Hehe jag tänkte också ta skärmdump på det där. Men bara för att peka ut huttens poserande, han står alltid och poserar på nått konstigt sätt oavsett vad som händer runt honom. Han går in i sin roll så fort kameran är på. Även om de bara ska stå där så spelar han sin roll.
Jag har en bild på det också som av en händelse, det kliar oroligt på höger sida https://imgbox.com/A3VCFSUi där Victor är och irriterar, ska han korslägga armarna över buken som tjejerna gör eller ej, men han höll emot!
Asiatou går runt och surar och vill inte ha med de andra deltagarna att göra.
Tidigare trodde jag att det var för att hon genomskådat hur Nebba och Sebbe manipulerade övriga deltagare och att frustrationen fick henne att dra sig undan. Men nu verkar det ju som att hon hatar alla övriga deltagare. Trist. Innan har jag haft ett hyfsat positivt intryck av henne men nu tappar hon rejält.
Favorit att vinna: Viktor. Naturligtvis.
Men Sandra Ö har varit en stor favorit även hon genom hela den här säsongen. Och Tora har verkligen imponerat gång på gång när hon dragits upp i Tinget. och hon framstår även som en genuin och sympatisk person. Så jag skulle bli mycket nöjd även om Sandra eller Tora blir årets farmare. De är också värda det.
Övriga tre däremot: Nej tack!
Tora och Assi som verkade nära föll ifrån varann direkt när Viktor kom tillbaka. Verkar som att Tora valde Viktor när Assi och Viktor gick i klinch. Undrar om hon är nöjd med det valet när hon har sett hur Viktor uttalat sig om henne under programmets gång.
Assi är överkänslig och konstant sur. Det har man märkt redan tidigare. Hon kommer in sent i tävlingen, hon borde fatta att de andra knutit band innan hon kom in. Löjligt att bli arg över det. Pluspoäng för att hon konfronterar Viktor över att han utnyttjar tjejer.
Viktor är Farmens onödigaste deltagare. Han paktar som ingen annan, t o m mot sin bästis. Men om nån paktar mot honom ”blij han jätteajj faktiskt!”. Bebis.
Jag ska bara plåga mig igenom den här veckan sen kommer jag att skippa Farmen kommande säsonger. Kommer inte att se Robinson heller. Så ni slipper mig i fortsättningen!
"Gör programmet''... vill man titta på farmen för att se en dryg, korkad person som inte kan göra eller förstår nånting och som beter sig illa på alla andra?
Lite så jag känner efter alla dina inlägg fyllda med hat och psykopat hit och psykopat dit. Du har framfört din åsikt och det enda det tillfört tråden är att du själv upplevs som en vidrig person.
Ge dig nu så andra kan få komma fram i ljuset, folk har förstått hur du ställer dig till Viktor. Din hatkampanj kan du föra hemmavid.
Assi är överkänslig och konstant sur. Det har man märkt redan tidigare. Hon kommer in sent i tävlingen, hon borde fatta att de andra knutit band innan hon kom in. Löjligt att bli arg över det. Pluspoäng för att hon konfronterar Viktor över att han utnyttjar tjejer.
Japp. Det gjorde tydligen fruktansvärt ont för henne att Viktor önskade lycka till åt Nebbe, Sebbe, Sandra och Tora men inte åt henne. Trots att NSS varit med från början tillsammans med Viktor och Tora kommit honom nära.
Och det störde henne så mycket att hon verkar glömt allt annat och nu bara går in för att hämnas på Viktor trots att konflikten handlar om något helt meningslöst och finalen närmar sig.
På den sista punkten , om att utnyttja tjejer, så får man ändå ge henne rätt. Men Viktor själv mer eller mindre skryter ju med det så han tar nog inte åt sig allt för mycket.
Roligt att Sandra har gått över till den rätta sidan "Det är tre sidor nu; Nebba och Sebbe. Assi. Och jag, Viktor och Tora."
och lite senare när hon är själv med Tora:
"De (Nebba, Sebbe och Assi) är inte ens roliga människor."
Så nu finns inte NSS längre. Bra.. Bara att hålla tummarna nu att Viktor, Sandra och Tora tar sig till semifinalen mot Nebba nu (och sedan slår ut Nebba.)
Kanske om Sandra varit med på festen hade hon kunnat haft string på sig, och jävlar vad
grabbarna hade garvat när dom fick "måla hela äset lilla mamma"
på henne https://imgbox.com/4f9XMg8G
Det var Sandras fel att det blev rövmålar fest på torpet. Stakars Viktor blev hjärntvättad av hennes sång och röv lång tidigare när de var på torpet tillsammans, men det satt kvar hos honom och resultatet blev en bögig rövmålarfest utan rövernas röv på plats: https://imgur.com/a/jMybAzc Det var ett trauma som behövde komma ut helt enkelt.
Och nu vet vi varför bögar finns.
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-13 kl. 15:05.
Lite så jag känner efter alla dina inlägg fyllda med hat och psykopat hit och psykopat dit. Du har framfört din åsikt och det enda det tillfört tråden är att du själv upplevs som en vidrig person.
Ge dig nu så andra kan få komma fram i ljuset, folk har förstått hur du ställer dig till Viktor. Din hatkampanj kan du föra hemmavid.
Mm och du ska sitta och försvara honom i inlägg efter inlägg...
Jag tänker på Huttens kunskap, undra om han är lite som Dee var från 2018, hon tjata om sin enorma kunskap hela tiden och lurade alla att hon kunde allt men hon åkte ut på sin första kunskapstävling.
Hur har han fått sina amuletter egentligen? han hade 4. 1 från storbonderollen 1 från nyckeljakten. Men hur har han fått de andra 2? Det kommer inte jag ihåg. Vilka grejer har vi sett honom tävla i? Och vad mer talar för eller emot hans kunskap egentligen?