2023-03-17, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Viktor har intagit en roll, vilket han sagt flera ggr, och även märkts att det tynger honom. TV-teamet är nog väldigt intensiva i påtryckningar.

Han ljuger när det gynnar honom, han vågar inte stå för det han är om det börjar blåsa för mycket, därför säger han att han spelar en roll. Jag tror inte ett dugg på att han är annorunda i det privata. Han kanske måste dämpa sig lite, men innerst inne är han samma person. Man har sett att han njuter av sitt fula spel, han är i sin element som rötägg. En person med empati skulle aldrig välja ut den rollen som han väljer. Ingen kan spela en så trovärdig narcissist, i farmen får han fri spel för sin läggning. Han behövde inte spela rollen av en rötägg för att komma så långt, alla andra kunde ju komma lika långt utan fulspel.
2023-03-17, 11:04
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Exakt var ödmjuka, det gäller alla.
Det jag hoppas mest på är att vi slipper psykosmänniskor i tråden som är här för att leka lekar som matar deras ego. Förstöra tråden genom att försöka förbjuda allt som inte passar deras idé av vad som är att vara "bra". Det var som nån annan skrev: det har varit några såna som har förpestat TV-trådarna på fb senaste åren. Några styckna med extrembehov förstör för många andra

Försöker leka som att de har vissa moralkoder med de är värst på att både döma deltagarna och hacka på varandra och andra "skribenter" pga deras sköra ego.
Man kan verkligen undra vilka som har under 75 i IQ? Kan det möjligtvis vara de med de största behoven att anses som "de vettiga"? Det är lite så det brukar vara.
Sen "jagar" man bor alla unga också, vilket också är lite synd.

En annan sak som brukar avslöja dem är att när de har gått in i rollen för "de vettiga" så verkar det som man har missat vilka kvalifikationer en vettig människa ska uppfylla för det verkar som att man tog upp och läst fel beskrivningsmanual, och tagit "mongobarnet med extrema behov" beskrivningarna istället. Om man ska leka den vettiga leken så kan man åtminstone leka den bra, men även där misslyckas man precis som man antagligen har gjort med allt i livet vilket har gjort att man har hamnat på fb för att leka vettig.

Själv är jag lite så att om jag har märkt att en person brukar skriva sånt som inte intresserar mig så brukar jag automatiskt skita i att läsa deras inlägg. Så länge personen inte försöker styra tråden med sina regler så kan den får sitta och skriva hur mycket ointressanta (för mig) saker den vill. Men många andra verkar bli kränkta så fort nån annan lekar en annan lek än den de vill leka.. Väldigt ofta känns "de vettiga" som en flock vilda djur. det skiftar från mongobarn med extrema behov till vilddjur och fram och tillbaka hela tiden
Ifall du känner du dig träffad av mitt inlägg så kan du väl säga det med lite färre ord nästa gång. Unga jagar jag inte bort men det är trots allt en 18-årsgräns på Flashback som man tydligt märker att den behövs när man läser trådar som denna.

Jag tycker att det är kul att diskutera Farmen men det är otroligt svårt i denna nedsvärtade tråd som bara handlar om personangrepp och snusk. Bättre lycka nästa säsong.

Såvida inte Viktor kommer till final nu så hoppas jag att Tora kammar hem det. Synd att hon kom in så sent i spelet som hon gjorde annars hade hon varit ännu mer värdig som vinnare.
2023-03-17, 11:20
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Inte als förvånad över villka två som tog åt sig.
Det hade varit nerlagt nu om inte du tog åt dig och hade behovet att visa ett exempel på exakt det jag syftar på

Som sagt...
2023-03-17, 11:36
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Jag trodde jag höll med dig, och spann vidare om att folk borde visa lite mer ödmjukhet. Sen nämnde jag vilka "typer" jag tycker har saknat det mest.... Men tydligen så är det du som har tagit åt dig nu.

