2023-03-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Ok, vad tror du är anledningen till att den typ av misshandel som du skriver om inträffar så sällan?

För att föräldrarna till drabbade barn polisanmäler och peddot får skydd, föräldrarna behövs för att ta hand om ditt barn, föräldrarna har ingen i bekantskapskretsen med våldskapitalet som krävs eller vet inte hur man hittar nån. Min gissning, men vet ju inte
Citera
2023-03-13, 09:45
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Gädda 198 musikergäddan kan jag känna för. Tycker han verkar uppriktig med sin ursäkt. Nu undrar man mest vilken stackare som blir nr 200.
Han är nog uppriktigt förstörd och ledsen men inte för att han togs på bar gärning när han raggade barn utan för att han åkte dit och blev avslöjad.
Dom där känslorna handlar enbart om honom själv.
Citera
2023-03-13, 10:04
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Han är nog uppriktigt förstörd och ledsen men inte för att han togs på bar gärning när han raggade barn utan för att han åkte dit och blev avslöjad.
Dom där känslorna handlar enbart om honom själv.

Jag tror att Kling och Klang kan betraktas som kompetenta poliser jämte dig.

Nä, jag tror inte heller att gädda #198 är ledsen för att Patrik eller Sara ska ha mått dåligt för att ha chattat med honom. Han tycker antagligen synd om sig själv. Människor är själviska varelser.

Lika lite som du eller de flesta andra idioter här inne bryr sig om barn. Ni är bara en del av en pöbel, som tycker om att ingå i en pöbel, ni njuter av att se människors liv rasa. Gäddorna och deras anhöriga.

Pedofiler är ju knappast det största hotet mot barns hälsa. Knark, alkohol och dåliga föräldrar är ett betydligt större hot. Men det blir den hjärnlösa pöbeln inte så upprörd över.
Citera
2023-03-13, 10:10
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jag tror att Kling och Klang kan betraktas som kompetenta poliser jämte dig.

Nä, jag tror inte heller att gädda #198 är ledsen för att Patrik eller Sara ska ha mått dåligt för att ha chattat med honom. Han tycker antagligen synd om sig själv. Människor är själviska varelser.

Lika lite som du eller de flesta andra idioter här inne bryr sig om barn. Ni är bara en del av en pöbel, som tycker om att ingå i en pöbel, ni njuter av att se människors liv rasa. Gäddorna och deras anhöriga.

Pedofiler är ju knappast det största hotet mot barns hälsa. Knark, alkohol och dåliga föräldrar är ett betydligt större hot. Men det blir den hjärnlösa pöbeln inte så upprörd över.
Samhället hanterar knark, alkohol och dåliga föräldrar genom socialtjänsterna i Sverige.
Har du missat det?
Det bekämpas också polisiärt för att lagföra människor som skadar barn genom knark, alkohol och vanvård och misshandel av barn.
Har du missat det?
Pedofiler är längst ner på skalan av kräk det har du rätt i.
Pedofiler skadar barn enbart i syfte att tillfredsställa sig själva.
Dåliga föräldrar har sällan det motivet utan räcker inte till av andra skäl.
Så pedofiler är absolut dom värsta krypen och jag är helt för en lagändring som gör att man kan avliva dessa as.
Tills dess är uthängning och lagföring dom medel som finns.
Citera
2023-03-13, 10:23
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop
Samhället hanterar knark, alkohol och dåliga föräldrar genom socialtjänsterna i Sverige.
Har du missat det?
Det bekämpas också polisiärt för att lagföra människor som skadar barn genom knark, alkohol och vanvård och misshandel av barn.
Har du missat det?
Pedofiler är längst ner på skalan av kräk det har du rätt i.
Pedofiler skadar barn enbart i syfte att tillfredsställa sig själva.
Dåliga föräldrar har sällan det motivet utan räcker inte till av andra skäl.
Så pedofiler är absolut dom värsta krypen och jag är helt för en lagändring som gör att man kan avliva dessa as.
Tills dess är uthängning och lagföring dom medel som finns.

Hört att många poliser är fylletrattar och dåliga föräldrar. Kanske därför den stora förståelsen? Men acceptansen för knark förstår jag inte?

Hmmm... Ja... I teorin har du så klart rätt, ett jobb för socialtjänst och rättsväsendet. Om det inte vore så att poliser är lata och värdelösa så hade det kanske fungerat också.

Pedofiler gör det för njutning. De som säljer knark för det för ekonomisk vinning. Konsekvenserna för knarkare är ofta värre än för 13-åringar som frivilligt ligger med en för gammal kille.

Du är för att avliva pedofiler? Med eller utan rättegång? I Dumpen-klubben som du är aktiv i sker det ju redan mer eller mindre, utan rättegång. Hade du haft någon yrkes-heder så skulle du varit emot det.
Citera
2023-03-13, 10:49
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Spelar det någon roll vem eller vilka som använder sig av detta, avgörande är om det är korrekt eller inte. Inte sant?

- och poängen var att det är två grupper som, när det gäller kvinnor eller relationer, aldrig någonsin lyckas närma sig något som kan definieras som korrekta påstående eller korrekt slutledningsförmåga.
Citera
2023-03-13, 11:17
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Hört att många poliser är fylletrattar och dåliga föräldrar. Kanske därför den stora förståelsen? Men acceptansen för knark förstår jag inte?

