2023-03-14, 19:31
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Tror åxå Sebbe drar hem de i år

Folk i hans närhet (grannar, affärsidkare) har sett en högre standard på kläder och accessoarer

Är det så att man får pengarna innan det visats på tv ? Känns väll som man eventuellt skriver på nått avtal om tystnadsplikt, och sen när säsongen är spelad på tv görs en utbetalning.
2023-03-14, 19:33
Medlem
2023-03-14, 19:37
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vem fan är Karl Oscar?

Fan vad länge Sandras pappa har varit frånvarande! men nu är han här

Nu kommer Asiatos syster Pepsi Light (hon hade inte klarat 1 vecka till bland enkom vita )
Syftet med detta spektakel att anhöriga kommer när det är 1 vecka kvar är att peppa till seger

Näbbils dotter var inte så snygg som jag hade hoppats
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-14 kl. 19:51.
2023-03-14, 19:44
Medlem
Sebbe skryter ända in i kaklet.
2023-03-14, 19:53
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Frän baddräkt Kommer bli stor på beachen -23.
2023-03-14, 19:54
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Han är på riktigt obehaglig. Han har själv kallats sig den falskaste på Farmen, men sen kommer han från Torpet och kallar Sebbe o Nebba de värsta kappvändarna. Har han glömt sin egen falskhet mot Eddie? Psykopat-Viktors resonerande är så psykopatiskt och bakvänt så man undrar hur han får ihop det i sin hjärna.

Hans kritik av Vincent är ytterligare ett exempel på hans grandiosa självbild. Han har själv sagt att ”Den här veckan jobbar jag inte, jag tar semester” men när uppdragen inte godkänns pga slarv då är det Vincents fel!

Viktor är ett så undermåligt utfyllnad av skinn på så många nivåer att det inte ens är underhållande, man blir bara förbannad.

Ååh så fantastiskt bra uttryckt! Exakt så det känns! Man blir bara förbannad!
2023-03-14, 19:56
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Exakt! Assi har genom sitt agerande varit den enda som är trovärdig. Hon har inte gett vika för allt paktande. All heder åt henne!

Amen på det! Vill se henne vinna hela skiten bara för att!
2023-03-14, 19:58
Medlem
Är Victor Djurgårdare eller vad sa han till sin polare?, Imorgon ryker två stycken, ska bli spännande. Utan att veta vilken gren de blir, men kan väl ana att de blir tre moment för att greja de. Tror att hon Touray åker (är hon syster/släkt till Dembo förresten, apropå Djurgården?). Och så tror jag Tora ryker också. Men de är svårt när man inte vet vilken/vilka, gren/grenar de är. Men dom två gissar jag på
2023-03-14, 20:04
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Sebbe kör lite avslappnad spelteorin med fadren, här är snubben (Näbba) som jag har blåst.....på konfekten alltså, dunka mig nu så hårt i ryggen så att mitt huvud fortsatt kommer före kroppen (när jag går)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-14 kl. 20:06.
2023-03-14, 20:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ååh så fantastiskt bra uttryckt! Exakt så det känns! Man blir bara förbannad!

Han erkänner ju för lillebror att han högg sin enda kompis i ryggen, att han kommer bli hatad så lite självinsikt har han ju trots allt. Förstår inte att det är något att stå efter?
Nebbas "lilla kompis" var faktiskt lite rolig hahaha Helan och Halvan i omvänd kostym. Deras banter var lite skoj. Ingen partner som vill visa sig där?

Om han har självinsikt, varför går han då på andra? Han växlar mellan självinsikt och total förnekelse av sitt beteende. Jag får snart ställa diagnosen ”dissociativ identitetsstörning” på Viktor. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Dissociativ_identitetsst%C3%B6rning

Viktors kompis såg f ö konfunderad och lite obekväm ut när Viktor började yra om ”den grekiska guden”. ”Cringe” såg han ut att tänka.

Viktor visade sin totala okunnighet när han inte satte referensen till Utvandrarna. ”Vem är Karl-Oskar?”

Sandra är bossig till 100 men också känslosam och glad. Gillar henne mer nu när man får se fler positiva sidor.
2023-03-14, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gur
Kan han ju inte göra eftersom han dels inte är så djävla supersnygg och dels är kroppshållningen urusel.
Nej, han kommer ju inte bli rik eller ens hålla sig flytande på det där utseendet.
2023-03-14, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Är Victor Djurgårdare eller vad sa han till sin polare?, Imorgon ryker två stycken, ska bli spännande. Utan att veta vilken gren de blir, men kan väl ana att de blir tre moment för att greja de. Tror att hon Touray åker (är hon syster/släkt till Dembo förresten, apropå Djurgården?). Och så tror jag Tora ryker också. Men de är svårt när man inte vet vilken/vilka, gren/grenar de är. Men dom två gissar jag på

Tror också att Asiatou blir en av de två som åker ut i morgon.

Den andra är svårare att sia om. Håller naturligtvis tummarna att det blir Sebbe. Men tvivlar. Blir det något om bondepraktikan så vinner Sebbe för han kan den nog utantill nu.
Tora slog både Viktor och Christoffer tidigare så det är inte självklart att hon slås ut i morgon.
Sandra är grym och lär bli svår att slå hon också. Och sedan är det Viktor...

Ska jag gissa så gissar jag att Sebbe klarar sig till semifinal och att det är 50/50 som det heter, hur det går mellan Viktor, Sandra och Tora.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in