Precis det är 18 års gräns på flashback, man kan undra vilka som behöver påminnas om det mest? Bara för att man inte skämtar om vissa saker behöver inte betyda att man beter sig vuxet, vad man har sett här så är det snarare helt tvärt om.
Jag tolkade hela ditt ursprungliga inlägg som att du försökte tvåla till mig genom att göra någon sorts personlighetsbeskrivning på vem du trodde att jag var. Ska jag vara ärlig så är jag förvirrad nu och vet inte riktigt vad du menar. Intelligensen räckte inte längre än så för mig kanske. Jag önskar bara lite skönare stämning i en tråd om Farmen och bidrar jag till att det blir sämre genom att påpeka vad jag tycker varit uselt i hela denna tråd så ber jag om ursäkt.

Mot final och nästa säsong!
2023-03-17, 12:13
Medlem
Citat:
Inte als förvånad över villka två som tog åt sig.
Det hade varit nerlagt nu om inte du tog åt dig och hade behovet att visa ett exempel på exakt det jag syftar på

Din lilla nödlögn kan du pröva på din morsa. Moget svar, sitter blöjan snett eller!
2023-03-17, 12:19
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProfessionalOnly
Alla fattar att det är söndriga människor som ställer upp i dessa program. Det finns säkert undantag, men intelligensen är inte hög, även om man lyckas tokplugga en bondepraktika. Men det är i alla fall mer underhållande än en vanlig knegare.

Förresten varför har Tattaren ett svenskt efternamn, är han adopterad?

Snälla han är HALV SVENSK och HALV tunis
2023-03-17, 12:37
Medlem
Liksom TV4 har gjort den sämsta årgången av farmen så har rester av Epatraktorgänget förstört Farmentråden.

TV4 har totalt missat att Farmen just handlar om skötsel av en bondgård i början AB 1900-talet.
Istället har dom fokuserat på intetsägande tävlingar som har inget med ett bondeliv att göra. TV4 har backat upp folk som är lata, okunniga, falska och fan i mig psykopatiska.

Epatraktorgänget ägnar en massa skit på att försöka överträffa varandra om vem som kan hitta på de mest nedsättande om deltagarna och då otroligt mycket fokus på det kvinnliga könsorganen och på bakdelen. Det överdrivna intresset skvallrar om att dom aldrig har sett eller varit i närheten av nämnda.
Med all välmening så rekommenderar jag ex Paradise till Er, det ligger liksom mer på Er nivå...

Nu hamnade jag också OT men med ovan så har jag totalt tappat intresset för Farmen, ser max nåt avsnitt i veckan.
Får hoppas att inte Viktor tar hem det men vem vet vad produktionen hittar på.....
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-03-17 kl. 12:45.
2023-03-17, 12:43
Medlem
Jag hoppas fan att Tora vinner asså, men som jag sagt tidigare så tror jag att mannen från Norrköping vinner. Men hoppet är de sista som överger en, jävlar va hon har utvecklats därinne. Visst hon hade sina snickarkunskaper från början. Men som person har hon utvecklats
2023-03-17, 12:47
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag hoppas fan att Tora vinner asså, men som jag sagt tidigare så tror jag att mannen från Norrköping vinner. Men hoppet är de sista som överger en, jävlar va hon har utvecklats därinne. Visst hon hade sina snickarkunskaper från början. Men som person har hon utvecklats
Jag har mycket svårt att tro Viktor tar sig vidare från semifinalen. Han har nog redan svarat på de frågor han kunde.
2023-03-17, 12:48
Medlem
Tycker också det är trist att TV4 gör om farmen till någon jävla variant på "det okända" med vättar, spåkulor och spöken.
Visar snarare på extrem nonchalans mot tittarna.
2023-03-17, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88

Synd bara att hon föll lite i Viktors fälla, det drar ner betyget lite.
Nebil är också en värdig segrare. Men med tanke på hur produktionen har pushat Viktor så kan vad som helst hända...
2023-03-17, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Jag har mycket svårt att tro Viktor tar sig vidare från semifinalen. Han har nog redan svarat på de frågor han kunde.

Nä de gör han inte, de sista han behövde var kunskap, och nu har han även bränt dom amuletter han kunde, så de är både kört för honom och hon gambianen. De blir Norrköping mot Tora i finalen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in