Hmmm... Ja... I teorin har du så klart rätt, ett jobb för socialtjänst och rättsväsendet. Om det inte vore så att poliser är lata och värdelösa så hade det kanske fungerat också.

Pedofiler gör det för njutning. De som säljer knark för det för ekonomisk vinning. Konsekvenserna för knarkare är ofta värre än för 13-åringar som frivilligt ligger med en för gammal kille.

Du är för att avliva pedofiler? Med eller utan rättegång? I Dumpen-klubben som du är aktiv i sker det ju redan mer eller mindre, utan rättegång. Hade du haft någon yrkes-heder så skulle du varit emot det.
Knark är allt för ofta en konsekvens för människor som utnyttjats som barn så du har fel.
I Dumpen klubben som jag inte är med i så avlivar man ingenting.
I Dumpen klubben förespråkar dom fast hand men milda metoder så vad snackar du för skit.
Hade vi haft någon heder i vårt samhälle så hade asen förintats så fort någon kom på dom.
Den hedern finns inte.
Vi lever i ett samhälle där barn kastas åt vargarna och pedofilerna får en klapp på axeln och gräddglass till middag.
Dumpen försöker förändra det tyvärr utan att avlivning eller bystryk ingår i idén.
Citera
2023-03-13, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuttolini
Hahahahaha!

Jag njuter verkligen när jag ser videon på dumme kiss-Tweedy!

Han sitter i soffan och är livrädd och bräker på sin larviga kebab-svenska!

Den lilla larviga kotlettfrillan han har på pedofilhuvudet fladdrar när slagen haglar!

Rätt åt tramset! Hoppas du får mer stryk kiss-Tweedy, det förtjänar du!

Alltså han kommer ju få mer stryk säkerligen av andra!

Det är ju lätt för tveedy att slippa råka ut för sånthär: sluta att ragga på småtjejer

Och tveedy jag är säker på att du läser härinne så ta mitt råd : Byt namn flytta till en ny stad och sluta jaga unga flickor...... Annars kommer sånthär hända om och om igen

Jag gillar absolut inte kaxiga blattejävlar och vill allra helst att de slängs ut från Sverige MEN i detta fallet så tycker jag dem gjorde helt rätt.

Denna mannen och även övriga som söker barn i sexuellt syfte förtjänar detta.

Hellre en misshandlad gädda än en liten oskyldig tjej som blir traumatiserad för livet.

Gäddorna förtjänar att bli misshandlade om de inte lägger om kursen vilket denna idiot uppenbarligen inte gjort.

Skulle inte förvåna mig om han är kapabel att göra än värre saker med flickebarn.

Han lär inte sluta och jag hoppas han får ännu mer stryk om han inte lägger av för det är det enda som kan få honom att sluta med sina våldtäktsförsök hoppas jag.

Och ni andra gäddor som läser här: Ta er i akt och sluta genast med det ni håller på med för att det kan vara eran tur nästa gång.

Själv klarar jag inte av att göra det men det verkar ju finnas andra som gör det.
Citera
2023-03-13, 12:04
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.K.K
Misshandel är befogad! Även den som ifrågasätter en misshandel här bör få samma behandling.
Det är precis detta jag har hävdat hela tiden. Först ger man sig på snuskgubbarna och sedan ger man sig på kritikerna. Det är bara en tidsfråga innan Dumpen börja klassa kritik som övergrepp.
Citera
2023-03-13, 12:08
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Finns det video där han blir slagen?

https://www.kaotic.com/video/7d1c68b7_20230311180505_t

Tweedy får spö
Citera
2023-03-13, 12:15
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Nu pratar jag om gäddorna som fortfarande är ute och kan förverkliga sina sjuka tankar.

Tweedy fick vad han förtjänade det tycker iallafall jag personligen.

Har någon väl börjat så kommer det fortsätta då staten inte gör något.

Det kommer bli fler gäddor som kommer få däng.
I princip alla är väl fortfarande ute?

Det är möjligt att någon eller några enstaka kommer att få däng, men efter det så tror jag att det är slut på det roliga för Dumpens del. Staten brukar sätta ner foten ganska hårt när människor tar lagen i egna händer. Det är sannolikt även därför som personerna bakom Dumpen var så påtagligt nervösa i samband med misshandeln av Tweedy.

För övrigt så finns få brott som staten beivrar så hårt som sexbrott mot unga personer. Jag kan komma på några enstaka brott (i princip synnerligen grovt narkotikabrott, mord, samt spioneri) som ger samma typ av påföljd.
Citera
2023-03-13, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
I princip alla är väl fortfarande ute?

Det är möjligt att någon eller några enstaka kommer att få däng, men efter det så tror jag att det är slut på det roliga för Dumpens del. Staten brukar sätta ner foten ganska hårt när människor tar lagen i egna händer. Det är sannolikt även därför som personerna bakom Dumpen var så påtagligt nervösa i samband med misshandeln av Tweedy.

För övrigt så finns få brott som staten beivrar så hårt som sexbrott mot unga personer. Jag kan komma på några enstaka brott (i princip synnerligen grovt narkotikabrott, mord, samt spioneri) som ger samma typ av påföljd.

Glöm inte skattebrott! I vissa fall så har de inblandade fått längre straff än morddömda.

Nej du har fel gällande straff vid sexbrott mot unga! Visa mig några fall där de blivit hårt dömda!!!!

Det är löjligt låga straff en förövare får enligt mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in