2023-03-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Om de önskar att kvinnor ska få skallarna inslagen eller hoppas att kvinnor ska bli gruppvåldtagna så att de får skratta högt under tiden (ju högre kvinnorna skriker desto högre skrattar de) tycker jag är ungefär detsamma. Men några väderkvarnar har jag då rakt inte att kämpa emot.
Jag är säker på att du tagit det ur sitt sammanhang med flit
Citera
2023-03-15, 20:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Jag är säker på att du tagit det ur sitt sammanhang med flit
Med flit för vaddå?
Citera
2023-03-15, 21:01
Medlem
Citat:
Med flit för vaddå?
För att få vara upprörd över något. Dessutom passar det ditt narrativ (konfirmationsbias).
Citera
2023-03-15, 21:04
Avslutad
Citat:
För att få vara upprörd över något. Dessutom passar det ditt narrativ (konfirmationsbias).
Vem är upprörd? Jag frågade JordenIsPlatt om de inte kände till att det fanns könsskillnader.
Citera
2023-03-15, 21:16
Medlem
Citat:
Vem är upprörd? Jag frågade JordenIsPlatt om de inte kände till att det fanns könsskillnader.
Ok, du är neutral och obrydd över dina vantolkningar

visst
Citera
2023-03-15, 21:28
Avslutad
Citat:
Ok, du är neutral och obrydd över dina vantolkningar

visst
Du verkar upprörd.
Citera
2023-03-16, 02:50
Medlem
Citat:
Du verkar upprörd.
Ok.
Citera
2023-03-16, 04:07
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vad är halmgubben, retard? Många här på forumet hatar kvinnor och skulle gärna lägga ner all damidrott. En och annan skulle gärna se att kvinnor får skallen inslagen också. Vet de inte om att det finns skillnader mellan könen?

Att det finns kvinnohatare som är pro trans är en massiv jävla halmgubbe. Du pratar nu om människor som inte finns istället för att förhålla dig till verkligheten. Bra där.
Citera
2023-03-16, 04:35
Medlem
Ilimitados avatar
Det är bara att ställa sig i kön för att byta kön
Citera
2023-03-16, 06:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Att det finns kvinnohatare som är pro trans är en massiv jävla halmgubbe. Du pratar nu om människor som inte finns istället för att förhålla dig till verkligheten. Bra där.
Frågan som du ska förhålla dig till i verkligheten löd alltså ” Många här på forumet hatar kvinnor och skulle gärna lägga ner all damidrott. En och annan skulle gärna se att kvinnor får skallen inslagen också. Vet de inte om att det finns skillnader mellan könen?”
Citera
2023-03-16, 11:29
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Frågan som du ska förhålla dig till i verkligheten löd alltså ” Många här på forumet hatar kvinnor och skulle gärna lägga ner all damidrott. En och annan skulle gärna se att kvinnor får skallen inslagen också. Vet de inte om att det finns skillnader mellan könen?”

Är det nån typ av alien från Jupiter eller liknande du tänker på nu?
Citera
2023-03-16, 11:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Är det nån typ av alien från Jupiter eller liknande du tänker på nu?
Nej, jag tänker på nån som hatar kvinnor och vill lägga ner damidrott. Precis som det stod i frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in