2023-03-16, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Right back at ya'.
Bra comeback! Du motbevisar mig genom att inte kunna svara på fakta jag presenterat.
Citera
2023-03-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Bra comeback! Du motbevisar mig genom att inte kunna svara på fakta jag presenterat.

Den här tråden har hittat hem. Diskussion om kommunism.

Kanske läge att påminna om något som hände innan du ens var i närheten av att vara påtänkt, Henrik. Det är att kommunismen brakade samman för ca. 31½ år sedan. Berlin-muren föll ca. 33½ år sedan.

Du diskuterar alltså något som inte är det minsta aktuellt alltmedan "vänstern" gjort framsteg på en massa andra olika områden och fortfarande gör det.

Det är fruktansvärt illa det här. Jag saknar ord.

Gratulerar.

Bra jobbat.
Citera
2023-03-16, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Den här tråden har hittat hem. Diskussion om kommunism.

Kanske läge att påminna om något som hände innan du ens var i närheten av att vara påtänkt, Henrik. Det är att kommunismen brakade samman för ca. 31½ år sedan. Berlin-muren föll ca. 33½ år sedan.

Du diskuterar alltså något som inte är det minsta aktuellt alltmedan "vänstern" gjort framsteg på en massa andra olika områden och fortfarande gör det.

Det är fruktansvärt illa det här. Jag saknar ord.

Gratulerar.

Bra jobbat.
1. Jag var både född och påtänkt 1989 och 1991. Jag är född 1988.

2. En kille tog upp kommunismen på 1980-talet, därför besvarade jag det (hade du inte varit lågintelligent hade du förstått det)

3. Exakt hur har vänstern gjort framsteg?
Citera
2023-03-16, 19:57
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
1. Jag var både född och påtänkt 1989 och 1991. Jag är född 1988.

2. En kille tog upp kommunismen på 1980-talet, därför besvarade jag det (hade du inte varit lågintelligent hade du förstått det)

3. Exakt hur har vänstern gjort framsteg?

Men det är ju vänstern som håller på med att kalla folk saker, inte ni...🙄

Citat:

Du har inte svarat på fakta jag presenterat heller, så det jag sa stämde ganska bra
Citera
2023-03-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Men det är ju vänstern som håller på med att kalla folk saker, inte ni...🙄

Du har inte svarat på fakta jag presenterat heller, så det jag sa stämde ganska bra
Jag har aldrig sagt att högern aldrig håller på med personangrepp, inte minst jag eftersom jag jämnt gör det.

Vilken fakta har jag inte svarat på?
Citera
2023-03-21, 06:24
Avslutad
Varför skulle man vilja diskutera med vänstern.

Men OK, det beror på att i deras interna struktur så belönar sig tjat och gnäll och angiveri och det bestraffas inte. Detta betyder att autister och folk som är duktiga på att skrika och tjata och gnälla och som ingen skulle sakna om de dog leder hela apflocken.

Därför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in