2023-03-12, 13:25
Avslutad
Viktor bra! Ut med NSS
2023-03-12, 13:27
Medlem
Toppen serie vid bästa sändningstid, visar folk som snackar illa om varandra 90% av tiden och spänner musklerna, och hugger ved, men serien är ändå lite bättre i förhållande till vinterstudion där folk måste vinna 30 världscuppar för att bli nöjda.
Senast redigerad av viarfiskarnanstans 2023-03-12 kl. 13:34.
2023-03-12, 13:47
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nej, det tror jag inte. Viktor tar alltid av sig på överkroppen. Jag tror att han bara hittade förklädet där Assi hade lämnat det och hängde på sig det. Jag såg inte att Viktor tog av sig förklädet så om Viktor och produktionen hade tänkt spela in roliga reaktioner så borde de väl ha gjort det? Resten av Farmarna kom väl in till frukosten vid något tillfälle? Konstigt att det var Sebbes reaktion som sändes.
Den fete, skenheliga, latmasken borde sökt biggist i ställe för att träna bort hyddan. Han kastade Sandra under bussen.
2023-03-12, 14:00
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jättekul att sitta och glo på något som TV4 regisserat då och att dom själva utsett vem som ska vinna? Själv tappade jag det lilla intresse som fanns kvar och kommer koncentrera mig på den norska farmen nu. Spännande att du inte ställer några krav alls och sväljer vad som något stolpskott i produktionen hittat på. Normala personer borde avsky att förlöjligas.
Det måste du berätta? Farmen är skit kul! Kolla du på Norge som om det gällde livet. HA HA, Tror du någon bryr sig.
2023-03-12, 14:01
Medlem
TheRockss avatar
Dagens avsnitt, falska råttorna fick mycket tid i rampljuset
2023-03-12, 14:05
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av castleblack99
Ok, Bra tips! Ses på NRK eller?
TV4 Play i Sverige. Går inte att titta på norsk TV om du inte har ett norskt tfn-nummer och ett norskt betalkort.
2023-03-12, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Dagens avsnitt, falska råttorna fick mycket tid i rampljuset
Dagens avsnitt:
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-12 kl. 14:50.
2023-03-12, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
har de sagt det?

vilka var det 4 som var där när eddie åkte ut?

När Eddie åkte ut mot Artin på Tinget så satt Viktor, Christoffer, Tora och Assi på läktaren. Så Nebbe, Sebba och Sandra var på Torpet.
2023-03-12, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jan60
När Eddie åkte ut mot Artin på Tinget så satt Viktor, Christoffer, Tora och Assi på läktaren. Så Nebbe, Sebba och Sandra var på Torpet.
ok tackar
kom inte ihåg
2023-03-12, 15:22
Bannlyst
Dagens Avsnitt:
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-12 kl. 15:24.
2023-03-12, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av castleblack99
Är det värt att börja kolla på Farmen om man aldrig sett det förut? Är det fortfarande ett bra program?

Det tycker jag. Detta är första säsongen som jag har följt varje avsnitt. Tidigare har jag på min höjd slötittat något eller några avsnitt och oftast har jag inte tittat alls.

Det har varit underhållande nästan hela tiden och en bra blandning av människor. Om du funderar på att gå in på TV 4 Play och se serien från början så kan jag rekommendera det. Att hoppa in nu och börja titta när det bara är en vecka kvar är nog meningslöst dock, då allt bygger på att man känner till de olika deltagarnas personligheter och relation till varandra.

Har sett första avsnittet av norska Farmen. Tycker inte att den verkar bättre. Deltagarna känns tråkigare. Äldre och präktigare. Inslaget av rollspel ser jag som sämre. Det är bättre att Wincent kommer till farmen i egenskap av riktig bonde än att det kommer dit en skådespelare som låtsas att han är någon som levde för 100 år sedan. Uppdragen tycks betydligt mer avancerade.

Ett avsnitt är alldeles för lite för att bilda sig någon stark uppfattning men av det jag sett tycker jag svenska Farmen är något bättre.
2023-03-12, 15:47
Medlem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in