Citat:
Ursprungligen postat av
Snuttolini
Hahahahaha!
Jag njuter verkligen när jag ser videon på dumme kiss-Tweedy!
Han sitter i soffan och är livrädd och bräker på sin larviga kebab-svenska!
Den lilla larviga kotlettfrillan han har på pedofilhuvudet fladdrar när slagen haglar!
Rätt åt tramset! Hoppas du får mer stryk kiss-Tweedy, det förtjänar du!

Alltså han kommer ju få mer stryk säkerligen av andra!
Det är ju lätt för tveedy att slippa råka ut för sånthär: sluta att ragga på småtjejer
Och tveedy jag är säker på att du läser härinne så ta mitt råd : Byt namn flytta till en ny stad och sluta jaga unga flickor...... Annars kommer sånthär hända om och om igen
Jag gillar absolut inte kaxiga blattejävlar och vill allra helst att de slängs ut från Sverige MEN i detta fallet så tycker jag dem gjorde helt rätt.
Denna mannen och även övriga som söker barn i sexuellt syfte förtjänar detta.
Hellre en misshandlad gädda än en liten oskyldig tjej som blir traumatiserad för livet.
Gäddorna förtjänar att bli misshandlade om de inte lägger om kursen vilket denna idiot uppenbarligen inte gjort.
Skulle inte förvåna mig om han är kapabel att göra än värre saker med flickebarn.
Han lär inte sluta och jag hoppas han får ännu mer stryk om han inte lägger av för det är det enda som kan få honom att sluta med sina våldtäktsförsök hoppas jag.
Och ni andra gäddor som läser här: Ta er i akt och sluta genast med det ni håller på med för att det kan vara eran tur nästa gång.
Själv klarar jag inte av att göra det men det verkar ju finnas andra som gör det.