2023-03-12, 20:54
Medlem
Jag lyckas alltid få tag på nått skit som luktar som tvålen på offentlig toalett, eller tallbarr .. eller som en äcklig fjortonåring med träningsväska och vattenkammat hår .. Hatar den där beska tvåliga lukten så mkt att jag hellre luktar som en pisstunna ..

Har ni något bra förslag? Eller måste man lägga 200+ för en flaska med flytande tvål?
Känns orimligt nu, särskilt när alla priser gått upp ..
Senast redigerad av humantoilet 2023-03-12 kl. 20:56.
Citera
2023-03-12, 20:56
Medlem
nittinies avatar
Dove är bra.
Köp Dove.
Citera
2023-03-12, 21:02
Medlem
https://www.apohem.se/hudvard/kroppsvard/bad-dusch/duschkram/barnangen-man-isvak-duschgel-250-ml om du hittar, luktar gott och torkar inte ut skinnet så förbannat.
Citera
2023-03-12, 21:04
Medlem
Livssynslurks avatar
En vanlig tjärtvål, räcker ganska länge.
Annars är det lite subjektivt vad du hatar för doft, finns säkert också billiga varianter som inte luktar speciellt mycket.
Citera
2023-03-12, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Jag lyckas alltid få tag på nått skit som luktar som tvålen på offentlig toalett, eller tallbarr .. eller som en äcklig fjortonåring med träningsväska och vattenkammat hår .. Hatar den där beska tvåliga lukten så mkt att jag hellre luktar som en pisstunna ..

Har ni något bra förslag? Eller måste man lägga 200+ för en flaska med flytande tvål?

FamilyFresch finns i olika goda dofter. testa dig fram. Grapefrukten är lite manlig. Övriga är mer unisex.
Citera
2023-03-12, 21:22
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:

Brukar ta vad som på ICA, inte tusan luktar det skit? Dubbeldush?
Citera
2023-03-12, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
FamilyFresch finns i olika goda dofter. testa dig fram. Grapefrukten är lite manlig. Övriga är mer unisex.

Manlig FamilyFresch ? I vilken alternativ verklighet lever du?
Citera
2023-03-12, 21:27
Medlem
Citat:

Tror faktiskt du kan välja precis vilken som helst om du inte handlar på en butik enbart för bögar.
Har aldrig någonsin sett en duschtvål som med skitlukt i vanliga affärer.
Citera
2023-03-12, 21:27
Avslutad
Två tvålar jag tycker mycket om att män luktar är Barnängens överfettade samt sk olivtvål.

Den första är en trygg och svensk doft som är mycket svensk. Så svensk att jag har identifierat en persons nationalitet på den doften i Wien.

Olivtvål är en unisexdoft som doftar renhet.

Införskaffa en tvålkopp/dosa och tappa inte tvålen osv. gl hf.

Edit: noll fuckey shit i de tvålarna btw.
Citera
2023-03-12, 21:37
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KR12345
Manlig FamilyFresch ? I vilken alternativ verklighet lever du?
Den blå sportvarianten är manlig nog för mig i alla fall. Billig också, 20kr.
Citera
2023-03-12, 21:41
Medlem
LemPicas avatar
Kör på oparfymerad om du inte gillar dofterna på dom i den prisklass du föredrar.
Citera
2023-03-12, 21:48
Medlem
auruns avatar
Blir du inte ren när du duschar? Eller duschar du bara för att lukta gott?
Köp en parfymfri tvål. De är oftast alla av hög kvalitet. Slipper du tänka på det där sen…
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in