Citat:
Ursprungligen postat av
Bob-Dylan
Jag vilar på hanen. OMXS30 ska ned under 2000 punkter innan det ens är värt att snegla på. Sannolikt kommer index gå avsevärt längre, men att detta skulle passera förbi på några dagar är löjligt.
CPI från US imorgon också.

Ska ner betydligt mer. Minst ner och testa om nivån från månadsskiftet sep/okt, dvs 1800.
Jämför man med historiska cykler så har alltid börsen bottnat:
- När arbetslösheten har klättrat upp ungefär 1/3 - 1/2 av vad den kommer att stiga med
- Strax efter det att centralbankerna börjat sänka räntorna
Just nu mitt stalltips att börsen bottnar ut efter sommaren.