2023-03-14, 18:54
Medlem
Michel Ri*ng?
Citera
2023-03-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MLBT
Michel Ri*ng?

Vad menas??
Citera
2023-03-14, 18:59
Avslutad
61 000 timmar motsvarar ca 7 år
Om man då tittar 24 h / dygn.

8 timmar porrtitt per dag tar således ca 21 år.

Hoppas att fängelsestraffet blir likvärdigt tiden det tar att titta på skiten
Citera
2023-03-14, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Ja, det är helt absurt faktiskt. En "granskare" hos grisarna sitter alltså godtyckligt och avgör vilka bilder han tycker du skall få titta på eller inte. Moralisering är vad det är. Som du säger så är det mkt möjligt att de själva är intresserade av dylikt material eftersom de valt den arbetsuppgiften. Måste vara enkelt att jacka in ett usb minne och ta med sig lite material hem om de känner för det!

tror de gör noga kontroll på såna som ska jobba me barnporrgranskning. Typ de får sitta nakna och nån bevakar om snoppen deras reser sig.Om den gör det borde de ej få jobbet!
Citera
2023-03-14, 20:09
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Varför har dessa aldrig ”normala” mängder porr?
60.000timmar är 2500 dagar (6 år) om han kollar i sträck.
Varför vill man ha sånna sjuka mängder?

Komikern Jonathan Unge har en teori om det
https://www.youtube.com/watch?v=gREklgN-rug
Citera
2023-03-14, 20:12
Medlem
Popetoterors avatar
Har förstått att många inte förstått hur framkrike har manterat det heka jo just det ett pass dsom man mste ha för attm kolla på porr för attt kolla på porr i frankrike måste du ha ett pass som du måste logga in på för att se......ber or ursäkt för mitt dåliga tangentbord....jo där måste man köpa ett pass för att komma in på de sidor som folk är intressanta....vilket jag som killeborde tycfka vara sjukt. men varför måste man kolla på pårr jag fattar att att flera vill se yngre åldrarsom kan tyckas vara sjukt och det är det. så låt de klaga och enledningenen är att de tnger ner allt....
Citera
2023-03-14, 21:51
Medlem
Vem är han??
Citera
2023-03-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjodnlenubgu
Har ofta frågat mig detsamma... Visst har man väl några timmar porr på datorn, men när det gäller peddon, så är det alltid 100000 timmar film och 5miljoner bilder.

Precis som med andra sexuella avvikelser, så tror jsg det handlar om någon hypersexualitet. Det verkar som att normalt vaniljsex inte fungerar, oavsett om det är någon av samma kön, ett barn, ett djur, en furrie... Det måste alltid vara extremt.

Har i många år också frågat mig varför de alltid har dessa monstruösa mängder porr.
Fick till slut höra en förklaring:

De tankar ner materialet i "paket" som innehåller stora mängder. Sen tankar de även sådant som inte ens faller dem i smaken för att kunna gå med i grupper och byta material med andra äckel och få sådant som de söker.
Citera
2023-03-14, 23:41
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Hört talas om dark web?

Trodde det var en myt men där ser man.
Citera
2023-03-15, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
tror de gör noga kontroll på såna som ska jobba me barnporrgranskning. Typ de får sitta nakna och nån bevakar om snoppen deras reser sig.Om den gör det borde de ej få jobbet!

Trams. Självklart kan de inte kontrollera sådant.
Citera
2023-03-15, 00:33
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Varför har dessa aldrig ”normala” mängder porr?
60.000timmar är 2500 dagar (6 år) om han kollar i sträck.
Varför vill man ha sånna sjuka mängder?
Tror det blir någon besatthet, sjukt hursomhelst.
Citera
2023-03-15, 01:34
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Trams. Självklart kan de inte kontrollera sådant.
Faktum är att det sedan årtionden tillbaks finns en apparat som mäter precis sådant. Jag vet inte om svenska polisen använder den vid anställningsintervjuer dock. Den är mest till som ett komplement till lögndetektorer i brottmål i USA bland annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in