Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Sant. Men De Bruyne är ju trots allt 5 år äldre än vad Ødegaard är.. så det är knappast en överdrivning när jag skriver att Ødegaard har en större framtid framför sig än vad De Bruyne har.
Det sagt, så menar jag inte att De Bruyne är slut eller ngt liknande, han kan fint ha en 5-6 år kvar på den absoluta toppnivån.
Absolut är det så med framtiden, jag skulle dock bli glad bara Ø når upp till KDBs jämna nivå år efter år, för den nivån är helt otrolig. Det jag stör mig på är som sagt det här som pundits/media pushar hela tiden, ett jäkla tjat om vem som är bäst helg efter helg. Det är sånt som hör till när man sammanfattar säsongen enligt mig.