet.
Citera
2023-03-17, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Ja, det är ett jäkla ofog alltså. Vi har en tydlig offentlighetsprincip som dessa instanser skiter blanka fan i. Så länge bilder är maskerade (vilket jag förstår) så har de skyldighet att leverera, inte ens säker på att det är lagligt att ta betalt, någon som vet?

Det är lagligt. Uppmanar återigen alla att JO anmäla ofoget för att på sikt få ett slut på det, att mailbomba tingsrätter leder ingen vart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in