2023-03-16, 01:00
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det var ju bland Farmens mest obekväma ögonblick när Viktor försökte ragga på Karin. Karin var så totalt avvisande och Viktor bara fortsatte. Pinsamt!
Karln kan verkligen inte läsa rummet. Karin ligger där med smått panik och försöker stänga ute Viktor med nått skynke. Ber Tova att hålla sig nära henne. Men Viktor tänker i sann Johnny Bravo-anda att det här går ju riktigt bra, bäst jag fortsätter lite till.
2023-03-16, 01:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Karln kan verkligen inte läsa rummet. Karin ligger där med smått panik och försöker stänga ute Viktor med nått skynke. Ber Tova att hålla sig nära henne. Men Viktor tänker i sann Johnny Bravo-anda att det här går ju riktigt bra, bäst jag fortsätter lite till.
Viktor har nog aldrig varit med om att bli nobbad . Få kan motstå en sån charmör.
2023-03-16, 02:23
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Nebba vann i att hälla vatten mot en gammal tant
Han vann potatisskalning också i den allra första tävlingen. Då när jag såg det sa jag att han kunde vara vinnaren eftersom han vann så överlägset i den tävlingen.
2023-03-16, 02:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Han vann potatisskalning också i den allra första tävlingen. Då när jag såg det sa jag att han kunde vara vinnaren eftersom han vann så överlägset i den tävlingen.
Det var en bra analys. Kan man skala potatis snabbt så kan man också vinna farmen
2023-03-16, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ades
Är det någon som har koll på vem som vinner? Jag tänkte att Tora har på sin Insta nämnt att hon varit i Florida, låter ju lite osannolikt att en snickare åker dit mitt i vintern eller?
2023-03-16, 02:41
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Det var en bra analys. Kan man skala potatis snabbt så kan man också vinna farmen
Såg lite längre än så - att han gick in så stenhårt i tävlingen. Helt annan iver i hans flinka händer än t.ex. JC:s.
2023-03-16, 02:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ades
Är det någon som har koll på vem som vinner? Jag tänkte att Tora har på sin Insta nämnt att hon varit i Florida, låter ju lite osannolikt att en snickare åker dit mitt i vintern eller?
Det har du rätt i. De brukar nämligen åka till Thailand på vinterna, åker de nån annanstans så är det misstänksamt
2023-03-16, 02:45
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Hoppas att du skämtar för så korkad kan du väl inte vara? Gubbslemmet ska ut och jag hoppas att tävlingen startar om med en ny på söndag och nollställs.
2023-03-16, 02:49
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan60
Misstänkt i så fall men det är nog många snickare som åkt utomlands genom åren. Någon som vet ifall gubbslemmet simmat runt i någon swimmingpool? Han gillar verkligen vatten på alla vis och skulle köpa en pool om han vann? Hoppas han drunknar.
2023-03-16, 02:50
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Såg lite längre än så - att han gick in så stenhårt i tävlingen. Helt annan iver i hans flinka händer än t.ex. JC:s.
Kan ju bero på att han använt högerhanden flitigt.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-03-16 kl. 02:56.
2023-03-16, 02:52
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan60

2023-03-16, 02:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Hur kan du vara så säker på det? Ska inte en ny tävling börja på söndag bland dom 3 som är kvar och starta om från noll? Hörde inte vad Anna sa där i början men får väl kolla en gång till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in