2023-03-15, 08:59
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Jag blir nästan gråtfärdig vad hemskt.
Jag kan inte förstå skräcken att bli dödad av sin mamma. Jag undrar hur hon varit som mamma också om barnen ritar sånt där. Då har det sagt saker i hemmet som måste varit otäcka för dessa barn.
Jag ber till Gud ta hand om dessa barn extra väl, amen.
Citera
2023-03-15, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Jag kan inte förstå skräcken att bli dödad av sin mamma. Jag undrar hur hon varit som mamma också om barnen ritar sånt där. Då har det sagt saker i hemmet som måste varit otäcka för dessa barn.

Nej, det var mamman som hade länkat bilden/inlägget från webbplatsen Act Biggy på Facebook.

Alltså inte någon av de dödade sönerna som ritat bilden.
Senast redigerad av OzzieTheOwl 2023-03-15 kl. 09:41.
Citera
2023-03-15, 13:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
The Sun har tagit bort svenska från rubiken åtminstone.

Så hon pratade alltså inte ens svenska så kopplingen till Sverige måste varit extremt svag.
att vara svensk medborgare och ha pass är alltid "bra att ha"
Citera
2023-03-15, 13:07
Avstängd
Citat:
Hoppas de återföds!♥️🙏
Citera
2023-03-15, 13:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag tror absolut att hon hade en tanke på att mörda barnen och ta sitt liv när hon lade upp den.
En tanke, det är inte många som gillat hennes bilder och inlägg hon lagt upp. Jag vet att inte alla är på Facebook men det känns som det är ovanligt få responser på det hon delar vilket får mig att undra om hon var ganska ensam?

Någon som vet vem hennes ex-man är som lämnade henne?
När jag hade fb var det få som gillade. Visserligen 10 år sen men jag var inte tillräckligt ytlig och fjäskande. Undras om hennes familj finns kvar i Sverige? Hade nog inget socialt nätverk, men det ursäktar ju inte detta! Var i kris.
Citera
2023-03-15, 13:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Hittade youtube-videon på Max and the toothfairy via mördar-mammans Facebook

https://www.youtube.com/watch?v=OE4K8-2q4Eg

Ja hjärtskärande. Att se deras vardag, filmade hemma av sin mamma som typ alla andra ungar blir idag, för att sedan veta att hon mördade dom.
Vem är Lorena B? Hon hette väl Nadia?
Citera
2023-03-15, 13:43
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vem är Lorena B? Hon hette väl Nadia?

Ja. Man måste ju inte använda sitt riktiga förnamn på YouTube? Huvudsaken är att hon länkat till Lorena-kontot via sin Facebook. Det är hennes.
Citera
2023-03-15, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Shit, undrar vad som föranledde hennes handling?

Som vanligt när de svaga kärringarna gör sådär så är det för att göra livet jävligt för gubben
Citera
2023-03-15, 20:04
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Om gud velat ta hand om barnen så hade han sett till att de inte mördades.
Citera
2023-03-15, 20:33
Medlem
Fruktansvärt, vilken tragedi.
Citera
2023-03-15, 22:32
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Först tänkte jag vad synd om mamman också, då jag är objektiv. Men sedan gick jag in på hennes facebook och du i januari har hon laddat upp en tecknkng ritat av något annat barn där barnet ritat en hel familj som hängt sig själva….. detta var planerat sedan länge. Sjukt.

Men jag dömmer inte. Vi vet ingenting bakom. Hon tog ju endå sitt liv också, och inte höll sig levande som psykfallet i sverige där pappan dränkte sin sjuåring men pappan höll sig själv i liv för att njuta o se mamman lida

Det var ju ett skämt.... Antar att du inte läste texten.
Citera
2023-03-15, 23:08
Avstängd
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Om gud velat ta hand om barnen så hade han sett till att de inte mördades.
Det är ju helt efterblivet tänkt. Man har ju fri vilja och denna mamma valde själv detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in